تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
(
love_me_more307;10287185:
برايت برايد انتى حامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جديد ؟؟؟؟؟؟؟
اقول الف مبروك ؟؟؟ اصل انافاكره الاسم من المتاخرات معايا هناك لو كده يبئا الف مبروك يا حببتى وربنا يتمملك بالف خيررر


كاتوا لسا مرحتش للدكتور بس قررت انفض عشان الايام تعدي بسرعه واروح اطمن
قوليلي مش لو هرمون الحمل بيزيد ده مؤشر خير بردو مش كده؟؟


يلا ربنا يجبرنا كلنا ويقومنا كلنا بالسلامه




اة يا قمر لان المفروض نسبة هرمون الحمل بتزيد فى الدم مع تقدم الحمل يعنى كل ما بتعدى اسبوع يعنى فى الحمل نسبة الهرمون ترتفع وان شاء الله خير (f)
l
تاخدي اللينك اللي بيطلعلك مش الصفحه وتعمليه في تعديل التوقيع صح

ماانتي شاطره اهو
r
يميم هاتى بيجامات شيك فى ستانات وحراير حلوة اوى بكم او نص كم البسيها فى المستشفى او لما حد يجى يزورك فى البيت بجد شيك اشيك من قمصان النوم والعبايات والجلاليب وكمان عملية وسهلة فى الرضاعة عشان الزراير وهى رخيصة تبدأ من 50 جنيه وانتى طالعة بقى على حسب زوقك وخامتها

وجهزى الشنطة من دلوقتى عشان اكيد حتنسى حاجات ويبقى فى وقت كل ماتفتكرى حاجة تحطيها او تشتريها لو مش متوفرة عندك
y
انت يابت انت
اول يوم للبريود الاخيره كانت عندك امتى ؟؟؟
مثلا لو كانت12-8
يبقى انت المفروض ان شاء الله تولدى
19- 5 او 19-4 باين يللا بقى انا اصلا ضايعه حاليا
l
انا عايزه اعرف الواحده تبتدي تشتري حاجات البيبي من امتي؟
b
yomizo;10287231:
بت يابرايداوعى تكونى من النوع اللي بيقفش من كلامى لااجى ارزعك على البوبو بتاعتك :)

انا شكلى هاعمل كده فعلا هاقول لماما تجيبلي حاجتى بتاعت الولاده
البجامتتو قمصان نوم المستشفى والغيارات والحاجات االى ناقصانى وربنا يسهل بقى او ممكن اجيبها في العيد قبل الولاده على طول ان شاء الله
وملك ربنا يسهل بقى باباها يبقى يظبطها


ابدا و الله بالعكس انتى ظريفة اوى و انا مش ممكن ازعل من حد فيكو انتوا اخواتى
ربنا يطمنا عليكى يارب
b
yomizo;10287255:
انت يابت انت
اول يوم للبريود الاخيره كانت عندك امتى ؟؟؟
مثلا لو كانت12-8
يبقى انت المفروض ان شاء الله تولدى
19- 5 او 19-4 باين يللا بقى انا اصلا ضايعه حاليا


اول يوم فى اخر بيريود كان 15-8 و المفروض اولد ان شاء الله 22-5
r
loveway;10287261:
انا عايزه اعرف الواحده تبتدي تشتري حاجات البيبي من امتي؟


ممكن من الشهر السادس او السابع ياقمر
r
حلوة اوى حمالة البيبى دى وتنفع والبيبى عمره يوم

بس استحالة تكون عندنا فى مصر :( :( ممكن تنزل كمان 50 سنة ههههههههههههههههه

l
امال الناس بتقول متجبيش من دلوقتي وخليها قبل الولاده علطول
m
loveway;10287212:
ربنا معاكي ياميكو انتي في الكام؟؟

انا في اخر تاني بس حامل في توينز ماشاء الله
bright bride;10287215:
ايوه انا فى قطر و اسمى سارة ايوة انا اللى لسة مسافرة قطر و متجوزة من 9 شهور :)

ياه والله علي كده كانت اول مشاركه ليكي هنا كانت بتاعتي وشي حلو عليكي انا فاكره كلامك كويس
love_me_more307;10287220:
الف الف ال مبروووووووووووك يا قمر وعقبال ما تفرحي بشوفته ان شاء الله فرحتلك والله
دلوقت انا وانتى وبيبوو ربنا الحمد لله جبرنا عقبال باقي البنات اللهم امييين
هااا كده انتى حامل كم اسبوع؟

اهدي ياندي خلاص لسه بردو مش متاكده ياستي ماقلنا خلاص حامل انتي مش مصداقنا ولا ايه ههههه
l
اه ههههههههههههه

شيلي بس الصوره علشان مخالفة
l
بسم الله ماشاء الله ياميكو

ربنا يكملك علي خير ويقومك بالسلامه
l
والله يا ميكو هتهبل لحد ما رابع يوم العيد يجي واشووفه بعيني ابن اللذينا الي مطلع عيني
(
سارة عملتهمولك اهو خدى كوبى وحطية فى التوقيع بتاعك








b
[QUOTE=miko85;10287288]انا في اخر تاني بس حامل في توينز ماشاء الله

ياه والله علي كده كانت اول مشاركه ليكي هنا كانت بتاعتي وشي حلو عليكي انا فاكره كلامك كويس

ايوة الحمد لله انا كمان كل مفتكر اقول سبحان الله
وشك حلو عليا يا جميل
b
ربنا يخليكى يا كاتو ميرسى اوى لزوقك
b
هو ليه ظاهر كده؟ انا شكلى عكيت بصى قوليلى بقى بالتفصيل الممل جدا جدا اعمل ايه
(
لية يا قمر هو ظاهر عندى توقع انتى ظاهر عندك ازى
b
ايه ده ظهر هييييييييييييييييييييييييييييههههههههه
X