طب ماهو عشان كده انا بقول انها تسال اختها الاول مش يمكن هى عاوزة فلوس احسن
الحمد لله يا هوبا انت ومها احنا كويسين وجوزى احسن النهارده شويه عن امبارح ورح الشغل وهايفطر برا كمان :)
معزوم على الفطار بس ربنا يستر بقى ومايتقلش في الاكل
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
y
15-09-2009 | 06:43 PM
ع
15-09-2009 | 06:44 PM
كاتو هقلك اعملي اللي يريحك طلعي حماتك بره حسباتك هتلاقي نفسك ارتحتي
يعني ادي الفلوس اللي انتي عايزها مش حماتك وكده يعني عيشي حياتك
يعني ادي الفلوس اللي انتي عايزها مش حماتك وكده يعني عيشي حياتك
ع
15-09-2009 | 06:45 PM
ومرحتيش ليه معاه يا بنتي كنتي مسكتي فيييييه
y
15-09-2009 | 06:45 PM
هوبا ممكن تلبسيها الفستان وتشوفيلها ليج ان من تحته لاحلى
يعنى الفستان لونه ايه
هاتى لون حلو يليق معاه او يكون موجود فيه وهاتي لي ان احلى من الجينز وماتزعليش نفسك
يعنى الفستان لونه ايه
هاتى لون حلو يليق معاه او يكون موجود فيه وهاتي لي ان احلى من الجينز وماتزعليش نفسك
y
15-09-2009 | 06:47 PM
هههههه عشان ماينفعش ياهوبا دى عزومه رجاله بس
في مطعم ولبتاع
كلهم رجاله في رجاله حتى اخويا رايح من غير مراته
في مطعم ولبتاع
كلهم رجاله في رجاله حتى اخويا رايح من غير مراته
ع
15-09-2009 | 06:48 PM
الفستان لونه اورنج الي غالب عليه يعني
عارفه المشكلهاني منفوش مكنتش متخيلاه هيبقي منفوش كده
عشان كده شكله وحش علي البنطلون
وانا فكرت اجبيلها البتاع اللي بتقولي عليه ده بس برده حساه مش هيبقي حلو عشان منفوش
عارفه المشكلهاني منفوش مكنتش متخيلاه هيبقي منفوش كده
عشان كده شكله وحش علي البنطلون
وانا فكرت اجبيلها البتاع اللي بتقولي عليه ده بس برده حساه مش هيبقي حلو عشان منفوش
ب
15-09-2009 | 06:55 PM
جهزت الاكل والمغرب لسة مدنش
ب
15-09-2009 | 06:56 PM
الرد را ح فين
y
15-09-2009 | 06:56 PM
خلاص لبسيها الفستان لوحده بقى وامرك لله يا هوبا
y
15-09-2009 | 06:57 PM
الاذان اذن قي بوجي وطمطم يانمها ههههههههههههه
د
15-09-2009 | 07:17 PM
السلام عليكم يا بنات
ا
15-09-2009 | 07:27 PM
أجمل ايام العمر;10274956:
انا جيييييييييييييييييييييييييت
جوزى كان عندى خميس و جمعة و سبت و معرفتش ادخل خالص ...
و كمان بقاى يومين كل ما ادخل و اكتب رد الرد يتمسح فبزهق و بقوم
و ميرسى لانوووووس انها سالت عليا
انا الحمد لله كويسة
واخر اخبارى انى رحت للدكتور بتاعى يوم السبت لقيت اسكرتيرة بتقوللى ده فى عمرة و مش هيجع غير بعد العيد باسبوع و اتخنقت جدا و بنته هى اللى ماسكة العيادة بداله هى شاطرة و استاذ دكتو بس مش بحبها المهم مدخلتش معادى و حجزت يوم 3 اكتوبر
رحت لدكتو تانى ما شاء الله تبارك الله عليه
عنده ضميييييييييييييييييييييييييييييييير و استاذ فى جامعة الازهر
و عنده رحمة اللى عاملة قيصرى بتدخل فورا و اللى كمان بتاخد مثبتات
بس عيادته عيبها زحمة مووووووووووووووووووووووووووت اكتر من 70 او 60 كشف
و دخلتله طمنى الحمد للله و استريحتله قوى و قررت ان شاء الله اولد معاه
الحمد لله و مش حرامى ولا جزار زى السفاح الى بروحله
طيب ادينا تفصيله اسمه ايه كشفه بكام الولادة بكام
د
15-09-2009 | 07:30 PM
بنات ان شاء الله هروح للدكتوره النهرده بقالي شهر معملتش سونار اروح اطمن قبل العيد
y
15-09-2009 | 07:39 PM
بنا يطمنك يا ايمان
عيال تانا عاوزة اكل حاجه حلوة بس مش عارفه ايه ولا منين ولا اعمل ايه
بس بقى بيهرشنى على حاجه حلوة :)
انا عندى كنافه نيه وعندى حليب مكثف ومحلى وسكر ودقيق وكاكاو وشيكولاته خام
اعمل ايه بقى
عيال تانا عاوزة اكل حاجه حلوة بس مش عارفه ايه ولا منين ولا اعمل ايه
بس بقى بيهرشنى على حاجه حلوة :)
انا عندى كنافه نيه وعندى حليب مكثف ومحلى وسكر ودقيق وكاكاو وشيكولاته خام
اعمل ايه بقى
د
15-09-2009 | 07:42 PM
اعملي كيكه شوكولاته يا يميم
y
15-09-2009 | 07:48 PM
النا هاقوم اجيبلي كامن تمرايه اكلهم اسرع واسهل هههههههه
m
15-09-2009 | 08:00 PM
دموع اشتياقي;10275242:
اعملي كيكه شوكولاته يا يميم
انا كمان بحب الكيكه بالشيكولاته اعملي واديني كمان قطعه
ع
15-09-2009 | 08:21 PM
حد هنااا
&
15-09-2009 | 08:30 PM
هوبا ..انا هناااااااااا
ورينى صورة ندى يلاااااااااا
ورينى صورة ندى يلاااااااااا
أ
15-09-2009 | 08:40 PM
أنا نورت وأشرقت وأينعت :):)