تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
s
انتى كمان نفسك فى الكشرى؟ انا نفسى فية اوى بس بحبه مشطشط و سمعت ان الشطة غلط فى الاول
ب
اية رايكو
M
بصوا .انا رحت الدكتور اول امبارح قالي اني مفتوحه صوبعين........و لو مولدتش امبارح اروحله علي المستشفي النهاردهالساعه 8 ...امبارح بقي مكنش عندي و لا طلق و لا اي شئ ........تاتا حبيبيتي قالتلي متروحيش المستشفي ده هيولدك قيصري.رحت لمعمل تحاليل عشان اعمل سونار 4 ديمنشن .طلع التحليل فية ان ماية البيبي معكرة و الرحم اتقفل .......بصراحه اعصابي باظت جدا .........قولت طيب ما ممكن المعمل غلط و مفيش اي حاجه من الهو قالها.و قررت اني اروح النهارده المستشفي و اتوكل علي الله....رحت الساعه 8
الدكتور اداني نص برشامت طلق صناعي........و بداء بقي الوجع ........من 9.30 الي الساعه 12......و فجاءة حسيت اني عاوزة اعمل بوش .الدكتور نقالني علي اودت العمليات فورا.........و طلعت راس البيبي و بعد كده فوقت لقيت نفسي في الاوده.........و الحمد لله مكنتش خرفت في البيج ..........كل الناديت عليه معاذ البراء اخواتي زوجي بنت عمي...........بس كده فوقت و اكلت و اخدت شور و طلعت و الحمد لله من المستشفي الساعه 5.30........وبس معاذ كان حاسس من امبارح .لانه مش عاوز يجيلي من امبارح و حتي لما شفني لنهارده مرداش يجيلي بداء يجيلي علي صلاة العشاء
ع
مسااء الخير
ام معاذ الف حمدلله علي السلامه يا قمر ربنا يباركلك فيه يارب
ع
انتي احتي بنج ولا ايه يا ام معاذ مش فاهمه
M
نسيت اقولكم ان معمل التحاليل كاتب التقرير غلط و لا كان فيه تعكير و لا حاجه ........و الرحم كان مفتوح صوبعين فعلا
M
الله يبارك فيكي يا هوبا........انا اخدت بنج بعد خروج راس البيبي ده نظام الدكتور للاسف مختلف عن ايطاليا تماما
m
sweet_toota;10270580:
انتى كمان نفسك فى الكشرى؟ انا نفسى فية اوى بس بحبه مشطشط و سمعت ان الشطة غلط فى الاول

اه والله ياتوتا ونفسي كمان في المحشي
UMM MOAZ;10270592:
بصوا .انا رحت الدكتور اول امبارح قالي اني مفتوحه صوبعين........و لو مولدتش امبارح اروحله علي المستشفي النهاردهالساعه 8 ...امبارح بقي مكنش عندي و لا طلق و لا اي شئ ........تاتا حبيبيتي قالتلي متروحيش المستشفي ده هيولدك قيصري.رحت لمعمل تحاليل عشان اعمل سونار 4 ديمنشن .طلع التحليل فية ان ماية البيبي معكرة و الرحم اتقفل .......بصراحه اعصابي باظت جدا .........قولت طيب ما ممكن المعمل غلط و مفيش اي حاجه من الهو قالها.و قررت اني اروح النهارده المستشفي و اتوكل علي الله....رحت الساعه 8
الدكتور اداني نص برشامت طلق صناعي........و بداء بقي الوجع ........من 9.30 الي الساعه 12......و فجاءة حسيت اني عاوزة اعمل بوش .الدكتور نقالني علي اودت العمليات فورا.........و طلعت راس البيبي و بعد كده فوقت لقيت نفسي في الاوده.........و الحمد لله مكنتش خرفت في البيج ..........كل الناديت عليه معاذ البراء اخواتي زوجي بنت عمي...........بس كده فوقت و اكلت و اخدت شور و طلعت و الحمد لله من المستشفي الساعه 5.30........وبس معاذ كان حاسس من امبارح .لانه مش عاوز يجيلي من امبارح و حتي لما شفني لنهارده مرداش يجيلي بداء يجيلي علي صلاة العشاء

هو كده ده ولاده ولا ايه يعني ولدتي النهارده ولا انا فاهمه غلط
M
lifedrop;10270543:
ايه المفاجات دى يا سجى؟؟؟
انتى مش معايا فى شهر 10.....؟؟؟؟
والله فرحتلك اوى....ما شاء الله
:D:D:D:D:D:D:D:D
بارك الله لك في الموهوب وشكرت الواهب ورزقت بره

(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)

احكيلنا ازاى دة حصل:eek::eek::eek:بقى ؟؟؟


om_tota;10270549:
حمد لله ع سلامتك ياام معاذ وربنا يباركلك ف معاذ وبراء



الله يبارك فيكن.........ممكن تولدي في التاسع في اي وقت حتي لو اول يومفية
M
ايوة يا ميكو ولدت النهارده
ص
الف مبروك وحمد لله على سلامتك يا جميله
قومى استريحى
ع
ااها فهمتك يا ام معاذ بس غريبه
انتا لما ولدت طبيعي مخدتش غير بنج مضعي مكن القص والخياطيه
اهم حاجه انك قومتي بالسلامه انتي وبراء ويارب يباركلك فيه وهو معاذ
ميكو ايو ه ام معاذ ولدت يا قمر
m
UMM MOAZ;10270629:
ايوة يا ميكو ولدت النهارده

حمدلله علي سلامتك
M
انا هقوم استريح يا جماعه
ص
فى رعايه الله
m
hoba555;10270637:
ااها فهمتك يا ام معاذ بس غريبه
انتا لما ولدت طبيعي مخدتش غير بنج مضعي مكن القص والخياطيه
اهم حاجه انك قومتي بالسلامه انتي وبراء ويارب يباركلك فيه وهو معاذ
ميكو ايو ه ام معاذ ولدت يا قمر

ازيك ياهوبا بقولك ايه ياهوبا هي البيبي ليس الحمرا وحشه ولا ايه
y
الله حلوة اوى الولاده الطبييعي دى الواحد يولد ويروح بيته في نفس اليوم كده
يارب ارزقنى بيها بس خايفه عشان انا والده قيصري
s
هههههههههههههههه عسل يا يميم البيبى اللى فى السونار دة سايق عربية ولا اية
ص
ان شاء الله يا يميم
دى صوره السونار بتاعتك
ههههههههههه
ع
وحشه ليه يا ميكو دي تحفه يا بنتي بس اعملي بيها كويس بضمير يعني ليه انتي جربتيها ومعجكتكيش النتيجه
X