crazy ananas;10262733:
وصفرا الدم ديه بتبان بعد الولاده
اصل بصراحه انا هولد فالمركز بتاع الدكتورتى ومش عاوزه اغيرها لانها مش بتولد بره خالص فى اى مستشفى فقلقانه يكون الحضانات ديه مهمه ساعه الولاده ومعرفش عندها وله لا
ونفسى حد يطمنى
لا يا قمر بعد الشر ما تقلقيش ولا تفكرى كدة ان شاء الله تولدى بنوتة سليمة ومعافاة باذن الله وزى القمر وربنا يحفظها من كل شر يارب