تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
(
crazy ananas;10262733:
وصفرا الدم ديه بتبان بعد الولاده
اصل بصراحه انا هولد فالمركز بتاع الدكتورتى ومش عاوزه اغيرها لانها مش بتولد بره خالص فى اى مستشفى فقلقانه يكون الحضانات ديه مهمه ساعه الولاده ومعرفش عندها وله لا
ونفسى حد يطمنى



لا يا قمر بعد الشر ما تقلقيش ولا تفكرى كدة ان شاء الله تولدى بنوتة سليمة ومعافاة باذن الله وزى القمر وربنا يحفظها من كل شر يارب
c
kato;10262783:
لا يا قمر بعد الشر ما تقلقيش ولا تفكرى كدة ان شاء الله تولدى بنوتة سليمة ومعافاة باذن الله وزى القمر وربنا يحفظها من كل شر يارب

يارب امين يا كاتو انا وانتى وكل البنات يارب :)
(
عروس البحر;10262782:
ازيكوا ياكرنبات

ازيك ياتوتي عاملة ايه يابنتي قلقت موت عليكي



اهلا يا قمر ازيك اخبارك اية احنا الحمد لله
m
crazy ananas;10262744:
والله مش عارفه اقولكم ايه يا ميكو انتى وكاتو على ردكم ربنا يطمنكم ويكملكم على خير يارب

ماتقلقيش ان شاء الله مش هتحتاج للحضانه وحتي لولاقدر الله بيبي محتاج عادي بينتقل لاقرب مستشفي انا بابا عنده عياده بيولد فيها في اطفال محتاجو وبينقولها عادي يعني
متهيلي البيبي لما يحتاج بيكون بدري عن ولادته
ع
الحمد لله ياكاتو
ا
صح يا نوسة البيبي عادى ممكن يتنقل الحضانة مفيهاش مشكلة

نونة ازيك عاملة ياقمر انتى والمفعوص النونو اللى اد كدة دة :)
انا والله طهقانة اخر حاجة كنت لسة بتكلم مع البنات في تجمع الامهات على بلاوى والله خنقانى اوى
a
صباح الخير يابنات ازيكم عاملين ايه
&
الموقع اتصلح..
لولووووووووووووووووووووووووووووووووووووللى
ا
وانا كمان بظغرت لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووللي
طيب انتو فين بقه
&
وحشتووووووونى يا عيااااااااااااال...
مواااااااااااااااه
يلا باركولى....
انا دخلت التااااااااااااااااسع ...
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
فضلى زلطة والبت تخرج برة ان شاء الله
ع
مبرووووووك يا ندي كلها شهر وجوجو تبقي في حضنك ان شاء الله
د
الموقع فتح اخيرااااااااااااااااااا
ا
الف مبروك يا ليف انتي بتولدي طبيعي؟
&
hoba555;10263311:
مبرووووووك يا ندي كلها شهر وجوجو تبقي في حضنك ان شاء الله

الله يبارك فيكى يا هوبا..:ss::ss::ss:
وحشتنى يا ام نودى.... انا شميت خبر انك نزلتى صورة ندى وانا مكنتش موجودة... الكلام دة صحيح يا انسة:mad::mad::mad:؟؟؟؟؟
ع
ههههههه ايو صح يا انسه ههههههه
هنزلهالك بس يارب النت ميفصلش مني عشان كل دقيقتين بيفصل
مني تقصديني انا انا ولدت طبيعي في ندي
ع
ازيكم ياحبايب قلبى وحشتوووووووووونى

ها يابنات ايه الاخبار حد فقس طمنونى ههه

خلاص هانت ياندى ان شاء الله ويارب نطمن عليكى

معلش انا ان شاء الله هطمن عليكى من هدى لانى

ان شاء الله زوجى جى من السفر فميش نت عندى

او لو تسمحيلى ياقمر اخد نمرتك عشان عليكى

وبسلم على كل البنات مواااااااااااااه
ا
hoba555;10263361:
ههههههه ايو صح يا انسه ههههههه
هنزلهالك بس يارب النت ميفصلش مني عشان كل دقيقتين بيفصل
مني تقصديني انا انا ولدت طبيعي في ندي

لا انا كان قصدي علي ليف عشان هي قربت تولد بس اتلخبطت وما يمنعش اعرف انتي ولدتي طبيعي ولا له؟
م
السلام عليكم ازيكم ياماماهات المستقبل
ا
ياسمين انتي عملة ايه دلوقت
ا
يا بنات انا كنت عايزة اشتري غسالة اطباق لو حد عنده فكرة عن نوع كويس حد مجربه ياريت يقولي
X