تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L
DodyCat;10174198:
أنا مروحه سلام أشوفكو بكرة ان شاء الله

مع السلامة يادودي
(
DodyCat;10174198:
أنا مروحه سلام أشوفكو بكرة ان شاء الله




مع السلامة يا قمر ونشوفك بأذن الله على خير بكرة
L
انا هقوم اطبخ والله المستعان
اشوفكم بكرة ان شاء الله ويارب تدخلي يارشا وطمنينا
موااااااااااااااااااااااااااااااااااه ليكوا كلكم
m
الف سلامه عليكى ياسيمو بطلى طفاسه يابت
أ
garfeild;10174015:
وحشتوووووووووووني
ازيك يادودي عامله ايه
انا مش عارفه اقرا اللي فااااااااااااااااااااااااات
انا كنت تعبانه اليومين اللي فاتوا وكنت فاطرة عملت عمله سودا بجد واستاهل اللي حصلي:D
اكلت مقرمشات نينا ده الكبير كان نفسي فيه ومش عايزها اقولكم على اللي حصل تعبت جدا بطني كانت بتتقطع وجوزي كان هيتجنن وافتكر ان عندي تسمم منه واخدت في الحال انتينال والحمد لله الموضوع عدى على خير ودي اخرة الطفاسه بجد مش هعمل كده تاني :confused::confused:


ا سيمو بجد حرام عليكى نفسك ....

انتى بتهرجى والله ,,,...؟؟؟

ييجى جوزى يتفرج عليكم عشان يعرف انى ملاااااااااااااااك

اعااااااااااااااااااااااااااااااااا :ss:



garfeild;10174051:
الله يسلمك يابيبو
عاملين ايه يابنات انا مش قادرة اقرا اللي فات ؟ وعاملبين ايه في الصيام والطبخ :ss:



الحم له يا سيو انتى وحشتينا جدا على فكرة ...


garfeild;10174124:
امبارح كنت لسه بقول لجوزي ياريت تجيلك فرة للشغل بره وياريت دبي علشان اعمل شوبنج عبايات براحتي هههههههههههههههههههههه



يعجبنى التخطيط و الرسم و التكتيييك


garfeild;10174145:
ههههههههههههههههههههههههه
الجبن سيد الاخلاق
هتاكلوا ايه النهارده



احنا هناكل كوارع و رز بشعرية و صينية بطاطس باللحمة و شوربة خضار و قطايف و كنافة و قمر لدين ان شاء الله


garfeild;10174197:
ايوه ياعم محدش قدك :D
انا هروح عند مامتي حبيبتي ان شاء الله من يوم 15 رمضان وهقعد عندها لغاية العيد ان شاء الله اخيرا جوزي وافق كفاااااااااااااااااااااااااره انا كل شويه اشوف احنا كام في الشهر نفسي يوم 15 يجي اوي :D هاروح هناك بأه مش هشيل كوباية من مكانها :D هناك بدلع دلع مش زي جوزي يقولي بعد كل ده الطبخ والغسيل وغسيل المواعين والخ انتي بتدلعي عليا يجي يشوف الدلع اللي على اصوله هناك



ههههههههههههههههههههه

فعلا والله انا عند امى ربنا يخليهالى شايفة دلع ... بس عارفة انه كله هيطلع على عينى ان شاء الله بعد الولادة لما ارجع بيتى ان شاء الله

جوزى من كام يوم بيقولللى انا ملاحظ اك من يوم ما جيتى عند مامتك ( 6 شهور ) ولا مرة قلتى بيتى وحشنى .... ايه عدم الانتماء ده ..؟؟؟

قلتله اكدب عليييك يعنى
ص
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكم
ي
دموع اشتياقي;10170193:
ياسمين انا اسمي ايمان ولا شكر علي واجب يا جميل انا بحب اسم شهد وكنت لو جبت بنت كنت هسميها كده بس اخواتي من ساعت ما قولتلهم الاسم وهمه مسميني ام كانتالوب هههههههههههههههههههههههههههههه


ههههههههه انا جوزى بعد ما ولدت رفض الاسم بسبب التعليقات برضه بس انا صممت وقولتله المهم انه عجبنا احنا وكل اسم حيبقى ليهم ليه تعليق لان اللى حيعجبك مش حيعجب غيرك
ي
UMM MOAZ;10171092:
مبروك يا ياسمين.ربنا يثبت حملك ان شاء الله و يكملك علي خير

الله يبارك فيكى ياقمر ويتمم حملك على خير
ي
[QUOTE=lifedrop;10171569]مبرووووووووووك يا جميل:D:D
الله يبارك فيكى ياعسل وربنا يكملك حملك على خير
أ
انا جيييييييييييييت ... نورت البييييييييييييييييييت
أ
,؛.فى حد ولا انا هنا لوحدى؟؟؟,ظ؛.
أ
انا هنا ازيك يا بسبس ...؟؟؟

ازاى البامبينو ...؟؟؟

اخبار الوخة ايه دلوقتى ...؟؟؟

يارب تكونى احسن
أ
,؛.الحمدلله يا هدى والله تمام بقيت اكل بليل بلح تمر بيظبط دماغى,
أ
طيب الحمد لله

الدكتور قاللى التمر مفيد جدا جدا جدا و كمان مغذى و بيرفع الحديد فى الجسم
أ
aream2008;10175432:
السلام عليكم

حبيت امر عليكم و بس

و طبعا ابرك ليكم الشهر الفضيل

و ادعيلكم ان الله يتبث حملكن

قولو امين يا رب العالمين



آمييييييييييييييييين
أ
,؛.اه مانا بحبه يا هدى اوى بصراحه بس اهى حاجه مسكره
أ
,؛.مفيش حد انا زهقت بجد,
&
السلام عليكم ازيكم يا ماميهات المستقبل
اخباركم ايه؟؟
كريزى انتى هنا ازى الاناناسة بتاعك هتخرج امتى بقه؟؟
c
عروووس جديد;10170437:
كيفكم ياقمرات عاملين وحشنى جدا معلش مش بلحق

اقرى اللى فات واعرف اخباركم بكره تبطلوا رغى لما تولدوا ان شاء الله ههه

انا قريت ان لمبادا ولدت توام ماشاء الله لاقوه الا بالله

ربنا يباركلها فيهم والف حمدلله على سلامتها

وانا بمسى على ندى وفطومه وهدى ومارى ونونه وام اناناسه

ورشا وكوبايه مايه ومشامى ودودى وتوتى وسامحونى ان كنت نسيت اسم

وبقولهم كل سنه وانتم طيبين وتبطلوا رغى بقى ههه

وكنت عايزه انصحكم مجبوش فنلات داخليه السلوبيت احسن

ميت مره لان الفنله بكلكع وبضايق البيبى وبجد يابنات بيبى جوى

جميل جدا ومش بيسرب واسفه على الرغى مواااااااااااااااه

منوره يا ام سلمى ربنا يباركلك فيها يارب ويقومك بالسلامه ويعينك يارب
ايوه كدا عوزين كل واحده ترجعلنا بالنصايح الجامده ديه
اوعى تغيبى عننا :) كل سنه وانتى طيبه

DodyCat;10173793:
بصى انا لابسة تحت هدومى برموده سبورت أسترتش أخر حاجه وطبعا ضاغط على بطنى تفتكرى ده السبب

حرام عليكى يا بنتى استرتش مره واحده
انا عارفه ان الجيبات لزم الواحده تلبس تحتها شورت ممكن تجيبى حاجات قطن وتنزلى الاستك بتعها تحت بطنك عشان متضايقيش منه وبلاش لبس ضايقه خالص طول الحمل
وربنا يكملك على خير يارب

أم حموودى القمر;10175624:
السلام عليكم ازيكم يا ماميهات المستقبل
اخباركم ايه؟؟
كريزى انتى هنا ازى الاناناسة بتاعك هتخرج امتى بقه؟؟

ازيك يا ام حمودى كل سنه وانتى طيبه حمودى بخير يارب
اناناسه خلاص قربت تستوى عالاخر وبقت فى التامن ادعلنا تيجى بالسلامه

بنات على فكره انا صومت اول يومين وروحت للدكتوره يوم الاتنين ولاقتها كتبه ورقه بره ممنوع صوم جميع الحوامل فى رمضان وبرضو لما دخلت سئلتنى صيمه وله لا طبعا ارتبكت وقولتلها صيمه حستها اضيقت لانها قالتلى قبل كدا مرتين المهم قولتلها اخر كلام ايه قالتى متصوميش لان ده بياثر عالجنين ومن ساعتها روحت كنت هموت مالعطش وفطرت وقولت خلاص الموضوع مش مستاهل مقوحه واذا كان الواحد بيتعب وهو فاطر اول لو صايم بئا
وبجد يا بنات بلاش مقوحه لان هيجى على صحتك وصحه البيبى
واحنا عوزين ربنا يكملنا على خير

وحشانى كلكم يا عيال بجد والله
ندى الببرونه اللى جبتها اسمها جلوبال و140 مل والحلمه بتعتها صغيره ب 15
وعلى فكره با ندى انا جبت كوفيرته تانيه كدا بئا عندى 2 للبيت وواحده للخروج
وجبت سلوبيت وجلابيه بيكه اللى عجبنى فيها ان مقاسها صغير مش كبير زى اللى بنشوفهم
وجبت مشمع وشرابين
ومبروك عليكى المناديل والحفاضات اللى جبتيهم بس انتى جبتى نوع ايه
ويله شدى حيلك وخلصى حاجات جوجو ومتكتريش قوى
وعلى فكره انا بدئت اشوف شتوى فالتوحيد والنور لكن مش فى كل المحلات

ياترى رشا عمله ايه ربنا يطمنا عليها
هدى وسيمو ومشمش وبيبو وبسبس وصوت وكلكم يارب تكونوا بخير ومحدش يزعل لو مقولتش اسمه عشان مخى لسع عالاخر

ميرفى ربنا معاكى ويعينك جوزك صعب بس حاول تحسسيه انك مش ماثر فيكى اللى بيعمله لان اللى انتى فيه كفايه قوى انتى ممكن تكتبيله كل اللى انتى عوزاه فى ورقه وحطيها فى حته يشوفها ويقراها وخالى بالك من نفسك انتى والبيبى اهم
ربنا معاكى ويكملك على خير يارب
c
ازيك انتى يا قمر منوره
كل سنه وانتى طيبه
X