تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ي
متشكرة لكل اللى دعالى ورحب بى دموع اشتياقى وهدى وكباية مية ربنا يتمم حملكم على خير ويقر عينكم بالذرية الصالحة
أ
,؛.حلو اسم شهد
أ
ياسمين100 100;10170166:
متشكرة لكل اللى دعالى ورحب بى دموع اشتياقى وهدى وكباية مية ربنا يتمم حملكم على خير ويقر عينكم بالذرية الصالحة



آميييييييييييييييين
أ
,؛.ماشاء الله يا هدى ربنا يباركلهلا فيهم ويعينها على رعايتهم يارب
د
ياسمين انا اسمي ايمان ولا شكر علي واجب يا جميل انا بحب اسم شهد وكنت لو جبت بنت كنت هسميها كده بس اخواتي من ساعت ما قولتلهم الاسم وهمه مسميني ام كانتالوب هههههههههههههههههههههههههههههه
أ
,؛.هههههههههههههههههههههههههههههه حلوه يا ايمان انا والله حيراااااانه فى الاسامى وقولت اسيبها على ربنا
د
ما انا برضه سيباها علي ربنا العيل بيتولد باسمه
أ
http://forums.3roos.com/t479966.html#post10170178
أ
اه فعلا العيل بيتولد بأسمه وربنا يكرمنا الاول ونشوف البيبى ولد ولا بنت وبعدين نفكر ويارب يكرمنا ويتمملنا على خير الاول وربنا يعينا بقى
د
باذن الله يا بسبس متقلقيش خليها علي الله
أ
,؛.متعرفيش يا هدى سميتهم ايه؟,ظ؛.
أ
,؛.اهو يارب يا ايمان ,
أ
كوباية مايه;10170272:
,؛.متعرفيش يا هدى سميتهم ايه؟,ظ؛.



لسه محتارة فى الاسامى و مش عارفة تسميهم ايه ...؟؟؟:D
أ
,؛.بتهزرى يا هدى طيب هما جنسهم ايه؟؟؟ اهو نفكرلها ونقولها من خلالك
ع
كيفكم ياقمرات عاملين وحشنى جدا معلش مش بلحق

اقرى اللى فات واعرف اخباركم بكره تبطلوا رغى لما تولدوا ان شاء الله ههه

انا قريت ان لمبادا ولدت توام ماشاء الله لاقوه الا بالله

ربنا يباركلها فيهم والف حمدلله على سلامتها

وانا بمسى على ندى وفطومه وهدى ومارى ونونه وام اناناسه

ورشا وكوبايه مايه ومشامى ودودى وتوتى وسامحونى ان كنت نسيت اسم

وبقولهم كل سنه وانتم طيبين وتبطلوا رغى بقى ههه

وكنت عايزه انصحكم مجبوش فنلات داخليه السلوبيت احسن

ميت مره لان الفنله بكلكع وبضايق البيبى وبجد يابنات بيبى جوى

جميل جدا ومش بيسرب واسفه على الرغى مواااااااااااااااه
أ
كوباية مايه;10170369:
,؛.بتهزرى يا هدى طيب هما جنسهم ايه؟؟؟ اهو نفكرلها ونقولها من خلالك



هم ولدين ما شاء الله
أ
عروووس جديد;10170437:
كيفكم ياقمرات عاملين وحشنى جدا معلش مش بلحق

اقرى اللى فات واعرف اخباركم بكره تبطلوا رغى لما تولدوا ان شاء الله ههه

انا قريت ان لمبادا ولدت توام ماشاء الله لاقوه الا بالله

ربنا يباركلها فيهم والف حمدلله على سلامتها

وانا بمسى على ندى وفطومه وهدى ومارى ونونه وام اناناسه

ورشا وكوبايه مايه ومشامى ودودى وتوتى وسامحونى ان كنت نسيت اسم

وبقولهم كل سنه وانتم طيبين وتبطلوا رغى بقى ههه

وكنت عايزه انصحكم مجبوش فنلات داخليه السلوبيت احسن

ميت مره لان الفنله بكلكع وبضايق البيبى وبجد يابنات بيبى جوى

جميل جدا ومش بيسرب واسفه على الرغى مواااااااااااااااه



ازيك يا دودو ,.,,,...؟؟؟

سلمى عاملة ايه ...؟؟؟

وحشتينا قوووووووووووووووووووووووووى
أ
,؛.عروووس بيبى جوى انا عارفه انه حلو بس بيقولوا عايز ميزانيه لوحده وانا بفكر فى فوكيره كدا ممكن توفرلى شويه عشان الواحد بردو على قده


,؛.هدى خليها تسمى زياد واياد
أ
,؛.اخت جوزى بتقولى انها بتجيب بامبرز ب 500 ل 600 جنيه فى الشهر وانا حساه كتير اوى
ا
roshy&hany;10168491:
هى البلاى جيم دى بجد مفيدة وممكن البيبى يسرح فيها ولا برده حيفضل يزن ويقرفنا ومش حينوبنى غير انى دفعت ال 150 جنيه ههههههههههههه

انا بفكر اجيب اللعب اللى بتتعلق فى السرير وبتلف وتطلع موسيقى صحبتى قالتلى انها مفيدة جدا لان عندها توأم وبتقولى بتشغلهلهم وهما بيسرحوا فيها وفى الصوت وبيناموا .. سالت عليها لاقيتها ب 50 جنيه و 60 و 70 جنيه على حسب كمية اللعب والموسيقى وبتلف ولا لأ


بصي طبعا كل وقت ولية حاجتة يعنى اوقات البيبي بيكون اكلة ومغيرة ومستحمية بس زهقانة فبتزن كدة عندها ملل لازم وقتها تلهية في حاجة
لعبة السرير انا جبتها الحمد لله بردو ولذيذة جدا بس ليها وقتها قبل النوم مثلا
بس خدى بالك فرق السعر في متانة اللعبة وشكل الالعاب المتعلقة فيها وصوت الموسيقي
يعنى اللى تحت ال100 مثلا بتلاقيها بزمبلك
وهتلاقي الدباديب اللى متعلقة فيها بتخوف العيال هههه

أجمل ايام العمر;10168395:


ما شاء الله تبارك الله حلوة وى يا توتى

و ياترى مايا بقى مهتمة باللعبة و لافتة نظرها ...؟؟؟






اة الحمد لله جدا جدا ومش قادرة اقولك اد اية بتضحك لما بحطهالها يعنى فعلا لعبة السرير مهمة انا جيباها لمايا من قبل ما تتولد ههه بس في الاول كانت هبلة تبصلها ثانيتن وتعيط بس بعد كدة الوضع بيختلف خالص
فعلا يا بنات اهتمو باللعب ومتقولوش البيبي لسة صغير ومش فاهم بتمنى المهارات جدا
ماشاء الله ولا قوة الا بالله اللعبة مكتوب عليها 3 شهور اند اب مايا دلوقتى شهرين ونص وابتدت تحاول تلمسها ب ايديها
X