تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
M
رمضان مبارك عليكن يا حلوين و ان شاء الله رمضان الجاي مع البيبز الصغيرين
&
بسبس....
الدكتورة قالتلى عشان تصومى اسهرى لحد الفجر وفى السحوووور اشربى كوباااااية لبن كبيييييييييرة مليانة تمر واصحى متاخر على الساعة اتنييييييين كدة وطول ما انتى فاطرة اشربى عصاااااااير وسوايل...
وان شاء الله الصيام حيبقى سهل....
واسالى الدكتور بتاعك برضه
ا
تبقي احكلنا يا اجمل عملتي ايه عند الدكتور لولي عملة ايه واخبار الوزن ايه انتي عرفة اني زت في 3 اسابيع 4 كيلو ونص الدكتور كان هيشد شعره:durr:
ا
ازيكم ياحوامل انا داخلة علشان اواسي نفسي معاكم انى فاطرة علشان الرضاعة لاقيتكم صايمين ربنا يجازيكم خير يارب :)
&
toty858;10166002:
ازيكم ياحوامل انا داخلة علشان اواسي نفسي معاكم انى فاطرة علشان الرضاعة لاقيتكم صايمين ربنا يجازيكم خير يارب :)

ازيك يا توتى وازى مايا؟؟؟
ممكن اقولك فكرة عبيطة كدة تخليكى متفطريش رمضان كله....
ممكن تجيبى شفاط اللبن وتشفطى منك اللبن وانتى فاطرة وتعينيه وتشربهولها وانتى صايمة ... دة ينفع اصلا ولا انا بهبل؟؟؟؟
ثانيا عايزة اسالك انتى جبتى منين البلاى جيم وبكااااااااام؟؟؟
ا
ازيك يا نودة عاملة اية انتى والبتوتة الصغنونة
الفكرة اللى قلتيها تنفع اكيد بس الدكتور قالى ان الشفاط بيوجع جدااااا
البلاى جيم انا جبتها من كارفور ب 150 بس روز كانت بتقول قبل كدةانهاجابتها ب 70 من روكسي بس بصراحة معرفش هيا هيا ولا لاء بس انا اول مالقيتها جبتها من غير تفكير استنى ححطلك صورتها المشاركة الجاية
ا


&
جزاكى الله خيرا يا توتى.....
بس ما شاء الله حاسة ان البت مايا دى عسولة اوى تبارك الله..
ربنا يباركلك فيها ويجعلها بارة بيكى وبابوها ان شاء الله
ب
السلام عليكم يا سهرانين
ع
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل عام وانتم بخير جميعا

رمضان كريم
L
عروس البحر أزيك فينك يا قمرة؟
ق
صباح الخير يا بنات

انا من امبارح وانا تعبانة جدا
رجعت فى الفطار وفى السحور لما اتصفيت بجد وطبعا فطرت النهاردة بس همووووت من الجوع ونفسى مسدودة ومش عايزة ارجع تانى
مش باكل غير كمثرى والبتاعة دى بصراحة مابتشبعش
هو القئ ده من الحمل ولا ممكن اكون اخدت برد؟
وطبعا ماروحتش الشغل .. انا حاسة انى هيجيلى جواب فصل من الشغل زى جوابات المدرسة من كتر غيابى :(
ق
عروس البحر ازيك يا جميل فينك لسة كنت هدخل اسأل عليكى
احنا الفرق بينا يومين :D قوليلى عاملة ايه فى الصيام
L
قصة كبيرة;10167514:
صباح الخير يا بنات

انا من امبارح وانا تعبانة جدا
رجعت فى الفطار وفى السحور لما اتصفيت بجد وطبعا فطرت النهاردة بس همووووت من الجوع ونفسى مسدودة ومش عايزة ارجع تانى
مش باكل غير كمثرى والبتاعة دى بصراحة مابتشبعش
هو القئ ده من الحمل ولا ممكن اكون اخدت برد؟
وطبعا ماروحتش الشغل .. انا حاسة انى هيجيلى جواب فصل من الشغل زى جوابات المدرسة من كتر غيابى :(

ماتقلقيش وحاولى تعملى اجازة مرضى واحده صاحبتى قالتلى ان الحامل ليها 30 يوم اجازة مرضى غير السنوى المهم عرفيهم انك حامل أنت بتشتغلى فين؟
ق
انا عشان اعمل اجازة مرضى لازم اروح مستشفى معينة بعيدة عليا والدكتورة اللى هناك اصلا رخمة بتيجى يوم واحد فى الاسبوع ومش بتحب تدى اجازات
انا شغالة فى القابضة للمياه
L
قصة كبيرة;10167584:
انا عشان اعمل اجازة مرضى لازم اروح مستشفى معينة بعيدة عليا والدكتورة اللى هناك اصلا رخمة بتيجى يوم واحد فى الاسبوع ومش بتحب تدى اجازات
انا شغالة فى القابضة للمياه

معلش تعالى على نفسك فى يوم وخديلها جواب من الدكتورة بتاعتك انك تعبانه
ق
ربنا يسهل ان شاء الله
د
صباح الخير
r
صباح الخير يابنات

احلى صباح لهدى وكاتو شكرا ياقمرات على الدعاء ربنا يخليكم
يا هدى انا المفروض ان السونار مطلع ن اخر التاسع 20 / 2 / 2010 .. يعنى ممكن اولد قبلها ب 10 او 15 يوم بس ياريت تضيفينى فى الليسته بتاريخ 20 / 2 / 2010
L
ميرفى أزيك عاملة ايه طمنينى عليكى
وانت يا رشا اخبار الأسهال ايه راح؟
X