تعبانه الحمدلله عل كل حال وامبارح بعد الفطار بساعتين رجعت وبعد صلاه الفجر رجعت ربنا يستر
ده بقى بخلاف ان حالتى النفسيه زفت متخانقه مع ابو العيال ومش بكلم بعض عير فى اضيق الحدود متغاظه منه جدا ربنا يهديه وحياه ربنا بلاش حد يقولى تعالى على نفسك وكلميه انت
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
د
24-08-2009 | 12:43 PM
r
24-08-2009 | 12:47 PM
ازيكم يا بنات عاملين ايه وحشتونى اوى اوى .. شكرا للى سالوا عنى ماتحرمش منكم ابدا
انا فعلا نزلت امبارح الساعة 1 بليل رحت المستشفى اخدت محلول تانى وابرة مسكنة للألم والدكتورة قالتلى استمرى على الانتينال والفلاجيل وقالتلى ريحى على السرير وخلى جمبك اربع خمس ازايز ماية وعصاير كتير وطول ما انتى قاعدة اشربى فى عصاير مش مهم الاكل المهم الماية والعصاير
والحمد لله دلوقتى المغص بيروح ويجى بس احسن بكتير من الاول الحمد لله ..
انا فعلا نزلت امبارح الساعة 1 بليل رحت المستشفى اخدت محلول تانى وابرة مسكنة للألم والدكتورة قالتلى استمرى على الانتينال والفلاجيل وقالتلى ريحى على السرير وخلى جمبك اربع خمس ازايز ماية وعصاير كتير وطول ما انتى قاعدة اشربى فى عصاير مش مهم الاكل المهم الماية والعصاير
والحمد لله دلوقتى المغص بيروح ويجى بس احسن بكتير من الاول الحمد لله ..
r
24-08-2009 | 12:51 PM
ميرفى سلامتك يا قمر معلش مافيش حد مرتاح والله هى الدنيا كدة .. ومش تزعلى منى لو بجد متغاظة منه ومش طايقاه وعايزة تنتقمى منه اشد انتقام يبقى صالحيه وكلميه احنا فى ايام مفترجة شوفى بقى كمية الثواب اللى حتاخديها ومرتبتك حتبقى فين وهو فين هههههههههههههه انا بعمل كدة مع جوزى والله واحيانا مش كتير يعنى ههههه بصالحة انا الاول بس بنية ارضاء ربنا وانى باجى على نفسى وبحتسب عشان خاطر ربنا ولما بتخانق معاه بتمكيج والبس احسن حاجة عندى هو بيستغرب وبيقولى اشمعنى بتعملى كدة واحنا متخانقين باقوله عشان مايبقالكش حجة ومابقاش مقصرة معاك ويوم لما ادعى عليك ربنا يستجيب بيفضل يضحك هههههههههههههههههههه
هما كله يومين يا مرفى عايشينهم بالطول ولا بالعرض والدنيا دى لعبة كبيرة واحنا بنجمع فيها بونص على قد مانقدر معلش تعالى على نفسك عشان نفسك والنونو مش عشانه هو
ربنا يهديلك الحال يارب ويسخرلك جوزك ويقومك انتى والنونو بالف سلامة باذن الله
هما كله يومين يا مرفى عايشينهم بالطول ولا بالعرض والدنيا دى لعبة كبيرة واحنا بنجمع فيها بونص على قد مانقدر معلش تعالى على نفسك عشان نفسك والنونو مش عشانه هو
ربنا يهديلك الحال يارب ويسخرلك جوزك ويقومك انتى والنونو بالف سلامة باذن الله
ع
24-08-2009 | 12:53 PM
ميرفي علي فكره موضوع الصيام الي انتي يتصوميه ده غلط
انتي لازم تتغذي يا بنتي انتي داخله علي ولاده فاهمه يعني ايه ولاده
وكمان رضاعه وده كله عشان البيبي
الدكتوره قالتك صومي ولا ايه؟
ومعلش سيبك وهو وحديه هيجي يصالحك
رشا الف سلامه عليكي يا بنتي ايه بس سبب كل ده ربنا يشفيكي ويعافيكي
انتي لازم تتغذي يا بنتي انتي داخله علي ولاده فاهمه يعني ايه ولاده
وكمان رضاعه وده كله عشان البيبي
الدكتوره قالتك صومي ولا ايه؟
ومعلش سيبك وهو وحديه هيجي يصالحك
رشا الف سلامه عليكي يا بنتي ايه بس سبب كل ده ربنا يشفيكي ويعافيكي
ع
24-08-2009 | 12:54 PM
ههههههه ايه يا رشا بس العقل ده ربنا يزيدك كمان وكمان
ق
24-08-2009 | 12:56 PM
ميرفى50;10162750:
تعبانه الحمدلله عل كل حال وامبارح بعد الفطار بساعتين رجعت وبعد صلاه الفجر رجعت ربنا يستر
ده بقى بخلاف ان حالتى النفسيه زفت متخانقه مع ابو العيال ومش بكلم بعض عير فى اضيق الحدود متغاظه منه جدا ربنا يهديه وحياه ربنا بلاش حد يقولى تعالى على نفسك وكلميه انت
سلامتك يا جميل الف سلامة هانت ان شاء الله تقومى بالسلامة وتفرجى بالبيبى احلى فرحة
وبالنسبة لجوزك انا برضه من رأى رشا :o احنا فى ايام مفترجة.. ربنا يهديهولك يارب
roshy&hany;10162764:
ازيكم يا بنات عاملين ايه وحشتونى اوى اوى .. شكرا للى سالوا عنى ماتحرمش منكم ابدا
انا فعلا نزلت امبارح الساعة 1 بليل رحت المستشفى اخدت محلول تانى وابرة مسكنة للألم والدكتورة قالتلى استمرى على الانتينال والفلاجيل وقالتلى ريحى على السرير وخلى جمبك اربع خمس ازايز ماية وعصاير كتير وطول ما انتى قاعدة اشربى فى عصاير مش مهم الاكل المهم الماية والعصاير
والحمد لله دلوقتى المغص بيروح ويجى بس احسن بكتير من الاول الحمد لله ..
سلامتك يا رشا الف سلامة اسمعى كلام الدكتورة بقى وان شاء الله تطمنينا عليكى قريب
L
24-08-2009 | 12:57 PM
ميرفى50;10162750:
تعبانه الحمدلله عل كل حال وامبارح بعد الفطار بساعتين رجعت وبعد صلاه الفجر رجعت ربنا يستر
ده بقى بخلاف ان حالتى النفسيه زفت متخانقه مع ابو العيال ومش بكلم بعض عير فى اضيق الحدود متغاظه منه جدا ربنا يهديه وحياه ربنا بلاش حد يقولى تعالى على نفسك وكلميه انت
طنشيييييييه كفاية اللى أنت فيه ربنا يقومك بالسلامة ويهديهولك
L
24-08-2009 | 12:59 PM
جوزى بيتخانق معايه وعايزنى أفطر وانا مش هاين عليا بس عطشانه قوى
L
24-08-2009 | 01:00 PM
hoba555;10162707:
البلدي هتشف اوي مع الشوي يا دودي معرفش جربت قبل كده وشوتها كانت حاجه فظيعه
ابقي اسالي بسبس لما تيجي
طب أعملها ايه ما هو أستحالة تفضل مسلوقه
r
24-08-2009 | 01:05 PM
ربنا يخليكم يابنات (( قصة كبيرة - هوبا )) والله مش عارفة من ايه بس انا شاكة فى اكلة كدة اكلتها انها تكون فيها حاجة غلط الحمد لله على كل حال
دودى هاتى صلصة فى طبق وحطى عليها ملح وفلفل وزعتر وشوية زيت شوية صغيرة وقلبيهم مع بعض وادهنى الفرخة كويس اوى بالخلطة دى ودخليها الفرن تحمر من الوش بس وتشرب من الخلطة بس نصيحة منى كملى سوا الفرخة لان البلدى للسلق بس وشوربتها بتبقى زى العسل غير الفراخ البيضا واعملى رز وملوخية جمب الفرخة وياسلام لو تحمرى فلفل مقطع حلقات وتحطيه فى الصلصة دى اكلتى المفضلة جمب الملوخلوخ ههههههه
وممكن تجيبى كيس فيجيتار بعد ماتسلقيها وحمريها واعملى سلطة ومكرونة وبطاطس مقلية ومايونيز وكاتشب
دودى هاتى صلصة فى طبق وحطى عليها ملح وفلفل وزعتر وشوية زيت شوية صغيرة وقلبيهم مع بعض وادهنى الفرخة كويس اوى بالخلطة دى ودخليها الفرن تحمر من الوش بس وتشرب من الخلطة بس نصيحة منى كملى سوا الفرخة لان البلدى للسلق بس وشوربتها بتبقى زى العسل غير الفراخ البيضا واعملى رز وملوخية جمب الفرخة وياسلام لو تحمرى فلفل مقطع حلقات وتحطيه فى الصلصة دى اكلتى المفضلة جمب الملوخلوخ ههههههه
وممكن تجيبى كيس فيجيتار بعد ماتسلقيها وحمريها واعملى سلطة ومكرونة وبطاطس مقلية ومايونيز وكاتشب
د
24-08-2009 | 01:05 PM
والله يا روشا انت زى العسل ربنا يرزقك بالبنوته الصالحه اللهم امين بس فعلا مش قادره اروح اكلمه خالص ده مافش تقدير خالص يالله الحمدلله
والله يا هبه الدكتورة قالتى صيام لا بس ما قلتيش السبب انا ان شاء الله رايحلها يوم الاربعاء وهسالها اما بقى بالنسبه لجوزى ماعندوش مشاكل خالص بيضحك وبياكل وعايش حياته وانا مش فى دماغه خالص علشان كده انا مش قادره اكلمه خالص لانه المفروض اليومين دول الاقيه جنبى عارفه انا بفكر اعمل ايه انى بعد الولاده اطلع من المستشفى على ماما اصل احنا قاعدين عند مامته ولما قولت لمامته كده قالتى لا انت كده بتعقبينى انا وهتحرمينى من البنت
والله يا هبه الدكتورة قالتى صيام لا بس ما قلتيش السبب انا ان شاء الله رايحلها يوم الاربعاء وهسالها اما بقى بالنسبه لجوزى ماعندوش مشاكل خالص بيضحك وبياكل وعايش حياته وانا مش فى دماغه خالص علشان كده انا مش قادره اكلمه خالص لانه المفروض اليومين دول الاقيه جنبى عارفه انا بفكر اعمل ايه انى بعد الولاده اطلع من المستشفى على ماما اصل احنا قاعدين عند مامته ولما قولت لمامته كده قالتى لا انت كده بتعقبينى انا وهتحرمينى من البنت
r
24-08-2009 | 01:13 PM
يارب يسمع منك ربنا :) هانت كلها يومين ونعرف حروح الاسبوع ده والله المستعان
لا حول ولا قوة الا بالله عامل زى جوزى ساعات ببقى تعبانة ودايخة وواقعة قدامه من طولى وهو بياكل ويشرب ويلعب مع العيال ولا كانى كان حى يتنفس وينمو ههههههههههههههههه .. ربنا يصبرك بس حاولى تكبرى دماغك لو كلمك مافيش مانع انك تتكلمى معاه عادى ومتصديهوش لان انتى فى غنى عن العكننة وحرقة الدم ماحدش حينفعك ولو مش كلمك عادى طلعى غيظك فى الاكل واضحكى مع مامته وعلى التليفزيون حتلاقيه اتغاظ منك .. ربنا يهديلك الحال ويهدى سركم عاجل غير اجل باذن الله
لا حول ولا قوة الا بالله عامل زى جوزى ساعات ببقى تعبانة ودايخة وواقعة قدامه من طولى وهو بياكل ويشرب ويلعب مع العيال ولا كانى كان حى يتنفس وينمو ههههههههههههههههه .. ربنا يصبرك بس حاولى تكبرى دماغك لو كلمك مافيش مانع انك تتكلمى معاه عادى ومتصديهوش لان انتى فى غنى عن العكننة وحرقة الدم ماحدش حينفعك ولو مش كلمك عادى طلعى غيظك فى الاكل واضحكى مع مامته وعلى التليفزيون حتلاقيه اتغاظ منك .. ربنا يهديلك الحال ويهدى سركم عاجل غير اجل باذن الله
L
24-08-2009 | 01:14 PM
ميرفى50;10162847:
والله يا روشا انت زى العسل ربنا يرزقك بالبنوته الصالحه اللهم امين بس فعلا مش قادره اروح اكلمه خالص ده مافش تقدير خالص يالله الحمدلله
والله يا هبه الدكتورة قالتى صيام لا بس ما قلتيش السبب انا ان شاء الله رايحلها يوم الاربعاء وهسالها اما بقى بالنسبه لجوزى ماعندوش مشاكل خالص بيضحك وبياكل وعايش حياته وانا مش فى دماغه خالص علشان كده انا مش قادره اكلمه خالص لانه المفروض اليومين دول الاقيه جنبى عارفه انا بفكر اعمل ايه انى بعد الولاده اطلع من المستشفى على ماما اصل احنا قاعدين عند مامته ولما قولت لمامته كده قالتى لا انت كده بتعقبينى انا وهتحرمينى من البنت
لازم تتصالحو قبل الولاده
د
24-08-2009 | 01:24 PM
والله يا دودى مش عارفه اقولك ايه احنا كان لازم نتصالح علشان رمضان احنا من يوم الخميس ولا حاول يكلمنى ولا حاجه ولا فى دماغه خالص قرار انى اروح لماما بعد الولاده ده من زهقى وعلشان يعرف قمتى تعرفى مامته قالتى ايه افرضى انت روحتى وهو ما سالئيش هتعملى ايه وبعد انا هارعيكى احين من مامتك هى متخيله كده
r
24-08-2009 | 01:26 PM
حتفطروا ايه النهاردة انا فاطرة عشان باخد الدوا بس عندى فراخ مشوية حعمل جمبها رقاق بالحمة المعصجة وحعمل رز بالسعرية وبطاطس صينية وسلطة خضرا .. والخشاف ومش عارفة حلحق ابل كركدية او عرقسوس ولا مش حيلحق يسقع
يالا قولوا حتفطروا ايه عشان لو عشنا وكان لينا عمر اخاد افكار لبكرة
يالا قولوا حتفطروا ايه عشان لو عشنا وكان لينا عمر اخاد افكار لبكرة
L
24-08-2009 | 01:31 PM
ميرفى روحى لمامتك اول يومين ده الطبيعى مهما كان مامتك أققربلك من حماتك وبعدين أرجعى بس اهم حاجه تتصالحو وبلاش تخلطى الأمور
L
24-08-2009 | 01:32 PM
رشا انا هعمل قمر الدين عصير ومهلبيه وهعمل تمر هندى طليات جوزى وهعمل ملوخيه وبفكر أعمل كشك ألمظيه والفرخة هحاول أشويها بأى طريقه وعندى رز بالشعريه بقولك انتى بتعملى الكشك أزاى؟
ق
24-08-2009 | 01:33 PM
ان شاء الله هعمل بسلة ولحمة ورز لو كان فيا نفس على ماوصل البيت
ع
24-08-2009 | 01:35 PM
طيب يا ميرفي لما حماتكقريبه كده منك ما تخليها تكلم ابنها او حتي تصلح بينكم
ماما سلقت اللحموه ومش عارفين نطبخ ايييه حد عنده فكره
ماما سلقت اللحموه ومش عارفين نطبخ ايييه حد عنده فكره
د
24-08-2009 | 01:39 PM
هدى يا حببتى عامله ايه انا نفسي اديلك رقمى بس المشكله بقى انى بدخل المنتدى من وراء جوزى الغالى اوى لانه محرج عليا انى اشترك فى اى منتدى خالص فالو عرف هتبقى الحياه بمبى ع الاخر مامش عارفه اعمل ايه