ازيكم وحشتوني
توتي ربنا يكرممكم وتسافري معاه يارب ويهدييلك جوزك
وكل الرجاله يارب
رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
ع
13-09-2009 | 08:34 PM
ع
13-09-2009 | 10:33 PM
السلاااااااااااام عليكم
ازيكم كلكم يا حلوووين وازي الكتاكيت
وحشتوووووووووني
ومبروك رجوع الموقع يارب ما يقع تااااني
لحسن الواحد بيحس بوحدة انتم فين دلوقتي
ازيكم كلكم يا حلوووين وازي الكتاكيت
وحشتوووووووووني
ومبروك رجوع الموقع يارب ما يقع تااااني
لحسن الواحد بيحس بوحدة انتم فين دلوقتي
h
13-09-2009 | 10:39 PM
ازيكم يا بناتيت كل سنه وانتوا والكتاكيييت طيبين يارب ها جبتوا هدوم العيد وللا لسه؟
ع
13-09-2009 | 10:43 PM
ام عمر انا هنا انا وهبه ازيك انتي
ع
13-09-2009 | 10:48 PM
ازززززيكم الحمدلله لقيت حد
ع
13-09-2009 | 10:48 PM
ازيك يا هوبا وازي ندى
هبة ازيك وازي محمد
كل سنة وانتم طيبين احنا جبنا هدوم العيد معانا من مصر
هههههههههه اوفر
هبة ازيك وازي محمد
كل سنة وانتم طيبين احنا جبنا هدوم العيد معانا من مصر
هههههههههه اوفر
ع
13-09-2009 | 10:50 PM
الله يكرمكم يا بنات تدعولنا انا وجوزي ربنا يفك الكرب الى احنا فيه
ويزيح عنه الهم ويسهله في شغله ويعدي الاسابيع الجاية على خير
ويزيح عنه الهم ويسهله في شغله ويعدي الاسابيع الجاية على خير
ع
13-09-2009 | 10:52 PM
شكلكم مش مركزين في الصفحة او مشغولين
طب انا حسيب الصفحة مفتوحة وحروح اعسل المواعين وارجعلكم
طب انا حسيب الصفحة مفتوحة وحروح اعسل المواعين وارجعلكم
ع
13-09-2009 | 11:04 PM
من الطااااااااااااارق ؟؟؟
انااااااااااااااااااااا
انا خلصت المواعين في حد هنا ولا
انااااااااااااااااااااا
انا خلصت المواعين في حد هنا ولا
ع
13-09-2009 | 11:16 PM
هوبي انت اسمك تحت من ساعتها بتعملي ايه
ولا سبتي الجهاز ورحتي فين ؟؟؟؟؟
ولا سبتي الجهاز ورحتي فين ؟؟؟؟؟
ب
13-09-2009 | 11:39 PM
السلام عليكم
ازيكوووووو كلكوووووووووو
كل سنة وانتو طيبين انتو اطفالكو
ام عمر ربنا يفك كربك وكرب المسلمين جميعاااااااااا
وعمر اخبارة اية ف المدرسة
واخبار الانفنولوزا عندكو اية؟
ازيكوووووو كلكوووووووووو
كل سنة وانتو طيبين انتو اطفالكو
ام عمر ربنا يفك كربك وكرب المسلمين جميعاااااااااا
وعمر اخبارة اية ف المدرسة
واخبار الانفنولوزا عندكو اية؟
ع
13-09-2009 | 11:50 PM
سمسمه النت فصل كالعاده
ويارب يارب بفك كربك انتي وجوزك ويعدي الايام اللي جايه علي خير ويكرمكم يارب
ويارب يارب بفك كربك انتي وجوزك ويعدي الايام اللي جايه علي خير ويكرمكم يارب
أ
14-09-2009 | 12:38 AM
الحمد لله إن الموقع رجع تاني
وحشتوني يا بطابيط
أنا جبت هدوم اللولي خلاص الحمد لله :)
أم عمر ... ربنا يفك كربكم ويعدي الأسابيع الجاية على خير وييسر لزوجك في شغله كل خير
وحشتوني يا بطابيط
hoobie;10263577:
ازيكم يا بناتيت كل سنه وانتوا والكتاكيييت طيبين يارب ها جبتوا هدوم العيد وللا لسه؟
أنا جبت هدوم اللولي خلاص الحمد لله :)
أم عمر ... ربنا يفك كربكم ويعدي الأسابيع الجاية على خير وييسر لزوجك في شغله كل خير
ع
14-09-2009 | 02:27 AM
om_tota;10263916:
السلام عليكم
ازيكوووووو كلكوووووووووو
كل سنة وانتو طيبين انتو اطفالكو
ام عمر ربنا يفك كربك وكرب المسلمين جميعاااااااااا
وعمر اخبارة اية ف المدرسة
واخبار الانفنولوزا عندكو اية؟
hoba555;10263978:
سمسمه النت فصل كالعاده
ويارب يارب بفك كربك انتي وجوزك ويعدي الايام اللي جايه علي خير ويكرمكم يارب
أمةالله;10264348:
الحمد لله إن الموقع رجع تاني
وحشتوني يا بطابيط
أنا جبت هدوم اللولي خلاص الحمد لله :)
أم عمر ... ربنا يفك كربكم ويعدي الأسابيع الجاية على خير وييسر لزوجك في شغله كل خير
ربنا يكرمكم يا بنات ويفك كرب كل مكروب ويزيح همنا
ويجعلنا مخرج من حيث لانحتسب
ع
14-09-2009 | 02:33 AM
سمسمه ازيك
ع
14-09-2009 | 02:33 AM
عمر كويس الحمدلله يا موها بس لسة مدخلوش في الجد
يادوب لسة مخلصين مجايب طلبات
الانفلوانزا بدات تنتشر في حالات بتظهر وربنا يستر
والمدرسة بدات تاخد احتياطات وطلبو مننا غسول ايدي ديتول ومناديل معقمة وسبراي ديتول
والى بياخد برد بنحاول نقعده في البيت وربنا معانا
يادوب لسة مخلصين مجايب طلبات
الانفلوانزا بدات تنتشر في حالات بتظهر وربنا يستر
والمدرسة بدات تاخد احتياطات وطلبو مننا غسول ايدي ديتول ومناديل معقمة وسبراي ديتول
والى بياخد برد بنحاول نقعده في البيت وربنا معانا
ع
14-09-2009 | 02:34 AM
ازيك يا هوبا وازي ندى
ايه اخبار مزاجك ومعنوياتك
كله بقى تمام مع جوزك
ايه اخبار مزاجك ومعنوياتك
كله بقى تمام مع جوزك
ع
14-09-2009 | 02:43 AM
النت فصل تاني ياهوبا عندك ولا ايه
ع
14-09-2009 | 03:29 AM
أم عمرومنة;10265221:
ازيك يا هوبا وازي ندى
ايه اخبار مزاجك ومعنوياتك
كله بقى تمام مع جوزك
والله النت مغلبني معاه مع ان الرجل جه يصلحه وبرده زي ما هو
انا وجوزي لسه زي ما احنا مع انه بعتلي رسالع امبارح وكتبلي انه تعبان والحاجات دي بس برده مش صافيه لسه شويه
h
14-09-2009 | 03:35 AM
ازيكم يا بناتيييت ..ميوي انا كمان جبت لبس العيد لمحمد بس شكاي هنزل اجيبله مقاس اكبر
بقولك يامي ..انا لحد دلوقتي مطعمتش محمد الhib وهو هيتم الشهر 6 بعد شهر ونص..تفتكري ينفع اطعمهوله بعد مايتم ال6 شهور وللا ايه؟
بقولك يامي ..انا لحد دلوقتي مطعمتش محمد الhib وهو هيتم الشهر 6 بعد شهر ونص..تفتكري ينفع اطعمهوله بعد مايتم ال6 شهور وللا ايه؟