سوري يا شباب
جوزي طلع من الصلاة قام واخد اللاب توب
احنا الحمد لله كويسين وبخير :)
رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
أ
28-08-2009 | 02:13 PM
أ
28-08-2009 | 02:24 PM
أمةالله;10183794:
سوري يا شباب
جوزي طلع من الصلاة قام واخد اللاب توب
احنا الحمد لله كويسين وبخير :)
اخد اللاب توب منك ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :eek:
وانتى فين شخصيتك ...؟؟؟
فين كينونتك ...؟؟؟
أ
28-08-2009 | 02:26 PM
أجمل ايام العمر;10183842:
اخد اللاب توب منك ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :eek:
وانتى فين شخصيتك ...؟؟؟
فين كينونتك ...؟؟؟
ههههههههههههههه
شكلك جاية تهدي النفوس :)
بس عيب عليكي ده أنا وقعته في مأزق قال عايز يشجعني على الدايت فبيقول لي لو وصلتي للوزن اللي انتي مخططة ليه أجيب لك اللي انتي عايزاه ... قمت طالبة لابتوب :D
أ
28-08-2009 | 02:28 PM
أمةالله;10183848:
ههههههههههههههه
شكلك جاية تهدي النفوس :)
بس عيب عليكي ده أنا وقعته في مأزق قال عايز يشجعني على الدايت فبيقول لي لو وصلتي للوزن اللي انتي مخططة ليه أجيب لك اللي انتي عايزاه ... قمت طالبة لابتوب :D
انا جوزى قاللى لو وصلتى للوزن المثالى بتاعك بعد الولادة هوديكى اسبانيا :D
قلتله لا عايزة احج :D
ف
28-08-2009 | 02:29 PM
ايه القناعه الى انتو فيها دى
هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
أ
28-08-2009 | 02:40 PM
فراشه فى بيتها;10183856:
ايه القناعه الى انتو فيها دى
هههههههههههههههههههههه
ماهو انتى مش فاهمة حاجة ... :)
انا جوزى كل سنة فى البنك عندهم بيعملولهم اوبشنز حلوة قوى فى الرحلات و جوزى غاوى سفر و كل سنة يضيعلنا المكافاة السنوية على سفرية ... المرة دى قلت نحوش سنتين تلاتة و نحج
لان بعد كدة هيبقى صعب قوى
و بعدين انتى ناسية انى بقالى 6 شهور عند امى و حوشنا شوية و عملنا خميرة كويسة ...؟؟؟
أ
28-08-2009 | 02:41 PM
أسبانيا أرخص
هههههههههههههههههههههه
شاطرة يا دودو
هههههههههههههههههههههه
شاطرة يا دودو
أ
28-08-2009 | 02:43 PM
أمةالله;10183906:
أسبانيا أرخص
هههههههههههههههههههههه
شاطرة يا دودو
اسبانيا ارخص عشان هنطلع تبع شغله لكن مفيييش حج فى شغله :)
ف
28-08-2009 | 02:52 PM
أجمل ايام العمر;10183903:
ماهو انتى مش فاهمة حاجة ... :)
انا جوزى كل سنة فى البنك عندهم بيعملولهم اوبشنز حلوة قوى فى الرحلات و جوزى غاوى سفر و كل سنة يضيعلنا المكافاة السنوية على سفرية ... المرة دى قلت نحوش سنتين تلاتة و نحج
لان بعد كدة هيبقى صعب قوى
و بعدين انتى ناسية انى بقالى 6 شهور عند امى و حوشنا شوية و عملنا خميرة كويسة ...؟؟؟
شاطره يا دودو ما شاء الله عليكى امسكى فى فكرة الحج وتبتى:D
أ
28-08-2009 | 03:00 PM
فراشه فى بيتها;10183959:
شاطره يا دودو ما شاء الله عليكى امسكى فى فكرة الحج وتبتى:D
متبتة يا اختى والله و ربنا يهدى :)
r
28-08-2009 | 03:36 PM
سبحان الله...انا جوزي زعلان علشان خسيت شوية و انتو اجوازكم بيشجعوكم و بيعملوا ديل كمان علشانكم!! يا بختكم
أ
28-08-2009 | 03:47 PM
نهى شوفي الموضوع ده علشان مش هعرف اقعد
مغتربة سدني:
مريت بالصدفة عل احد ردودك و اتفاجات بصورة ابنك الله يخليه لك..
في توقيعك
يشبه بنت وحدة من اعضاء المنتدى
بعد اذنك بس حبيت اوري البنات مدى الشبة بينهم فنسخت توقيعك
زوري الرابط و شوفي عروسة ولدك هههههههههه:
http://forums.3roos.com/t474617-27.html#post10183755
أ
28-08-2009 | 03:48 PM
roslish;10184148:
سبحان الله...انا جوزي زعلان علشان خسيت شوية و انتو اجوازكم بيشجعوكم و بيعملوا ديل كمان علشانكم!! يا بختكم
ههههههههههههههه
انا جوزى اكتر حاجة يكرهها التخن بيقرف منه :D
أ
28-08-2009 | 03:50 PM
أمةالله;10184199:
نهى شوفي الموضوع ده علشان مش هعرف اقعد
سبحان الله :D
r
28-08-2009 | 04:35 PM
أمةالله;10184199:
نهى شوفي الموضوع ده علشان مش هعرف اقعد
ههههههههههههههههههههه شفتي يا مي سبحان الله فعلا!
r
28-08-2009 | 04:39 PM
أجمل ايام العمر;10184202:
ههههههههههههههه
انا جوزى اكتر حاجة يكرهها التخن بيقرف منه :D
و الله يا هدي انا جوزي قبل الجواز كان بيولي نهي انتي هوايتك المطبخ و انا بكره التخن اياكي تسيبيني اتخن...وانا زدت بعد الولادة 10 كيلو و بحاول انزلهم بس هو فرحان كدة!! انا مش فاهمة ايه التناقض ده!!! بس انا هنزلهم هنزلهم انا مصممة انا لبسي كله مش مظبوط علية! و الله يا هدي في حاجات كتييير متلبستش اساسا! لاني بئيت حامل من اول اسبوع جواز! فطبعا اتدبست يا بنتي و لبسي اللي كنت بلف عليه طول فترة التجهيزات زي ما هو
ع
28-08-2009 | 04:48 PM
السلام عليكم يا حلوين عاملين ايه في الصيام
ع
28-08-2009 | 05:02 PM
smamedo;10182895:
ازايك يا ام عمر
حمدلله على السلامه
الله يسلمك يا شدى وادهم عامل ايه وانت صحتك اخبارها ايه الدوا متظبط معاك الحمدلله
roslish;10183329:
:) الله يكرمك يا جميل انا عرفت سر حبس للولي برضه بس من زماااان انتي متاخرة اوي :) ما انا قلتلك ان عينهم شبه بعض و ضحكتهم كمان
ههههههههه يا اسماء يا بنتي انتي خرفتي زيي بالظبط و بتكلمي نفسك !
ايوه انتم السبب تخريفي في رقبتكم اعملكم ايه
حصلكم حاجة اكيد الرغي خلاااااااااص خلص ولا هنجتم ولا ايه بس قولولي
*Om Mo3az*;10183573:
السلام عليكم
ازيكوووووووووو وحشتوني اوىىىىىىىىىىى
ام عمر حمدالله على السلاااااااااااااامة انا كلمتك يوم ما كنتي مسافرة الساعة 6كده وتليفونك كان مقفول كنت عاوزة اكلمك اخر مرة قبل ما تسافري اصلي حاسة ان شكلي وحش اوي ماكنتش بكلمك
عارفة يوم ما كلمتيني انا كنت ناسية الموبايل عند ماما قبلها قعد اسبوع عندهم ومش كانو بيردو على اي تليفونات بتيجي لي
المهم بوسي لي الولاد بقى ونورتي بيتك وقطر كلها يا جميل
الساعة 6 يا مفترية اذذا كان انا فلتلك ماشية الساعة 5
انا كنت خلاص دخلت المطار وطبعا سلمت الشريحة لاخويا
على العموم انا سمعت صوتك قبلها بيوم ومحمتش نفسي
انت عاملةايه ومعاذ باشا ازيه وازي الصيام
كوووول البنات وحشتوني جدااااااا اخباركم ايه
توتي انا عن نفسي الحمدلله مش بفتح التليفزيون خالص وبنام الساعة 9 او10 وبصحى 3 نتسحر وبنام تاني عالساعة 6 الصبح بعد الشروق وبصلي الضحى وبنام
والحمدلله عاجبني النظام ده اوي وبعرف اصلي واقرا قران كويس الحمدلله
ربنا يتقبل يارب مننا جميعا
أ
28-08-2009 | 05:30 PM
roslish;10184389:
و الله يا هدي انا جوزي قبل الجواز كان بيولي نهي انتي هوايتك المطبخ و انا بكره التخن اياكي تسيبيني اتخن...وانا زدت بعد الولادة 10 كيلو و بحاول انزلهم بس هو فرحان كدة!! انا مش فاهمة ايه التناقض ده!!! بس انا هنزلهم هنزلهم انا مصممة انا لبسي كله مش مظبوط علية! و الله يا هدي في حاجات كتييير متلبستش اساسا! لاني بئيت حامل من اول اسبوع جواز! فطبعا اتدبست يا بنتي و لبسي اللي كنت بلف عليه طول فترة التجهيزات زي ما هو
نفس الوضع عندى بالضبط :ss:
اللبس كله مش نافع خلااص
أم عمرومنة;10184413:
السلام عليكم يا حلوين عاملين ايه في الصيام
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
ازيك يا سمسم ...؟؟؟
ازاى الولاد ...؟؟
&
28-08-2009 | 05:44 PM
أجمل ايام العمر;10184202:
ههههههههههههههه
انا جوزى اكتر حاجة يكرهها التخن بيقرف منه :D
سبحان الله محدش عاجبه حاله انا جوزى عاوزنى اتخن شوية مع ان كل اللى بيشوفنى بيقولى ان جسمى تحفة ماشاء الله وهو مش عاجبه ومدينى مهلة لاخر رمضان علشان اتخن والمشكله انى بخس اصلا فى رمضان لانى مش باكل كويس بعكس الناس بتتخن فى رمضان
سبحااااااااااااااااااااااااااان الله ربنا يهدى