السلام عليكم
ازيكوووووووووو وحشتوني اوىىىىىىىىىىى
ام عمر حمدالله على السلاااااااااااااامة انا كلمتك يوم ما كنتي مسافرة الساعة 6كده وتليفونك كان مقفول كنت عاوزة اكلمك اخر مرة قبل ما تسافري اصلي حاسة ان شكلي وحش اوي ماكنتش بكلمك
عارفة يوم ما كلمتيني انا كنت ناسية الموبايل عند ماما قبلها قعد اسبوع عندهم ومش كانو بيردو على اي تليفونات بتيجي لي
المهم بوسي لي الولاد بقى ونورتي بيتك وقطر كلها يا جميل
كوووول البنات وحشتوني جدااااااا اخباركم ايه
توتي انا عن نفسي الحمدلله مش بفتح التليفزيون خالص وبنام الساعة 9 او10 وبصحى 3 نتسحر وبنام تاني عالساعة 6 الصبح بعد الشروق وبصلي الضحى وبنام
والحمدلله عاجبني النظام ده اوي وبعرف اصلي واقرا قران كويس الحمدلله
ربنا يتقبل يارب مننا جميعا
رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
E
28-08-2009 | 01:10 PM
ع
28-08-2009 | 01:16 PM
اممعاذ ازيك يا قمر عامله ايه وحشتينا
أ
28-08-2009 | 01:20 PM
السلام عليكم يا شباب
أخباركم؟؟ وأخبار الوحوش؟؟
أخباركم؟؟ وأخبار الوحوش؟؟
E
28-08-2009 | 01:22 PM
الحمدلله يا هوبا تمام
انتو كمان وحشتوني اوي والله بس انا ما بصدق الاقي وقت فاضيعشان اقرا قران فمش بفتح النت خالص
انا للاسف فاطرة بجد زعلانة اوي خصوصا انها اخر مرة جات لي كانت في شهر 6 وكنت حاطة امل كبير اني اكون حامل بس الحمدلله
يوم ما جات لي كان عندي اكتئاب فظيع اوي وكنت عمالة اعيط وكل لما جوزي يكلمني اقوم معيطة كنت زعلانة اوي كان نفسي اكون حامل جدا ومش عارفة عاوزة اعرف ايام التبويض بس لو قلت لجوزي اروح للدكتورةمش هيرضى لانه مش مستعجل خالص
ربنا ييسر الخير يا رب
انتي ايه اخبارك وندى عاملة ايه
انتي عند مامتك ولا روحتي
معلش بقى لي كتير ماعرفش ايه اخباركم
انتو كمان وحشتوني اوي والله بس انا ما بصدق الاقي وقت فاضيعشان اقرا قران فمش بفتح النت خالص
انا للاسف فاطرة بجد زعلانة اوي خصوصا انها اخر مرة جات لي كانت في شهر 6 وكنت حاطة امل كبير اني اكون حامل بس الحمدلله
يوم ما جات لي كان عندي اكتئاب فظيع اوي وكنت عمالة اعيط وكل لما جوزي يكلمني اقوم معيطة كنت زعلانة اوي كان نفسي اكون حامل جدا ومش عارفة عاوزة اعرف ايام التبويض بس لو قلت لجوزي اروح للدكتورةمش هيرضى لانه مش مستعجل خالص
ربنا ييسر الخير يا رب
انتي ايه اخبارك وندى عاملة ايه
انتي عند مامتك ولا روحتي
معلش بقى لي كتير ماعرفش ايه اخباركم
أ
28-08-2009 | 01:28 PM
*Om Mo3az*;10183614:
الحمدلله يا هوبا تمام
انتو كمان وحشتوني اوي والله بس انا ما بصدق الاقي وقت فاضيعشان اقرا قران فمش بفتح النت خالص
انا للاسف فاطرة بجد زعلانة اوي خصوصا انها اخر مرة جات لي كانت في شهر 6 وكنت حاطة امل كبير اني اكون حامل بس الحمدلله
يوم ما جات لي كان عندي اكتئاب فظيع اوي وكنت عمالة اعيط وكل لما جوزي يكلمني اقوم معيطة كنت زعلانة اوي كان نفسي اكون حامل جدا ومش عارفة عاوزة اعرف ايام التبويض بس لو قلت لجوزي اروح للدكتورةمش هيرضى لانه مش مستعجل خالص
ربنا ييسر الخير يا رب
انتي ايه اخبارك وندى عاملة ايه
انتي عند مامتك ولا روحتي
معلش بقى لي كتير ماعرفش ايه اخباركم
معلش يا قمر إن شاء الله الشهر اللي جاي
انتي احسبي بس المدة بين كل دورة ودورة وسهل تعرفي لوحدك التبويض امتى من غير دكتورة إن شاء الله
ومعلش حاولي تهدي نفسك ومتتعلقيش أوي ... التبويض بيختلف على فكرة بعد الحمل ... أنا كانت دورتي كل 28 يوم قبل الجواز وبعد ما ولدت قعدت كام شهر كده كل شهر أفتكرها اتأخرا بس طلعت مش متأخرة ... بقت بتيجي كل 34 يوم
ف
28-08-2009 | 01:31 PM
فى حد هناااااااااااااااااااااااا
ع
28-08-2009 | 01:32 PM
*Om Mo3az*;10183614:
الحمدلله يا هوبا تمام
انتو كمان وحشتوني اوي والله بس انا ما بصدق الاقي وقت فاضيعشان اقرا قران فمش بفتح النت خالص
انا للاسف فاطرة بجد زعلانة اوي خصوصا انها اخر مرة جات لي كانت في شهر 6 وكنت حاطة امل كبير اني اكون حامل بس الحمدلله
يوم ما جات لي كان عندي اكتئاب فظيع اوي وكنت عمالة اعيط وكل لما جوزي يكلمني اقوم معيطة كنت زعلانة اوي كان نفسي اكون حامل جدا ومش عارفة عاوزة اعرف ايام التبويض بس لو قلت لجوزي اروح للدكتورةمش هيرضى لانه مش مستعجل خالص
ربنا ييسر الخير يا رب
انتي ايه اخبارك وندى عاملة ايه
انتي عند مامتك ولا روحتي
معلش بقى لي كتير ماعرفش ايه اخباركم
ايمان يا حبتي متزعليش ده نصيب وربنا يكتبلك الحمل قريب لوة الدوره ملخبطه روحي للدكتور ه
انا كنت لسه هسالك المفروض الواحد يعمل ايه في الايام الي فاطره فيها
عا انا زعلانه اوي برده وكمان الايام دي بجد محتاج القران والصلاه
انا عند ماما جوزي اخر مره اتصل بيا قالي هتاعدي لغايه العيد عشان اصحابه بيمتحنو وهو شايل مكانهم ايام وهيعد 5 ايام بره البيت في الاسبوع قالي حرام تاعدي وحدك وتفطري وتتسحري لوحدك 5 ايام
مع اني نفسي اسافر بقا
ع
28-08-2009 | 01:36 PM
بطه ازيك وزي ريم
ف
28-08-2009 | 01:37 PM
ازيك يا هوبا
انا وريم بخير الحمد لله
ازى نودى
انا وريم بخير الحمد لله
ازى نودى
أ
28-08-2009 | 01:38 PM
أيون احنا هنا:)
E
28-08-2009 | 01:39 PM
ازيك يا مي عاملة ايه وازي الوحش بتاعك اخباره ايه
يلا خييييييييير انا بس زعلت في يومها بس خلاص الحمد لله
واصلا هي بتيجي لي كل فترة كبيرة اوي يعني كل شهرين فبحس انها مدة كبيرة اوي ولسة مش منتظمة كمان عشان كده مش بعرف احسب امتى التبويض لاني مش عارفة المدة بالظبط
يلا الله المستعان
انا عادي يا هوبا بقرا قران عادي بس هي الصلاة بس طبعا والصيام
وباقي العبادات عادي
يلا خييييييييير انا بس زعلت في يومها بس خلاص الحمد لله
واصلا هي بتيجي لي كل فترة كبيرة اوي يعني كل شهرين فبحس انها مدة كبيرة اوي ولسة مش منتظمة كمان عشان كده مش بعرف احسب امتى التبويض لاني مش عارفة المدة بالظبط
يلا الله المستعان
انا عادي يا هوبا بقرا قران عادي بس هي الصلاة بس طبعا والصيام
وباقي العبادات عادي
E
28-08-2009 | 01:40 PM
ازيك يا فراشة عاملة ايه
وازي ريم العسل اخبارها ايه
وازي ريم العسل اخبارها ايه
ف
28-08-2009 | 01:40 PM
أمةالله;10183672:
أيون احنا هنا:)
يا هلا ياهلا ياهلا
ايه الغيبه دى كلها يا جميل :15:
ازى اللولى باشا :cool:
ع
28-08-2009 | 01:41 PM
يعني ينفع اقري قران
طيب الحمد لله
انا زمان كنت اقري وبعدين مره يقولو حرام ومره لا لغايه ما شكيت
في نفسي
طيب الحمد لله
انا زمان كنت اقري وبعدين مره يقولو حرام ومره لا لغايه ما شكيت
في نفسي
E
28-08-2009 | 01:42 PM
يا بنات انا هقوم بقى اشوف ماما بتعمل ايه في المطبخ
يلا سلاااااام
يلا سلاااااام
ع
28-08-2009 | 01:42 PM
ازيك يا مي وازي عبدلله
E
28-08-2009 | 01:43 PM
والله يا هوبا هي اراء فيه يقولو لا وفيه يقولو لازم تلبسي جوانتي اوي ماتمسكيش المصحف
بس الشيخ مصطفى العدوي وده انا باخد دايما بالفتوى بتاعته قال تقرا عادي وبابا كمان ده كان رايه وانا برضو باخد براي بابا الله يرحمه
بس الشيخ مصطفى العدوي وده انا باخد دايما بالفتوى بتاعته قال تقرا عادي وبابا كمان ده كان رايه وانا برضو باخد براي بابا الله يرحمه
ف
28-08-2009 | 01:45 PM
ازيك يا ام معاذ اخباركو اييييه
هوبى من باب اولى انك تحطى المصحف على حامل وتقلبى بسواك مثلا او قلم
هوبى من باب اولى انك تحطى المصحف على حامل وتقلبى بسواك مثلا او قلم
ع
28-08-2009 | 01:46 PM
انا برده ماما قالتلي اقريه عادي بس البسي جوانتي
خلاص كده قلبي اطمن
خلاص كده قلبي اطمن
أ
28-08-2009 | 01:52 PM
*Om Mo3az*;10183614:
الحمدلله يا هوبا تمام
انتو كمان وحشتوني اوي والله بس انا ما بصدق الاقي وقت فاضيعشان اقرا قران فمش بفتح النت خالص
انا للاسف فاطرة بجد زعلانة اوي خصوصا انها اخر مرة جات لي كانت في شهر 6 وكنت حاطة امل كبير اني اكون حامل بس الحمدلله
يوم ما جات لي كان عندي اكتئاب فظيع اوي وكنت عمالة اعيط وكل لما جوزي يكلمني اقوم معيطة كنت زعلانة اوي كان نفسي اكون حامل جدا ومش عارفة عاوزة اعرف ايام التبويض بس لو قلت لجوزي اروح للدكتورةمش هيرضى لانه مش مستعجل خالص
ربنا ييسر الخير يا رب
انتي ايه اخبارك وندى عاملة ايه
انتي عند مامتك ولا روحتي
معلش بقى لي كتير ماعرفش ايه اخباركم
ازيك يا ايمان و ازاى معاذ ..؟؟؟
متزعليش نفسك و متفكريش فى الحمل عشان التفكير بياجل الحمل عن تجربة والله
حاجة تانية كمان الدكتور بتاعى قاللى بعد شيل اللوب نستنى 6 شهور و بعد كدة نقول فى مشكلة او لا عشان كل حاجة تكون اتظبطت :)
ان شاء الله الشهر الجى تكونى حامل باذن الرحمن فى ولد و بنت توأم :)