رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ر
ليه بعد الشر الف سلامه انا اعرف الشعير ده للكلى لو فى املاح حظوه لاقدر الله ده زغنون ياتى ياتى انا اول مره اسمع مشعارفه
s
ام حمودى انت موجوده اخبارك ايه وجوزك عامل ايه يارب يكون بخير
ر
حلو اوى النيك نيم والاسم وميدو بقى ده جوزو زى جوزى برده ميدووووووو
s
رشرووش;10171690:
ليه بعد الشر الف سلامه انا اعرف الشعير ده للكلى لو فى املاح حظوه لاقدر الله ده زغنون ياتى ياتى انا اول مره اسمع مشعارفه


لا هو اصدو مش كلى خالص ما انا سئلتو اشمعنه لا بيقول عشان الحر وكده وكمان يغسل جسمو بس مش عارفه لا كن مقليش حاجه تانى غير كده
s
رشرووش;10171700:
حلو اوى النيك نيم والاسم وميدو بقى ده جوزو زى جوزى برده ميدووووووو


ميدو بردو قشطة والله تمام
ر
ميدو ميدو ياااااااااااااااااله
&
الف سلااامة يا سالى على جوزك ....
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..


واكثرو من الصدقااااااات والاستغفااااااااااار..
وان شاء الله يكون ابتلاء ليه ويصبر عليه ويعدى على خير باذن الله
s
رشرووش;10171726:
ميدو ميدو ياااااااااااااااااله


مش يقولك انت دمك عسل
ربنا يكرمك
ر
الله يخليكى انتى اللى عسل والله انتى منين بقى
&
السلام عليكم
ازيكم يابنات؟؟
شدى ازيك ياحبيبتى وازى ادم الجميل؟؟
ايوة انا هنا بس فتحت الصفحة ورحت انيم محمود
ازيك يارشا وازى البنات العساسيل بتوعك؟؟
معلش مش هقدر اطول معاكم علشان لسه عاوزة اعمل حاجات فى المطبخ واخد شاور واصلى قيام بإذن الله
ا
هوبا كنتى سئلتينى عن البلاى جيم انا جبتها من كارفور داندى مول ب150
بس روز جابتها من روكسي ب70 تقريبا دى صورة اللى انا جبتها





سالى طمنينا عليكى دلوقتى جوزك عامل ايةةة
ر
ربنا يتقبل ياجميل والبنات بخير انتى عامله ايه والاخ ده عامل ايه مطهئك هه والنبى انا عاوزة اقوم احظر السحور اسل احنا اكتر منكو بساعه
&
lifedrop;10171734:
الف سلااامة يا سالى على جوزك ....
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..
اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيه..


واكثرو من الصدقااااااات والاستغفااااااااااار..
وان شاء الله يكون ابتلاء ليه ويصبر عليه ويعدى على خير باذن الله


جزاكى الله خيرا ياندى وربنا يسمع منك يارب
ر
على فكره البتاعه ديه بتعمل حول للعيال وتخيلهم انا كنت اعمل ايه اعلق اى حاجه فى مروحه السقف وتلف وهما زعننين ورايحين جايين عشان يدوخو وينامو ا لحد ماجننتهم الكلاب دول
s
رشرووش;10171749:
الله يخليكى انتى اللى عسل والله انتى منين بقى


انا متجوزة فى طنطا وقرب هروح انقل فى القاهرة ادعيلى بقه اقابل ناس زاى الى فى الرابط ده
أم حموودى القمر;10171752:
السلام عليكم
ازيكم يابنات؟؟
شدى ازيك ياحبيبتى وازى ادم الجميل؟؟
ايوة انا هنا بس فتحت الصفحة ورحت انيم محمود
ازيك يارشا وازى البنات العساسيل بتوعك؟؟
معلش مش هقدر اطول معاكم علشان لسه عاوزة اعمل حاجات فى المطبخ واخد شاور واصلى قيام بإذن الله

ربنا معاكى والله انا بس كنت بسئال عليكى وجوزك اخبارو ايه يارب خير ان شاء الله
ادم الحمد لله بس مهنج شويه
ر
تشرفى ياختى وتبقى شوفى بقى ناس كده حلوين بس انا مش موجوده للاسف
s
رشرووش;10171761:
ربنا يتقبل ياجميل والبنات بخير انتى عامله ايه والاخ ده عامل ايه مطهئك هه والنبى انا عاوزة اقوم احظر السحور اسل احنا اكتر منكو بساعه



رشروش كل بنات اسكنريه كده عسل زايك
والله بجد انت فظيعه يا رشروش
قومى بقه حضرى السحور عشان جوزك المره الى فاتت كان هيضربك فى الدولاب المرادى محدش عارف
هههههههههه
ر
والله نادرا تلاقى حد فى خفه دمى ههههههههههههههههههههههههههه ماهو انتى عسوله وكل البنات اللى موجودين عسولات وبعدين هو مين ده اللى حيرمينى هو احم احم يقدر ههههههههههههه ياله حتقعدى باليل ولا ايه
s
والله بهرج معاكى ان شا ء الله بس اخلص من المعلم الى عندى وهعد باذن الله ماشى
ر
اوك ياقمر سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
X