ام حمودي ياقمر
الف شكر على ترحيبك الجميل بيا
وان شاء الله ربنا يتقبل دعانا جميعا
(f)(f)(f)(f)(f)
الف شكر على ترحيبك الجميل بيا
وان شاء الله ربنا يتقبل دعانا جميعا
(f)(f)(f)(f)(f)
أم يوسفي;10168571:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رمضان كريم عليكم جميعا
(g)رسالة خاصة من ام عمرومنة(g)
انا اول مرة اتواصل معكم
اعرفكم بنفسي
ام يوسف وعنده سنه واربع شهور
وزي الاقمر ولقبه في العيله بلطجي :D
بيضرب اولادخلتو وبيعضهم وشقي جداجدا :o
ولزيادة المعرفة
انا وبلا فخر اخت العضوة المميزة جداجدا :15:(y)ام عمرومنة:15:(y)
والنهاردة دخلة بالذات اوصلكم منها سلام كبير
وابلغكم انها مسافرة بكرة ان شاء الله بالسلامة على قطر
ادعولها توصل بسلامة الله
وكمان هيا بتبلغكم الي عوزاها تدعيلها في السفر
ترد عليا هنا في الرابطة او برسالة خاصة ليا
وانا حكتب الدعوات بتعتكم واسمائكم وادهالها
وربنا يسلمها وتدعهلكم
اشوفكم ان شاء الله النهاردة تاني
تكونوا كتبتم الطلبات
ويارب تكون معرفتنا ديما معرفة خير
السلام عليكم
ملاحظة
متنسوش ترحبوا بيا
:D:D:D
أم حموودى القمر;10168710:
هدى ازيك ياحبيبتى وازى لولى الجميله؟
والله ياهدى احنا مسبناش حاجة غير لما عملناها وجه شيخ صاحبه رقاه هو ومحمود وبخرنا البيت كله وبنشرب مية مقرؤ عليها وكل حاجة
المشكلة انه تعبان صحيا ونفسيا وعنده مشاكل كتيرة جدا فى الشغل وعليه ديون كتير جدا..
اول يوم رمضان لحد امبارج كانو اصعب يومين فى حياتنا كانت حالته النفسية زفت لدرجة انه كان مش قادر يقوم من السرير ومش قادر يتكلم وحاسس ان لسانه تقيل وعلى طول هبطان ودايخ وانا طول الليل بعيط وكنت حاسه انه هيضيع منى
الحمد لله على كل حال ربنا يشفيه و يفرج كربه ويسد دينه ويزيح عنه يارب
اصله لما بيكون تعبان البيت بيكون عكننة وخصوصا انه طبعه الهزار والضحك والاشتغالات وطبعا مفتقدة الحاجات دى جدا دلوقتى
وشكرا لكل البنات اللى دعوله ربنا يكرمكم يارب ..
وياريت متبطلوش دعاء الله يباركلى فيكم.
ياسمين100 100;10168863:
ام يوسف منورنا واهلا بيكى معانا وسلملى على اسماء كتييير توصل بالسلامة ان شاء الله وياريت يكون الدعاء بتثبيت حملى وان ربنا يرزقنى بالولد الصالح
أمةالله;10165766:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حبيت أعدي في السريع أسلم عليكم
سالي شفاكم الله وعافاكم ... خدوا بالكم مننفسكم مش كده
نهى بوسي لي اللولي وإن شاء الله تنشق عن حزب الأوغاد وترجع مؤدبة ... عقبال اللي عندي ده كمان لما يسيب الحزب
هدى إن شاء الله نطمن عليكي وعلى لولي
طبعا مفيش حد موجود بس كده كويس لأن جه معناه انكم بتعملوا حاجات مفيدة :)
شدوا حيلكم ولا تنسوني من صالح دعائكم
toty858;10165981:
هدى ازيك ياجميلة عااملة اية واخبار كتكوتك اية
هوبي فينك مش باينة
هوبة ازيك انتى وندى اخبارها اية
امة الله اخبار لولى اية
روز ازيك انتى وسلمى انا عملت زيك وجبت لمايا البلاى جيم وعجبة مايا جدااااااااااااا مع انها شهرين ونص لسة بس تحفة :)
om_tota;10166467:
السلام عليكم
ياللى انتو مش هنا
انتو اتحسدتوا ولا اية
المهم سالى راحت لحمتهها امبارح ومعررفوش يرجعوا البيت لان جوزها تعب هناك وباتوا
ادعولوة ربنا يشفية وتكون رجعت النهاردة بليل
tobe;10167666:
ازيكم يا امهات وحشتونى جداااااااااااا
شوشو
احنا كمان قلنا الفانوس القديم حلو ماله ايه كرومبو ده وحش هههههههه
ايمان وحشانى ومعاذ كفايه عليه يلعب بالبط والوز البلاستك زى محمد لان كل حاجه بتتكسر
نهى عامله ايه ومتقوليش على سلامى وغد تانى يا وحشه وامال من دلوقتى بتقولى كده امال لما تكبر وتاخد باباه منك هتقولى ايه
رشرووش كل سنة وانتى طيبة
كل عام وانتم بخير والى الله اقرب
أم يوسفي;10168571:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رمضان كريم عليكم جميعا
(g)رسالة خاصة من ام عمرومنة(g)
انا اول مرة اتواصل معكم
اعرفكم بنفسي
ام يوسف وعنده سنه واربع شهور
وزي الاقمر ولقبه في العيله بلطجي :D
بيضرب اولادخلتو وبيعضهم وشقي جداجدا :o
ولزيادة المعرفة
انا وبلا فخر اخت العضوة المميزة جداجدا :15:(y)ام عمرومنة:15:(y)
والنهاردة دخلة بالذات اوصلكم منها سلام كبير
وابلغكم انها مسافرة بكرة ان شاء الله بالسلامة على قطر
ادعولها توصل بسلامة الله
وكمان هيا بتبلغكم الي عوزاها تدعيلها في السفر
ترد عليا هنا في الرابطة او برسالة خاصة ليا
وانا حكتب الدعوات بتعتكم واسمائكم وادهالها
وربنا يسلمها وتدعهلكم
اشوفكم ان شاء الله النهاردة تاني
تكونوا كتبتم الطلبات
ويارب تكون معرفتنا ديما معرفة خير
السلام عليكم
ملاحظة
متنسوش ترحبوا بيا
:D:D:D
أم حموودى القمر;10168710:
هدى ازيك ياحبيبتى وازى لولى الجميله؟
والله ياهدى احنا مسبناش حاجة غير لما عملناها وجه شيخ صاحبه رقاه هو ومحمود وبخرنا البيت كله وبنشرب مية مقرؤ عليها وكل حاجة
المشكلة انه تعبان صحيا ونفسيا وعنده مشاكل كتيرة جدا فى الشغل وعليه ديون كتير جدا..
اول يوم رمضان لحد امبارج كانو اصعب يومين فى حياتنا كانت حالته النفسية زفت لدرجة انه كان مش قادر يقوم من السرير ومش قادر يتكلم وحاسس ان لسانه تقيل وعلى طول هبطان ودايخ وانا طول الليل بعيط وكنت حاسه انه هيضيع منى
الحمد لله على كل حال ربنا يشفيه و يفرج كربه ويسد دينه ويزيح عنه يارب
اصله لما بيكون تعبان البيت بيكون عكننة وخصوصا انه طبعه الهزار والضحك والاشتغالات وطبعا مفتقدة الحاجات دى جدا دلوقتى
وشكرا لكل البنات اللى دعوله ربنا يكرمكم يارب ..
وياريت متبطلوش دعاء الله يباركلى فيكم.
أم يوسفي;10168571:السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
رمضان كريم عليكم جميعا
(g)رسالة خاصة من ام عمرومنة(g)
انا اول مرة اتواصل معكم
اعرفكم بنفسي
ام يوسف وعنده سنه واربع شهور
وزي الاقمر ولقبه في العيله بلطجي :D
بيضرب اولادخلتو وبيعضهم وشقي جداجدا :o
ولزيادة المعرفة
انا وبلا فخر اخت العضوة المميزة جداجدا :15:(y)ام عمرومنة:15:(y)
والنهاردة دخلة بالذات اوصلكم منها سلام كبير
وابلغكم انها مسافرة بكرة ان شاء الله بالسلامة على قطر
ادعولها توصل بسلامة الله
وكمان هيا بتبلغكم الي عوزاها تدعيلها في السفر
ترد عليا هنا في الرابطة او برسالة خاصة ليا
وانا حكتب الدعوات بتعتكم واسمائكم وادهالها
وربنا يسلمها وتدعهلكم
اشوفكم ان شاء الله النهاردة تاني
تكونوا كتبتم الطلبات
ويارب تكون معرفتنا ديما معرفة خير
السلام عليكم
ملاحظة
متنسوش ترحبوا بيا
:D:D:D
أم حموودى القمر;10168710:
هدى ازيك ياحبيبتى وازى لولى الجميله؟
والله ياهدى احنا مسبناش حاجة غير لما عملناها وجه شيخ صاحبه رقاه هو ومحمود وبخرنا البيت كله وبنشرب مية مقرؤ عليها وكل حاجة
المشكلة انه تعبان صحيا ونفسيا وعنده مشاكل كتيرة جدا فى الشغل وعليه ديون كتير جدا..
اول يوم رمضان لحد امبارج كانو اصعب يومين فى حياتنا كانت حالته النفسية زفت لدرجة انه كان مش قادر يقوم من السرير ومش قادر يتكلم وحاسس ان لسانه تقيل وعلى طول هبطان ودايخ وانا طول الليل بعيط وكنت حاسه انه هيضيع منى
الحمد لله على كل حال ربنا يشفيه و يفرج كربه ويسد دينه ويزيح عنه يارب
اصله لما بيكون تعبان البيت بيكون عكننة وخصوصا انه طبعه الهزار والضحك والاشتغالات وطبعا مفتقدة الحاجات دى جدا دلوقتى
وشكرا لكل البنات اللى دعوله ربنا يكرمكم يارب ..
وياريت متبطلوش دعاء الله يباركلى فيكم.
ياسمين100 100;10168863:
ام يوسف منورنا واهلا بيكى معانا وسلملى على اسماء كتييير توصل بالسلامة ان شاء الله وياريت يكون الدعاء بتثبيت حملى وان ربنا يرزقنى بالولد الصالح
smamedo;10171608:
رشرووش انت فين وحشانى جدا
ودمك العسل
رشرووش;10171638:
ربنا يكرمك يارب اه محتاسه فى حوسه كل يوم الاكل طبعا فتلاقينى فى غرز الاكل فى منتدى
رشرووش;10171668:
الله يكرمك سورى يعنى لو فيها اساءه ادب هو انتى اسمك ايه عشان مش عارفه اتلرجم النيك نيم بتاعك معلس السن والنظر