رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
E
دخلتها ربنا يستر بقى
r
هنووود ازيك يا قمر
s
السلام عليكم يا امهات
&
السلاااااام عليكم ورحمة الله وبركاته
s
ازايك يا سالى عمله ايه
&
شدى وفاطمة ازيكم ياحلوين؟
&
الحمد لله ياشدى تمام انتى ازيك وازى ادم؟
s
الحمد لله انتى عمله ايه يا سالى وحشانى قوى انتى فين مش بينه

ازايك يا فاطمه عمله ايه
s
أم حموودى القمر;10242165:
الحمد لله ياشدى تمام انتى ازيك وازى ادم؟


الحمد لله
محمود عامل ايه سلميلى عليه وبوسيه

ادم كويس بس بقه عصبى قوى وبتنرفز عليه على طول
s
طيب سلام بقه عشان اقوم اعمل العصير
ع
*Om Mo3az*;10240001:
ام عمر ازيك وازي العفاريت
اخبارفاطمة ايه سلمتي لي عليها و نسيتي وهي عاملة ايه هي ويوسف

اه فعلا رمضان بيحب اللمة بس انا جوزي بقى مش فاضي فمش بيقبل عزومات اي حد غير ماما واخواتي وبس انما اخواته بقى بيعتذر بيقول لي انا مش فاضي للحاجات دي يعزمونا واعزمهم هههههههههههههه
اصل انا جوزي اول المغرب ما ياذن ياكل وينزل على طوووووول بقول له متهيالي انت اول واحد في مصر بتنزل بعد الفطار يعني بعد المغرب بنص ساعة بيكون وصل المحل ههههههههههههه

فاطمة كمان بتسلم عليكم كلكم وانا بلغتها والله مش نسيت
الى نسيته اني ابص على شعر يوسف ههههههههههههههههه :D
اتهبلنا خلاااااص .. جوزك شكله بيوفر ههههه كفاية عليه جماعتك يتعزم ويرد
بس بينزل بدري قووووووي هو مش بيصلي العشا والترويح ولا ايه
ها العزومة طلعت ايه شرفتينا ورفعتي راسنا ولا (n)
ع
http://forums.3roos.com/t482659.html#post10242993
تعااااااالو وقلولي ايه الشطارة دي
ههههههههههه واخدة قلم من اولها
ع
فطووووووووووومة انت فين ؟؟؟
ع
انتم فين النهاردة عندكم سبات
انا بصراحة بحارب النوم علشان انام مرة واحدة
يومي كان طووووووووووووويل امبارح وكله قلق
فعايزة انام مرة واحدة
ي
دعواتكم ليا انا رحت للدكتورة وقلتلى ان كيس الحمل بيكبر بس مفيش نبض وقلتلى وقفى المثبت وعيشى حياتك عادى وتعالى بعد اسبوعين يااما فى الفترة دى ينزل عليكى دم يااما يظهر نبض يااما احتاج لعملية تنضيف
ع
ياسمين100 100;10246333:
دعواتكم ليا انا رحت للدكتورة وقلتلى ان كيس الحمل بيكبر بس مفيش نبض وقلتلى وقفى المثبت وعيشى حياتك عادى وتعالى بعد اسبوعين يااما فى الفترة دى ينزل عليكى دم يااما يظهر نبض يااما احتاج لعملية تنضيف

ربنا يكملك الحمل على خير وان شاء الله خير وحيكون في نبض
وكله حاجة زي الفل متقلقيش عيش حياتك وادعي ربنا في الايام
المفترجة دي وهو مش حيخيب دعاكي ربنا معاااااك
ش
هالووووووووووووووووووز

انتو فين؟ كل ما ادخل ملاقيش حد واخرج تانى
واحشنى
&
ياسمين100 100;10246333:
دعواتكم ليا انا رحت للدكتورة وقلتلى ان كيس الحمل بيكبر بس مفيش نبض وقلتلى وقفى المثبت وعيشى حياتك عادى وتعالى بعد اسبوعين يااما فى الفترة دى ينزل عليكى دم يااما يظهر نبض يااما احتاج لعملية تنضيف


ان شاء الله خير ياسمين واللى ربنا سبحانه وتعالى يقدره هو الخير ليكى
وان شاء الله ربنا هيكرمك باللى فيه الخير ان شاء الرحمن
r
ياسمين ربنا يعملك اللي فيه الخير يا جميل
أ
انتوا مختفييييين فيييييييييييييين ...؟؟؟:D
X