تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ا
07-02-2008 | 09:42 PM
ههههههههههه حلوة
ب
07-02-2008 | 09:44 PM
طيب هذه نكتبه إن شاء الله تعجبكم
فى نملة لاصقة فى مغناطيس. لية؟ مركبة تقويم اسنان.
:D
ا
07-02-2008 | 09:44 PM
في واحد نذل راح عند المقبرة وشغل اغنية الحياااة حلوة هههههه
وفي واحد نذل راح لجمعية الايتاام وغنالهم الووو باب فين هههههههههههههه
وفي واحد نذل راح لجمعية الايتاام وغنالهم الووو باب فين هههههههههههههه
ن
07-02-2008 | 09:45 PM
لا جـــــــوهـــــــــرتـــــــــي اجابتك خــطــــأ.............عـــشـــــــــــــان يـــــــــقــــــــــــولـــــــــــو لـــــــهــــــــا: اقـــــــــــــــــــــــــــعــــــــــــــــــــــــــــدي يــــــــــــــــــــــــــــابـــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــــــت.............!!
ا
07-02-2008 | 09:46 PM
وفي نملة اتجوزت فيل وحملت وزعلت مرة وقالها الفيل ليش قالت اخااف يطلع فيل واموت في الولادة ههههههههههههههه
ب
07-02-2008 | 09:46 PM
نوارة أبوظبي;5142760:
شــــوفـــــي أنــا بــجـــرب بسسسسسسسس إن طــلـــعــــــت بـــــايــــخــــــه مــحــد يــضــحــك عــلـــي............أووووووكيــــه........................
فــي عـــــجـــــــوز_امرأة طاعنه في السن_ كــانــت واقـــفه عــلـــى الــســـريــــر وتتنـــطــــط زي الأطـــــفـــال لــــــــــــــــــيـــــــــــــــــــــــــــــش؟؟؟؟
علشان يقولها اقعدي يا بنت
ب
07-02-2008 | 09:46 PM
هههههههههههه
والله ضحكت موت
طيب هذه نكته ثاني على النمله استحملوني شويه
نمله قاعده وسط البحر بتغطس وتطلع وبتغطس تاني وتطلع ليش...؟؟؟؟ عايزه تعمل أمواج
ن
07-02-2008 | 09:47 PM
شـــــــــكـــــــــــــــــلــــــــــــــي نــــــــعــــــــــــســــت.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ا
07-02-2008 | 09:48 PM
ههه حلوة
في حرمة خرجت من بيتها ومااقالت لزوجهاا وين بتروح وقفت تااكسي وقلها وين تبغين اوديكي قالت انا ماقلت لزوجي اقولك انت ههههههههه
في حرمة خرجت من بيتها ومااقالت لزوجهاا وين بتروح وقفت تااكسي وقلها وين تبغين اوديكي قالت انا ماقلت لزوجي اقولك انت ههههههههه
ب
07-02-2008 | 09:48 PM
الجوهرة السعودية;5142787:
وفي نملة اتجوزت فيل وحملت وزعلت مرة وقالها الفيل ليش قالت اخااف يطلع فيل واموت في الولادة ههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يا حرام
ا
07-02-2008 | 09:49 PM
رجل المرور وقف مخالف قلة اربط حزام الاماان قلة اصلا انا مو لابس سروال هههههههههههههههه
ن
07-02-2008 | 09:50 PM
بـــــــــســـــومـــــــــــــــتـــــــــي .....شـــــكــــــــلــــــــــك بــتــحـــبـــي الـــــــــنــــــــمـــــــــل !!!
ب
07-02-2008 | 09:52 PM
واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد
ب
07-02-2008 | 09:52 PM
ما شاء الله نكت تضحك
طيب هذه ثانيه
اسد ونمر وفهد اعدين في كفتريادخلت عليهم السحلية نفشة ريشها وبتزعق مين عاوز يتضرب مين ..الاسد اتغاظ قال للفهد روح شوف السحلية دي..رحلها فقلتلة اية عاوز تتضرب تعالي برة طلع برة وغاب وبعد مدة رجع متعور ومتكسر.. السحلية قالت في حد عاوز حاجة تاني ..الاسد استغرب وقال للنمر روح خلص علي السحلية دي راح النمر.. قلتلة السحلية تعالى برة علشان المكان ميتكسرش طلع برة وغاب فرجعوه ميت ..الاسد استغرب فراح للسحلية وقلتلة اية عاوز تتضرب تعالي برة الاسد طلع برة ..بص لقي دينصور واقف بيقول اللي حيجي جنب بنت اختي حـــــــيمــــوت
ب
07-02-2008 | 09:53 PM
بنات شكلكم نسيتو عرسان الهنا بشوف الي بتنكت والي بتضحك والي مش عارفه شو
ن
07-02-2008 | 09:54 PM
طـــيــــــــــب نـــــــــمــــــــلـــــــه مـــــا قــدرت تــمــشــــي مــن تـــحـــت الــــبـــــــاب لـــــيـــــــش؟؟
لابــــــــســـــــــــه كــــــــــــــــعـــــــــــــــب؟
نــــــــقـــــــطـــــــة حـــــــمــــــــراء تـــــطــــيــــر فــــي الهــــوا ...........ذبـــــــــابــــــــه حـــــــاطــــــــــه روج!!
لابــــــــســـــــــــه كــــــــــــــــعـــــــــــــــب؟
نــــــــقـــــــطـــــــة حـــــــمــــــــراء تـــــطــــيــــر فــــي الهــــوا ...........ذبـــــــــابــــــــه حـــــــاطــــــــــه روج!!
ب
07-02-2008 | 09:56 PM
نوارة أبوظبي;5142817:
بـــــــــســـــومـــــــــــــــتـــــــــي .....شـــــكــــــــلــــــــــك بــتــحـــبـــي الـــــــــنــــــــمـــــــــل !!!
ههههههههههههههه
شويه أحب اقرأ النكت عليه بس
ب
07-02-2008 | 09:57 PM
بنات هذه خطيره
خخخخخخخخخخخخخخخ
تيس سأل امه :
مااااااااااء فين بااااااااااااء
قالتله ..أنبااااااااااااع
:D
ب
07-02-2008 | 09:58 PM
بنات تصبحو على خير
وبكره الجمعه ادعو ربنا يوافقكم في حياتكم سلام ان شالله بكره نسمع عنكم اخبار منيحه وصدقوني اني انبسطت كثير معكم
وبكره الجمعه ادعو ربنا يوافقكم في حياتكم سلام ان شالله بكره نسمع عنكم اخبار منيحه وصدقوني اني انبسطت كثير معكم
ن
07-02-2008 | 09:59 PM
حــــــبـــــيــــــبـــــــــــــــــــــــــاتــــــــــــــــي
رب يــــــــــفــــــــــــــــــــرح قـــــــــلــــــــــوبــــــــــــكــــــــــــن دايــــــــمـــــــــــــــا ويجـــعــــــلـــــكــــــــن مــمـــن يـــضـــحــــــك دنــــيــــــــــــــــــا وأخـــــــــــــــــــــــره.............يــــــــــــــــــــــــــــاوهـــــــــــــــــاب هـــــــــــــب لــــــهــــــــــن مــــن كـــــــل خـــــــيـــــــر خـــــــــزائــــــــنـــــــــــــه بــــــــيـــــــــدك....................
رب يــــــــــفــــــــــــــــــــرح قـــــــــلــــــــــوبــــــــــــكــــــــــــن دايــــــــمـــــــــــــــا ويجـــعــــــلـــــكــــــــن مــمـــن يـــضـــحــــــك دنــــيــــــــــــــــــا وأخـــــــــــــــــــــــره.............يــــــــــــــــــــــــــــاوهـــــــــــــــــاب هـــــــــــــب لــــــهــــــــــن مــــن كـــــــل خـــــــيـــــــر خـــــــــزائــــــــنـــــــــــــه بــــــــيـــــــــدك....................