تجربتي مع السونار
ر
18-11-2013 | 04:17 PM
السلام عليكم حبيباتي حبيت اكتبلكم تجربتي مع السونار رحت على الدكتور على نهايه الرابع قالي مش مبين الجنين وبعديها رحت على دكتور تاني عشان اتاكد برضوا قالي الجنس مش باين انتظرت لنهايه الخامس ورحت عند دكتور تاني قالي احتمال كبير ولد وفرحت بس كانت فرحتي مش كامله لانه قالي احتمال فازوجي قالي مش عايز احتمال فرحت في نفس اليوم على دكتوره تانيه قالتلي بنت وظليت في حيره ومش عارفه بنت ولا ولد وقلت الي من ربنا خير ويجي بصحه وعافيه واقوم بالسلامه بس بتعرفوا الفضول عندي ماهدي بدي اعرف شو في بطني في بدايه الشهر السابع رحت عند دكتوره تانيه قالتلي ماشاء الله ولد قلتلها اكيد قالتلي اكيد والحلوان ليا لما تولدي وفرحت وبشرت زوجي واهلي واهل زوجي وبعديها بسبوعين صار عندي وجع في بطني فارجعت عندها اطمن على الجنين والحمل واطمنت الحمدلله فاسالتها عن النوع قالتلي مش واضح بس الاغلب بنت :-? قلتلها بس في اول السابع انتي قلتيلي ولد قالتلي بس الان مافيش حاجه باينه بين الرجول فابتكون بنت طبعا انا انصدمت ومابدي اصدق اي سونار
ا
18-11-2013 | 09:08 PM
الله يرزقج بالي تتمنيه
في أخطاء كثيره في السونار
توكلي على الله
ودعي الله ان يرزقج الذريه السليمه المعافاة
في أخطاء كثيره في السونار
توكلي على الله
ودعي الله ان يرزقج الذريه السليمه المعافاة
&
18-11-2013 | 09:19 PM
[BACKGROUND="70 #666666"]الله يطمن باللك حبيبتى ويرزقك باللى تتمنيه حبيبتى
اهم حاجة الصحة والعافية .:rose:..||~
[/BACKGROUND]
اهم حاجة الصحة والعافية .:rose:..||~
[/BACKGROUND]
ر
19-11-2013 | 12:52 PM
شكرا على مروركم ام محمد 13 و asee والله بدعي ربي يعطيني الخلقه التامه المعافاه بس لما يلعبوا فيكي لعب كده الاعصاب والنفسيه خلاص تعبت
ف
20-11-2013 | 10:32 AM
مش مشكلة أهم شي الخلقة التامة
و أحسن شي لاتسألي عن الجنس عشان لا تكوني بين و بين
و إلي من ربنا حلو
الله يتمملك على خير يااارب
:f:
و أحسن شي لاتسألي عن الجنس عشان لا تكوني بين و بين
و إلي من ربنا حلو
الله يتمملك على خير يااارب
:f:
ر
21-11-2013 | 09:51 PM
شكرا على مرورك فلسطين بصراحه الكل بيقول ليا خليها مفاجاءه