تجمع امهات الاطفال اللى سنهم من 3 الى 4 سنين

dew.dew 19-02-2013 6 رد 2,150 مشاهدة
d
السلام عليكم
كلنا كنا فى تجهيزات اولادنا بنجبلهم كل حاجه قبل مايتولدوا لحد سن سنتين
وبعد كده بتبتدى حاجات تقابلنا فى تربيتهم واكلهم وبيبتدوا يبعدوا عنننا فى لعبهم ويدونا مساحه نفكر فىيه ا فى شؤنا الاخرى وبالتالى بتبقى علاقتهم بينا هى الاكل واللبس وشويه لعب

وفى مننا اللى فقد حماسه انها عندها اطفال ومش بتفكر غير فى مشاكلهم وزنهم:o
او مش لاقين حد عنده نفس سن اطفالنا نتكلم معاهم
ونسينا قد اييه كنا فرحنييين فيهم فى الماضى

يلا نرجع اهتممنا وفرحنا بيهم ونشوف المرحله دى محتاجين مننا اييه
ونحل كل المشاكل الى تقابلنا معاهم ونتبادل الخبرات وتكون مرجع لينا ولغرنا
مرحبا بكل ام من اى مكان فى العالم
ه
مرحبا
شكرًا هالموضوع الحلو فكره حلوه
d
السلام عليكم
عندك اولاد:)
ع
يعطيك العافية تسلمي
ب
السلام عليكم يا جماع انا عندي مريم 3 سنين و 5 شهور الحمد لله من القاهرة
C
انا هنا
d
ازيك يا ايمى عامله اييه
هتعملى اييه فى السيل
X