اكواب اللحم المفروم بالجبنه من مطبخي و بالصور

Moaz&ElBara 08-07-2011 79 رد 13,762 مشاهدة
ظ
تّســـلمي~ ياعٌسل
ع
تسلم يدينك...وان شاء الله راح اجربها
@
ما شاءالله

طريقة حلوة وسهلة يعطيك العافية
M
السلام عليكم يا قمرات جزاكن الله خيرا علي الردود الحلوة دية و ان شاء الله تعجبكم لما تجربوها
h
واااااااااااااااااااااااااااااو تسلمي
n
تسلمي بس تفتكري الورق مش حتلصق عل الحشوة بعد النضج ًً؟؟
M
تسلموا علي الرد يا قمرات .........nicolramii انا مش بحط في ورق انا بحكه في اكواب الكب كيك المعموله بالالمنيوم فويل و بدهنها الاول بالزيت زي منا شرحه
Y
توحفه انا هاعمله ان شاء الله

اول مرا اعرف انك بتنزلى اكل هنا يا ام معاذ :)
M
تسلمي يامي علي الرد و التقيم .........ادخلي علي موضيعي هتلاقيه كله اكل في اكل و معظمه ايطالي
ا
احبكمموتيبنااتعروسياربدوم نبقىمع بعض
.
ماشاء الله تسلم ايدك

وبانتظار جديدك الرائع
م
شكرااااااااااااا
n
يسلمو ايديك و يعطيك العافية
ل
ماشاء الله روووووووووووعة
يسلمووو ايديكي
ا
تسلم ايدك يا حنان بجد شكلها جميل
تم التقييم يا قمر
خ
يعطيك العافيه
ا
ماشاء الله جمييييييييييييل
وشكله سهل اوي في عمايلة
تسلم ايدك يا حنووووون
ا
تسلم ايدج اختي ويعطيج العافيه .........


تم التقيم ..
d
روعه يسلمو
ا
ماشاء الله
شكله يجنن
X