تجمع حوامل مصر القمرات لشهر ربيع الاول

du 15-02-2010 12,099 رد 624,664 مشاهدة
C
دموع الملائكه;11425700:
لا ماتضايقهوش وخلاص منك ياكتكت منك فى الحظه دى

خلاص اهي اتحلت الحمدلله.

Bossy22;11425715:
طب الحمد لله المشكلة بقى لو حبيبة مادوو خرجت وللا نامت ونسيت تتطمننا :085::085::085:


:085::085::085::085::085:
لا ان شاء الله هتعرفوا الاخبار النهاردة بإذن الله
B
يا ولاد بلدنا يووم الخميس هكتب كتابى و ابقى عريس و البت جوجو هتيجى ههههههههههه و الدعوة عامه و هتبقى لمة و هيبقى ليا فى البيت ونيييييييييييس:015::015::015::015:
&
اه والله هيبقى قلق اوى ياكتكت لو محدش طمنا بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غدير انتى عملتى ايه فى الصدولر دى اصلى عندى ونفسى احشيها
C
دموع الملائكه;11425730:
بقولك ياكتكت انا سبت المحشى يغلى ووطيت عليه اعمل ايه؟


لا في المحشي انا مستألنيش لسه معملتوش في البيت هنا :085::085::085: فمش عايزة افتي مع انه سهل بس مجربتش لسه.


صحيح قوليلي الكريم كراميل طلع اييييييييييييييييييييه
C
Bossy22;11425752:
يا ولاد بلدنا يووم الخميس هكتب كتابى و ابقى عريس و البت جوجو هتيجى ههههههههههه و الدعوة عامه و هتبقى لمة و هيبقى ليا فى البيت ونيييييييييييس:015::015::015::015:


:085::085::085::085::085::085: حلوة يا بوسي ماشي مع القافية بردو ، ولا مش اي ونيس كمان ونيس زنان :085::085::085:
ر
يابنات عاوزه حد يقولى عناوين محل لفلى
d
دموع الملائكه;11425756:
اه والله هيبقى قلق اوى ياكتكت لو محدش طمنا بجد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غدير انتى عملتى ايه فى الصدولر دى اصلى عندى ونفسى احشيها


عملتها يا رورو بالطرقه اللى يميم ادتهانى دى وطلعت حلوه اوى الحمد لله :03:



- صدور دجاج" حسب عدد الاشخاص "




- جبنة موزوريلا تقطع قطع صغيرة جدا او تبشر.




- بصله مفرومة جيداً.




- بقدونس مفروم ناعماً.




- ملح+ فلفل.






[COLOR=plum]الطريقة




ينظـف الدجاج جيـداً وينقع لمدة لا تقـل عن " الساعتين " كلما كانت المـدة اطول كلمـا كان الطعـم أطيب أكيد.

بخليـط من الملح والخـل او الملح وعصيـر الليمـون .
[CENTER]ثم بعـد ذلك يشطـف بالمـاء قليـلا.
ثم يشـرح بالسكيـن .
كيـف ما هـو موضح في الصـورة .








ثم نخلـط كلا من الجبنـة والبصل والبقدونـس والملح والفلفـل جيداً ثم نحشـي بهم هبرة الدجـاج ثم رصيهـم في صينـية للفرن بالطهـي ودهنه بقليل من الزبدة.








يسخـن الفرن علـى درجة حرارة 180 ثم ادخلـي الصينية ونزلـي من حرارتـه الى درجة 100 و اتركـي الكل حتى يستوي جـيداً..







ثـم يقـدم بالصحة والعافيـة مصحوبـاً بطبـق من السلطـة والآرز..



[/COLOR][/CENTER]
&
هههههههههههههههههه الكريم كراميل طلع جميل ودعيتلك بس جوزى قالى عامل زى المهلبيه بس مش زى المهلبيه بس حلو قلتيله انت بتقول ايه؟قالى مش عارف بس حلو وتسلم ايديكى لا حلو ودعيتلك جامد والله طول منا بعمله والله بس اما جيت اقلبه لقيت شويه ميا بنى كده قمت اتخلصت منها ورميتها على طول هههههههههههههههههه
B
لفلى فى عباس العقاد مش كده يا عيال
d
لس انا يا رورو عملت الفرن على 200 وسبتها لحد ما ستوت
ح
اقتباس المشاركة الأساسية كتبها Bossy22 طب ممكن تخلى اختك مثلا يا كتكت تكلم اى حد من البنتين دول و هم يطمنونا او هى تدخل على الشات و تطمننا
قلبكم ابيض اوي يا بنات بجد، اختي مين اللي تدخل هنا، اختي مالهاش علاقة بالكمبيوتر خالص :085::085::085::085::085: ده ماما لتلاتة ما شاء الله وكبيرةعني يعني.

بس هشوف كده بإذن الله لو عرفت ادخل من الموبايل هجرب لأني عمري ما جربت قبل كده بصراحة، بس علي فكرة حبيبة مادو خلاص اخدت رقمها اهو الحمدلله، هابقي اكلمها بقي خلاص كده اتحلت اهي الحمدلله



الخبررررررررررررر هيكون معاااااااااااى انا هييييييييييييييييييييييه ههههههههه
d
لفلى فى مكرم عبيد مدينة نصر
وفى فى جامعة الدول المهندسين
وفى فى المقطم والمعادى بس انا مش عارفه عنوانهم ايه
d
مهاميهو ازيك يا قمر وازي النونه عالمه ايه
ناويتى تسميها ايه
انتى ليه مش بتدخلى كتير ؟؟
&
جميله اوى تسلمى يادو ياطباخه ياشاطره
ح
هيييييييييييه هههههههه

هى اخر كلااااام جودى ولا ايه يا كوكا يعنى ده اخر اسم
&
ضرورو ى تطمنينا ياميهو صحيح انتى فى مصر ولا فى الرياض الوقتى
C
روضه 2006;11425796:
يابنات عاوزه حد يقولى عناوين محل لفلى

لافلي في مكرم عبيد عند تقاع مصطفي النحاس هتلاقيه علي يمينك عالطول.

دموع الملائكه;11425838:
هههههههههههههههههه الكريم كراميل طلع جميل ودعيتلك بس جوزى قالى عامل زى المهلبيه بس مش زى المهلبيه بس حلو قلتيله انت بتقول ايه؟قالى مش عارف بس حلو وتسلم ايديكى لا حلو ودعيتلك جامد والله طول منا بعمله والله بس اما جيت اقلبه لقيت شويه ميا بنى كده قمت اتخلصت منها ورميتها على طول هههههههههههههههههه

لا يبقي انتي كنتي مفروض تسيبيه لسه يا رورو، هو مفروض بيبقي متماسك مش زي المهلبية ، المرة الجاية ان شاء الله بقي، والبني ده السكر الكراميل رميته ليه ده حلو معاه اوي.

Bossy22;11425848:
لفلى فى عباس العقاد مش كده يا عيال


لا في مكرم
ح
ايوووه يا ديوو يا حبيبتى معلش اصلى لسه جيه من السفر

انا اهو الحمدلله كويسه لكن برضو حسه بغثيان كده وانى برضو مش مظبوطه
C
حبيبه مادو;11425883:
هيييييييييييه هههههههه

هى اخر كلااااام جودى ولا ايه يا كوكا يعنى ده اخر اسم


:085::085::085::085::085: فرحةالعيد

اه جودي ان شاء الله ن بس خايفة لما نروح ويجي الآوان ويسألونا نقول حاجة تانية زي ما نس كتيرة بتعمل، بس ان الله جودي حتي امبارح كانوا اهالينا بيسألونا بردو.

الخوف بقي تعملها وتطلع ولد :085::085::085: وحاجتها بينك وروزات بس عادي بردو
d
البت ميكو فين حد يطمنى عليهااااااااا
X