دموع الملائكه;11425700:
لا ماتضايقهوش وخلاص منك ياكتكت منك فى الحظه دى
خلاص اهي اتحلت الحمدلله.
Bossy22;11425715:
طب الحمد لله المشكلة بقى لو حبيبة مادوو خرجت وللا نامت ونسيت تتطمننا :085::085::085:
:085::085::085::085::085:
لا ان شاء الله هتعرفوا الاخبار النهاردة بإذن الله
اقتباس
المشاركة الأساسية كتبها Bossy22 
طب ممكن تخلى اختك مثلا يا كتكت تكلم اى حد من البنتين دول و هم يطمنونا او هى تدخل على الشات و تطمننا
