محشى ورق العنب على طريقتى بالصور.... روووووعه

أم ياسين العسل 23-01-2010 169 رد 22,084 مشاهدة
ش
طريقه حلوة تسلم الايادي
A
يسلمووووو
أ
تسلمولى على المرورو وكل سنه وانتوا طيبين
m
تسلم ايدك يا بسبس
شكله تحفه
وفعلا فكره ورق الفويل دى جميله
انا نفسى اعمله ويطلع متساوى اجربها ان شاء الله
م
تم التقييم لعيونك
l
واوووووو اكلتي المفضله
تسلم يدج
يبلها بعد صلصله طماطم ووالملح بزياده والليمون يمي يمي
ه
تسلم ايديكي شكله روعه
p
تسلمي على الطريقة الرائعة ياعسل
يعطيك العافية يارب
أ
يسلموا على المرور

نورتونى
s
تسلم ايدك يا بسبس
أ
تسلمى يا رونا
ا
تحفه كالعاده ياشيف بسبس قيمتك اكيييييييييد
ع
يم يم جزاك الله خير
أ
ربنا يخليكى يا ام فارس يارب دا من زوقك

عيونك اخر امالى تسلمى يا ققمر نوترى
d
تسلم ايديكي يمي يمي بجد
وتم التقييم لعيونك
S
تسلم ايدك
أ
تسلموووووووووووا
أ
ثانكس يا قمرات
ا
تسلم الايادي
ا
شكله ررروعة تم التقييم
X