رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ع
انا حقوم افطر اتفضلو معايا
اشوفكم بعدين لو اصلا بتدخلو
أ
أم حموودى القمر;10184585:
سبحان الله محدش عاجبه حاله انا جوزى عاوزنى اتخن شوية مع ان كل اللى بيشوفنى بيقولى ان جسمى تحفة ماشاء الله وهو مش عاجبه ومدينى مهلة لاخر رمضان علشان اتخن والمشكله انى بخس اصلا فى رمضان لانى مش باكل كويس بعكس الناس بتتخن فى رمضان
سبحااااااااااااااااااااااااااان الله ربنا يهدى


هههههههههههههههههه

الرجالة عاملين فينا تجارب :ss:
r
أجمل ايام العمر;10184531:
نفس الوضع عندى بالضبط :ss:

اللبس كله مش نافع خلااص



نافع ايه يا بتاعة انتي!! ما انتي حامل اصلا اكيد مش هينفع خالص دلوئتي ادعي بس انه ينفع بعد الولادة

أم حموودى القمر;10184585:
سبحان الله محدش عاجبه حاله انا جوزى عاوزنى اتخن شوية مع ان كل اللى بيشوفنى بيقولى ان جسمى تحفة ماشاء الله وهو مش عاجبه ومدينى مهلة لاخر رمضان علشان اتخن والمشكله انى بخس اصلا فى رمضان لانى مش باكل كويس بعكس الناس بتتخن فى رمضان
سبحااااااااااااااااااااااااااان الله ربنا يهدى


اه و الله يا بنتي...انا مش فاهمة سبحان الله بجد اذواق بئة انا عن نفسي مش حابة ان جسمي يكون مليان كدة..

أم عمرومنة;10184633:
انا حقوم افطر اتفضلو معايا
اشوفكم بعدين لو اصلا بتدخلو

ههههههههههه شكلك كدة زهئتي منهم انا اصلا رميت طوبتهم من زماااااااااااان
&
أم عمرومنة;10184633:
انا حقوم افطر اتفضلو معايا
اشوفكم بعدين لو اصلا بتدخلو


بالف هنا يا ام عمر وربنا يتقبل
احنا لسه عندنا نص ساعة على الفطار..
ج
ازيكم يا جماعة

وازي اجمل اطفال في الدنيا كلها ربنا يبارك فيهم يا رب

وكل سنة وانتم طيبين جميعا ان شاء الله
r
اه يا سالي و الله انا النهاردة اتهديت...شغل البيت هدني النهاردة و غسيل كمان بس الحمد لله ربنا بيسهل سبحان الله مش متعب زي الايام العادية اللي من غير صيام! الشغل خلص بسرعة و الله من غير ما احس..
أ
roslish;10184701:
نافع ايه يا بتاعة انتي!! ما انتي حامل اصلا اكيد مش هينفع خالص دلوئتي ادعي بس انه ينفع بعد الولادة



اه و الله يا بنتي...انا مش فاهمة سبحان الله بجد اذواق بئة انا عن نفسي مش حابة ان جسمي يكون مليان كدة..


ههههههههههه شكلك كدة زهئتي منهم انا اصلا رميت طوبتهم من زماااااااااااان


لا مش نافع من قبل الحمل ...

بس دلوقتى اى لبس فى اى مكان مش نافع معايا خالص :ss:



roslish;10184729:
اه يا سالي و الله انا النهاردة اتهديت...شغل البيت هدني النهاردة و غسيل كمان بس الحمد لله ربنا بيسهل سبحان الله مش متعب زي الايام العادية اللي من غير صيام! الشغل خلص بسرعة و الله من غير ما احس..



ربنا يقدرك و يعينك يارب
r
معلش يا هدي ان شاء الله اول ما تولدي لولي بالسلامة تبئي تنضمي لريجيم النقاط معانا...حلو اوي و الله
ا
ازيكم يا بنات
بمناسبة التخن والرفع
طبعا انا كنت قبل الحمل 44 دلوقتى 53 يعنى اعتبر مش تخينة لان طولى 163
بس اللبس مش مظبوط خالص سيبكو من لبسي الحمد لله لاقيتلو صرفة اديت جزء منة لاختى
لا حتى اللبس في المحلات نزلت اشتري لللبس كل اللبس من فوق مش مظبوط خالص ضيق من حتت وواسع من حتت مش عارفة اعمل اية!!!!
أ
roslish;10184937:
معلش يا هدي ان شاء الله اول ما تولدي لولي بالسلامة تبئي تنضمي لريجيم النقاط معانا...حلو اوي و الله



ان شاء الله يا نهى

ربنا يستر


toty858;10185466:
ازيكم يا بنات
بمناسبة التخن والرفع
طبعا انا كنت قبل الحمل 44 دلوقتى 53 يعنى اعتبر مش تخينة لان طولى 163
بس اللبس مش مظبوط خالص سيبكو من لبسي الحمد لله لاقيتلو صرفة اديت جزء منة لاختى
لا حتى اللبس في المحلات نزلت اشتري لللبس كل اللبس من فوق مش مظبوط خالص ضيق من حتت وواسع من حتت مش عارفة اعمل اية!!!!



غريبة حكاية ان اللبس مش مظبو دى يا بنتى انتى وزنك ما شاء الله كويس جدا .. انتى مثلا تخيننة من اماكن و اماكن ...؟؟؟
ا
والله يا دودو مش فاهمة في اية
عادى جدا حتى صدري مش كبير مثلا مكان الرضاعة لا عادى في ناس عادية ومليانين عنى في المكان دة
انا قلت اخرة مازهقت هانت الشتا جاى وكلو بيدارى تحت الهدوم :)
أ
toty858;10185673:
والله يا دودو مش فاهمة في اية
عادى جدا حتى صدري مش كبير مثلا مكان الرضاعة لا عادى في ناس عادية ومليانين عنى في المكان دة
انا قلت اخرة مازهقت هانت الشتا جاى وكلو بيدارى تحت الهدوم :)



بصى هو عامة اللبس اللى نازل كله يقرررف يعنى متعقديش نفسك العيب مش فيكى لا تقلقى :D

وعلى رايك الشتا داخل و كله بيدارى :D
r
toty858;10185466:
ازيكم يا بنات
بمناسبة التخن والرفع
طبعا انا كنت قبل الحمل 44 دلوقتى 53 يعنى اعتبر مش تخينة لان طولى 163
بس اللبس مش مظبوط خالص سيبكو من لبسي الحمد لله لاقيتلو صرفة اديت جزء منة لاختى
لا حتى اللبس في المحلات نزلت اشتري لللبس كل اللبس من فوق مش مظبوط خالص ضيق من حتت وواسع من حتت مش عارفة اعمل اية!!!!


سبحان الله ده انا اتخن منك بعشرين كيلو هههههه و انا اللي كنت عايزة انزل اشتري لبس خلاص بئة كدة فينش امال اعمل ايه دي خطوبة اخت جوزي بعد شهرين بالكتيير ربنا يستر

أجمل ايام العمر;10185701:
بصى هو عامة اللبس اللى نازل كله يقرررف يعنى متعقديش نفسك العيب مش فيكى لا تقلقى :D

وعلى رايك الشتا داخل و كله بيدارى :D


الله! ربا يطمن قلبك! امال الواحد يروح يجيب لبس منين ان شاء الله
أ
roslish;10185727:
سبحان الله ده انا اتخن منك بعشرين كيلو هههههه و انا اللي كنت عايزة انزل اشتري لبس خلاص بئة كدة فينش امال اعمل ايه دي خطوبة اخت جوزي بعد شهرين بالكتيير ربنا يستر



الله! ربا يطمن قلبك! امال الواحد يروح يجيب لبس منين ان شاء الله



مش عارفة والله نفس السؤال اللى كلنا انا و اصحابى بنساله لنفسنا اللى عايز يلبس كويس يلبس منييييييييييييييييين ...؟؟؟ :)
r
اممم...شكلي كدة هوصي جارة اختي تقول للست اللي بتسافر دي تجيبلي حاجة من تركيا و لا سوريا مع اني مش بحب حد ينئيلي بس مش مشكلة هحاول اختار من اللي معاها و خلاص
ا
فعلا والله ياروز انتى وهدى اللبس اصلا مش حلووووووووووووو خالص خالص
بس وحدة صحبتى قالتلى شوفي المهندسين انا كدة ولا كدة نزلة علشان اجيب حاجة لمايا لبسها صغر عليها فهجيب حاجة كدة مؤقتة عقبال لبس الشتا

فعلا يا نهى لو حد يجبلك من تركيا يكون احسن
ا
صحيح هو لفلى في المهندسين في بالظبط؟؟؟
عند دار القمر؟؟؟؟ ولافين
أ
roslish;10185749:
اممم...شكلي كدة هوصي جارة اختي تقول للست اللي بتسافر دي تجيبلي حاجة من تركيا و لا سوريا مع اني مش بحب حد ينئيلي بس مش مشكلة هحاول اختار من اللي معاها و خلاص



انا بعمل كدة قبل الحمل كنت بشترى معظم لبسى من الاوبن دايز :D
أ
toty858;10185776:
صحيح هو لفلى في المهندسين في بالظبط؟؟؟
عند دار القمر؟؟؟؟ ولافين



انا مش عارفة لفلى المهندسين فين يا توتى

عندى اقتراح تكلمى 140 دليل و تقوليلهم عايزو نمرة لفلى فع المهندسين و تكلميهم يوصفولك العنوان بالتفصيل انا بعمل كدة على ووووووووووول
ا
صح فكرة بردو
انا باذن الله هروح الاول سيف ستورز بيكون عندو اللبس اللى في لفلى بالظبط بس اغلى مثلا 10 جنية
مش مهم بس اوفر المشوار لو ملاقتش حاجة هروح لفلى علشان طبعا اكبر انا مش عارفة هو اللى في المهندسين قد اية بس بتاع اسكندرية كان دورين اكيد دة قريب منة:)
X