اللهم يا حي يا قيوم ، يا ذا الجلال والإكرام ، أسألك باسمك الأعظم الطيب
المبارك ، الأحب إليك الذي اذا دعيت به أجبت ، وإذا استرحمت به رحمت ، وإذا
استفرجت به فرجت ، أن تجعلنا في هذه الدنيا من المقبولين والى أعلى درجاتك
سابقين ، واغفر لي ذنوبي وخطاياي وجميع المسلمين
وارزقني و ارزق جميع الاخوات بالذرية الصالحة اللهم أرزق
fofo2 وأخواتي daisy_hibo نور الشمس المصرية ماركو ام حمودي ليالي الريم نوفfifo3
فـــــــلانه توته احلى بنوته متلثمه بشماغ عدول malaak amkaled مدنونة حمود
Bint_ala9ayel بنت الكبيسي دموع حالمورد جوري ريم 81 الهزوم شما العيناويه عمة...الحسن كله أنوار الحب
دموع حالمه makeupartist مملكة حياتي دوده1 محاره سوسوgloria
باربي خنفوره يورو هيونه ريحانه desert_girl ام سدين الهنون اجمل نساء العالمة nadeem2003
لين وديم أحلا سعودية أم عبد الرحمن بحرينيه توتة العنكبوته ليدي^^عسل فديت أمي
طفوله ساجده كريستالة قطر alhanoon marmora alamora نواره2005
فووووفووو LoveCandle shery007 ام سليمان ام الوليد حرم زوجها بسمة شقا
اميـ بوظبي ـره سكر مملح آهات الليل أم موزان أحلام رند عبير2006 أم شهد
أم يسرى ثلاجه عروس قديمه ريد إيرث coffee 7aly فراشة فوشية dxbaii ahlameye
الهاشميه عقيله بنت الاصايل ميس_الريم تحلم rmal koon الامل77 زهرة الحب22
Blushing Bride camberlight Miss_UniGue نوني....طيوب..عيون وليد..الواحه
وثبت حمل خواتي الغاليات :
مجنونة قطر & ملاذ الطير79 هبه الرسول & & lean-I&
قصايد دبي الامل77
اللهم اغفر لي وعافني واعف عني واهدني الى صراطك المستقيم وارحمني يا أرحم
الراحمين برحمتك أستعين
سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله ، والله أكبر ولله الحمد ، وأستغفر
الله عدد خلقك ورضى نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك
اللهم اغفر للمسلمين جميعا الأحياء منهم والأموات وأدخلهم جناتك ، وأعزهم من
عذابك ، ولك الحمد ، وصلى اللهم على أشرف الخلق سيد المرسلين محمد صلى الله عليه وسلم
تجمع للمصابات بتكيس المبايض والمتأخرات في الحمل .... !!
أ
12-02-2007 | 09:24 AM
ا
12-02-2007 | 10:14 AM
اخواتي العزيزات اولا اسفه على التاخير في الرد عليكم بس كانت عندي ظروف منعت دخولي امبارح
الحمد لله اطمنت على البيبي والدكتورة قالتلي ان كيس الجنين حجمو كويس الحمد لله بس انا شفت البيبي عباره عن نقطة بيضاء وانا في الاسبوع السابع مفروض فبصراحة خايفة يكون حجمو صغير بس الدكتورة قالتلي عادي وان شا ء الله الموعد التاني بعد اسبوعين وقالتلي هيبان واضح اكتر
اما اخواتي فديت امي وام شهد واختي الحبيبه الهاشمية وباربي 78 و اختي fofo 2 فحقيقي بشكركم لاهتمامكم وخصوصا اختي الهاشمية ونصايحها الغاليه وان شا ءالله هعمل بيها
نيجي لقصة حملي بالتفصيل الممل جدا وسامحوني من دلوقتي على الاطاله
انا اتجوزت من شهر 8 بالتحديد يوم9/8 السنة الي فاتت وحملت بعد زواجي بشهرين يعني في الشهر التاني من زواجي وطبعا استنيت بعد موعد الدورة وعملت تحليل وطلعلي خط خفيف وقالي الدكتور ممكن يكون حملك ضعيف ووقتها كنت بعاني من الالتهابات في الرحم ومرحتش اتعالج عند دكتورة اكتفيت بالغسل الجيد في البيت بس للاسف دي كانت اول غلطة وتاني غلطة شلت حاجة تقيله ومكنتش اعرف اني حامل وحسيت وقتها بشد من ناحية السره جامد وتالت شئ المعاشره الزوجيه لاني كنت عروسة جديده مكنتش اعرف انها بضر في بدايه الحمل وللاسف مكملتش حمل اربع اسابيع وحسيت بالون بني بينزل مني خفيف ومع الايام زاد ونزل البيبي في تلت ايام من نزول اللون البني وطبعا كنت منهارة وقتها وجالي مغص فظيع من الساعه 12 بالليل ل 5 الصبح لما نزل وهديت من التعب وفعلا كانت تجربه قاسيه جدا نفسيا وانا مش عارفة اعمل ايه علشان احافظ على البيبي ورحت للدكتورة وقالتلي مش محتاجة تنظيف بس لازم تتعالجي من الالتهابات لانها وصلت للرحم ويمكن ده من الاسباب الي ساعدت على نزول البيبي ولازم اي واحده متزوجه جديد يا اخواتي تاخد بالها من الالتهابات لانها بضر فعلا بالحمل بعد كده طبها منعت الجماع لغايه ما كملت العلاج ومحملتش طبعا الشهر ده وكنت شهرين كل همي وتفكيري في الحمل واني احمل تاني والدكتورة حزرتني ان ده بياخر الحمل وطبعا كان شئ غصب عني وكنت بنهار في كل موعد دورة تيجي فيه وفي اخر دورة قعدت اقول الحمد لله واعيط غصب عني من غير ما احس بعدها كنت بدخل هنا واقرا عن التكيسات والرحم المقلوب والاكياس الي على رحمي بقيت حاسة ان الاعراض الي بقراها كلها عندي ومكنتش بفكر وقتها في الحمل كنت بفكر ان عندي الحاجات دي ولازم اروح اتعالج وفعلا اخدت موعد ورحت والحمد لله الدكتورة قالتلي انتي معندكيش اي شئ كلو وهم وقالتلي دورتك امتى قولتلها لسه حوالي 12 يوم او 10 وروحت البيت وبقيت احس بالم اثناء التبول يعني حرقان وخفت ورحت عملت تحليل في نفس عياده دكتورتي بتاعت النساء وطلع عندي التهاب مسالك وطبعا لازم اخد مضاد حيوي فقالتلي مقدرش اكتبلك الا لما اعرف اذا كنتي حامل ولا لا قولتلها انا لسه 10 ايام على الدورة قالتلي بردو نعمل تحليل قولتلهم بلاش المهم صممو فقولتلهم طيب اروح اصلي وادعي لاني مش عاوزة افقد الامل من دلوقتي باني اكون حامل الشهر ده ورحت بيت اختي جنب العياده صليت وانا رايحة تتاني مش حاسة برجلي ومرعوبة جدا وعملت التحليل وجت الدكتورة وقالي دكتور المختبر مش حامل طبعا انا من الصدمة مقمتش من مكاني وكان مايه برده نزلت عليا قمت من مكاني واتجهت لشريحة التحليل وهي زي شريحة التحليل بتاعت البول المنزلي بس دي دم بيحطو نقطة فيها ولقيت عيني على الشريحة وهما الاتنين حوليا بيتكلمو لقيت في لون بيتغير واقولهم يا جماعه في لون بيظهر وهما ولا هما هنا وبقيت هعيط علشان يبصولي وفعلا بصت الدكتورة قالتلي لا بيظهرو الاتنين غامقين وكتبتلي على ادوية ومشيت قولت لدكتور التحليل بس بص انا لسه على موعد دورتي عشر ايام راح باصص وكانت اغمقت اكتر الخط التاني قالي استني وراح جاب كتاب وقرا ان مدام ظهر لون احتمال 70% حمل بس قالي مش اكيد قولتلو ممكن اخد الشريحه معايا قالي براحتك واخدتها ورحت لاختي وانا مش مصدقه وقولتلها بصي شايفه في خط ولا انا عنيا من كتر ما انا نفسي احمل بقت تخرف فاختي خافت ابني امال على الفاضي قالتلي استني اضمنلك وكان وقتها اللون بقى واضح جدا قولتلها طيب خدي انتي الشريحة ووريها للدكتور يمكن مش عاوز يخليني اتصدم فقالي 70% علشان اسكت وراحت قالها لا كده يبقى احتمال كبير ودي معجزة انو يبان اساسا في التحليل لان كده معناه ان عمر الجنين 3 ايام بس ورحت لجوزي في البيت وقولتلو انا حامل في 3 ايام بصلي ومصدقش وبعدين صدقني لما ورتلو الشريحة وحكتلو قالي اصبري متعرفيش لسه اكيد ولا لا واستني لغايه موعد الدورة وحليلي وطبعا كنت على اعصابي الايام الي بعدها لغايه قبل الدورة بتلت ايام رحت جبت التحليل المنزلي وقولت هتوكل على الله وهعملو واخدتو وعملتو ولقيت الخط ظهر على طول وسجدت شكر للله انوا مخيبش املي وصليت ركعتين شكر واستنيت جوزي لما رجع من الشغل وخوفتو باني عملت نفسي نايمة وكنت بهدومي وحطيت علبه التحليل فاضية اول ما يدخل يشوفها طبعا اول ما شافها جالي وقالي انتي مش لسه ايه الي خلاكي تعملي دلوقتي وطبعا يا حرام افتكر من منظري ان النتيجة سلبيه قولتلو عملتو وخلاص وربنا كاتب كده حضني وقالي متزعليش لسه العمر قدمنا مع العلم ان جوزي بيموت في الاولاد اكتر مني فبصراحة حسيت بحزنوا جدا فصعب عليا ابوظ اعصابو اكتر من كده قلتلو اهوه التحليل راح بص ولقى خطين قالي يا امل في خطين انتي مشفتهمش قالتلو لا شفتهم وانا حامل طبعا :shy: حضني وقعد يحمد ربنا وقالي تحفظي عليه المرادي .ونسيت اقولكم اني كنت باخد معلقة عسل الصبح وبشرب قرفه 3 مرات في اليوم وكنت انا وجوزي بناكل ابو فروة المشوي كل يوم لانو مفيد جدا للراجل والمراءه والحمد لله كده اكون قولتلكم قصة زواجي كلها مش حملي بس ودعواتكم معايا بثبوت حملي واكملوا على خير وعقبالكم جميعا لما نقرا قصة حملكم ان شاء الله واي حد عندو استفسار يبعتلي حتى على الخاص وانا مش هبخل بالرد ان شاء الله.عقبالكم جميعا
الحمد لله اطمنت على البيبي والدكتورة قالتلي ان كيس الجنين حجمو كويس الحمد لله بس انا شفت البيبي عباره عن نقطة بيضاء وانا في الاسبوع السابع مفروض فبصراحة خايفة يكون حجمو صغير بس الدكتورة قالتلي عادي وان شا ء الله الموعد التاني بعد اسبوعين وقالتلي هيبان واضح اكتر
اما اخواتي فديت امي وام شهد واختي الحبيبه الهاشمية وباربي 78 و اختي fofo 2 فحقيقي بشكركم لاهتمامكم وخصوصا اختي الهاشمية ونصايحها الغاليه وان شا ءالله هعمل بيها
نيجي لقصة حملي بالتفصيل الممل جدا وسامحوني من دلوقتي على الاطاله
انا اتجوزت من شهر 8 بالتحديد يوم9/8 السنة الي فاتت وحملت بعد زواجي بشهرين يعني في الشهر التاني من زواجي وطبعا استنيت بعد موعد الدورة وعملت تحليل وطلعلي خط خفيف وقالي الدكتور ممكن يكون حملك ضعيف ووقتها كنت بعاني من الالتهابات في الرحم ومرحتش اتعالج عند دكتورة اكتفيت بالغسل الجيد في البيت بس للاسف دي كانت اول غلطة وتاني غلطة شلت حاجة تقيله ومكنتش اعرف اني حامل وحسيت وقتها بشد من ناحية السره جامد وتالت شئ المعاشره الزوجيه لاني كنت عروسة جديده مكنتش اعرف انها بضر في بدايه الحمل وللاسف مكملتش حمل اربع اسابيع وحسيت بالون بني بينزل مني خفيف ومع الايام زاد ونزل البيبي في تلت ايام من نزول اللون البني وطبعا كنت منهارة وقتها وجالي مغص فظيع من الساعه 12 بالليل ل 5 الصبح لما نزل وهديت من التعب وفعلا كانت تجربه قاسيه جدا نفسيا وانا مش عارفة اعمل ايه علشان احافظ على البيبي ورحت للدكتورة وقالتلي مش محتاجة تنظيف بس لازم تتعالجي من الالتهابات لانها وصلت للرحم ويمكن ده من الاسباب الي ساعدت على نزول البيبي ولازم اي واحده متزوجه جديد يا اخواتي تاخد بالها من الالتهابات لانها بضر فعلا بالحمل بعد كده طبها منعت الجماع لغايه ما كملت العلاج ومحملتش طبعا الشهر ده وكنت شهرين كل همي وتفكيري في الحمل واني احمل تاني والدكتورة حزرتني ان ده بياخر الحمل وطبعا كان شئ غصب عني وكنت بنهار في كل موعد دورة تيجي فيه وفي اخر دورة قعدت اقول الحمد لله واعيط غصب عني من غير ما احس بعدها كنت بدخل هنا واقرا عن التكيسات والرحم المقلوب والاكياس الي على رحمي بقيت حاسة ان الاعراض الي بقراها كلها عندي ومكنتش بفكر وقتها في الحمل كنت بفكر ان عندي الحاجات دي ولازم اروح اتعالج وفعلا اخدت موعد ورحت والحمد لله الدكتورة قالتلي انتي معندكيش اي شئ كلو وهم وقالتلي دورتك امتى قولتلها لسه حوالي 12 يوم او 10 وروحت البيت وبقيت احس بالم اثناء التبول يعني حرقان وخفت ورحت عملت تحليل في نفس عياده دكتورتي بتاعت النساء وطلع عندي التهاب مسالك وطبعا لازم اخد مضاد حيوي فقالتلي مقدرش اكتبلك الا لما اعرف اذا كنتي حامل ولا لا قولتلها انا لسه 10 ايام على الدورة قالتلي بردو نعمل تحليل قولتلهم بلاش المهم صممو فقولتلهم طيب اروح اصلي وادعي لاني مش عاوزة افقد الامل من دلوقتي باني اكون حامل الشهر ده ورحت بيت اختي جنب العياده صليت وانا رايحة تتاني مش حاسة برجلي ومرعوبة جدا وعملت التحليل وجت الدكتورة وقالي دكتور المختبر مش حامل طبعا انا من الصدمة مقمتش من مكاني وكان مايه برده نزلت عليا قمت من مكاني واتجهت لشريحة التحليل وهي زي شريحة التحليل بتاعت البول المنزلي بس دي دم بيحطو نقطة فيها ولقيت عيني على الشريحة وهما الاتنين حوليا بيتكلمو لقيت في لون بيتغير واقولهم يا جماعه في لون بيظهر وهما ولا هما هنا وبقيت هعيط علشان يبصولي وفعلا بصت الدكتورة قالتلي لا بيظهرو الاتنين غامقين وكتبتلي على ادوية ومشيت قولت لدكتور التحليل بس بص انا لسه على موعد دورتي عشر ايام راح باصص وكانت اغمقت اكتر الخط التاني قالي استني وراح جاب كتاب وقرا ان مدام ظهر لون احتمال 70% حمل بس قالي مش اكيد قولتلو ممكن اخد الشريحه معايا قالي براحتك واخدتها ورحت لاختي وانا مش مصدقه وقولتلها بصي شايفه في خط ولا انا عنيا من كتر ما انا نفسي احمل بقت تخرف فاختي خافت ابني امال على الفاضي قالتلي استني اضمنلك وكان وقتها اللون بقى واضح جدا قولتلها طيب خدي انتي الشريحة ووريها للدكتور يمكن مش عاوز يخليني اتصدم فقالي 70% علشان اسكت وراحت قالها لا كده يبقى احتمال كبير ودي معجزة انو يبان اساسا في التحليل لان كده معناه ان عمر الجنين 3 ايام بس ورحت لجوزي في البيت وقولتلو انا حامل في 3 ايام بصلي ومصدقش وبعدين صدقني لما ورتلو الشريحة وحكتلو قالي اصبري متعرفيش لسه اكيد ولا لا واستني لغايه موعد الدورة وحليلي وطبعا كنت على اعصابي الايام الي بعدها لغايه قبل الدورة بتلت ايام رحت جبت التحليل المنزلي وقولت هتوكل على الله وهعملو واخدتو وعملتو ولقيت الخط ظهر على طول وسجدت شكر للله انوا مخيبش املي وصليت ركعتين شكر واستنيت جوزي لما رجع من الشغل وخوفتو باني عملت نفسي نايمة وكنت بهدومي وحطيت علبه التحليل فاضية اول ما يدخل يشوفها طبعا اول ما شافها جالي وقالي انتي مش لسه ايه الي خلاكي تعملي دلوقتي وطبعا يا حرام افتكر من منظري ان النتيجة سلبيه قولتلو عملتو وخلاص وربنا كاتب كده حضني وقالي متزعليش لسه العمر قدمنا مع العلم ان جوزي بيموت في الاولاد اكتر مني فبصراحة حسيت بحزنوا جدا فصعب عليا ابوظ اعصابو اكتر من كده قلتلو اهوه التحليل راح بص ولقى خطين قالي يا امل في خطين انتي مشفتهمش قالتلو لا شفتهم وانا حامل طبعا :shy: حضني وقعد يحمد ربنا وقالي تحفظي عليه المرادي .ونسيت اقولكم اني كنت باخد معلقة عسل الصبح وبشرب قرفه 3 مرات في اليوم وكنت انا وجوزي بناكل ابو فروة المشوي كل يوم لانو مفيد جدا للراجل والمراءه والحمد لله كده اكون قولتلكم قصة زواجي كلها مش حملي بس ودعواتكم معايا بثبوت حملي واكملوا على خير وعقبالكم جميعا لما نقرا قصة حملكم ان شاء الله واي حد عندو استفسار يبعتلي حتى على الخاص وانا مش هبخل بالرد ان شاء الله.عقبالكم جميعا

f
12-02-2007 | 01:39 PM
الأمل
(f) (f) ألف ألف مبروك(f) (f)
مره ثانيه ياقلبي...والحمدلله إنك تطمنتي عالبيبي .. ولا توسوسين:angry:
ترى الوسواس مو زين بس أهم شئ الراحه ولا تجهدين نفسك .. وتدلعي زي ماتبين على أبو العيال
:shy: :shy:
((فرصه)) وعقبال ماتقري عينك وهو بحضنك قولي آآآمين
:clap:
اللهم يا حي يا قيوم ، يا ذا الجلال والإكرام ، أسألك باسمك الأعظم الطيب
المبارك ، الأحب إليك الذي اذا دعيت به أجبت ، وإذا استرحمت به رحمت ، وإذا
استفرجت به فرجت ، أن تجعلنا في هذه الدنيا من المقبولين والى أعلى درجاتك
سابقين ، واغفر لي ذنوبي وخطاياي وجميع المسلمين
وارزقني و ارزق جميع الاخوات بالذرية الصالحة اللهم أرزق
fofo2 وأخواتي daisy_hibo نور الشمس المصرية ماركو ام حمودي ليالي الريم نوفfifo3
فـــــــلانه توته احلى بنوته متلثمه بشماغ عدول malaak amkaled مدنونة حمود
Bint_ala9ayel بنت الكبيسي دموع حالمورد جوري ريم 81 الهزوم شما العيناويه عمة...الحسن كله أنوار الحب
دموع حالمه makeupartist مملكة حياتي دوده1 محاره سوسوgloria
باربي خنفوره يورو هيونه ريحانه desert_girl ام سدين الهنون اجمل نساء العالمة nadeem2003
لين وديم أحلا سعودية أم عبد الرحمن بحرينيه توتة العنكبوته ليدي^^عسل فديت أمي
طفوله ساجده كريستالة قطر alhanoon marmora alamora نواره2005
فووووفووو LoveCandle shery007 ام سليمان ام الوليد حرم زوجها بسمة شقا
اميـ بوظبي ـره سكر مملح آهات الليل أم موزان أحلام رند عبير2006 أم شهد
أم يسرى ثلاجه عروس قديمه ريد إيرث coffee 7aly فراشة فوشية dxbaii ahlameye
الهاشميه عقيله بنت الاصايل ميس_الريم تحلم rmal koon الامل77 زهرة الحب22
Blushing Bride camberlight Miss_UniGue نوني....طيوب..عيون وليد..الواحه
وثبت حمل خواتي الغاليات :
مجنونة قطر & ملاذ الطير79 هبه الرسول & & lean-I&
قصايد دبي الامل77
اللهم اغفر لي وعافني واعف عني واهدني الى صراطك المستقيم وارحمني يا أرحم
الراحمين برحمتك أستعين
سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله ، والله أكبر ولله الحمد ، وأستغفر
الله عدد خلقك ورضى نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك
اللهم اغفر للمسلمين جميعا الأحياء منهم والأموات وأدخلهم جناتك ، وأعزهم من
عذابك ، ولك الحمد ، وصلى اللهم على أشرف الخلق سيد المرسلين محمد صلى الله عليه وسلم
(f) (f) ألف ألف مبروك(f) (f)
مره ثانيه ياقلبي...والحمدلله إنك تطمنتي عالبيبي .. ولا توسوسين:angry:
ترى الوسواس مو زين بس أهم شئ الراحه ولا تجهدين نفسك .. وتدلعي زي ماتبين على أبو العيال
:shy: :shy:
((فرصه)) وعقبال ماتقري عينك وهو بحضنك قولي آآآمين
:clap:
اللهم يا حي يا قيوم ، يا ذا الجلال والإكرام ، أسألك باسمك الأعظم الطيب
المبارك ، الأحب إليك الذي اذا دعيت به أجبت ، وإذا استرحمت به رحمت ، وإذا
استفرجت به فرجت ، أن تجعلنا في هذه الدنيا من المقبولين والى أعلى درجاتك
سابقين ، واغفر لي ذنوبي وخطاياي وجميع المسلمين
وارزقني و ارزق جميع الاخوات بالذرية الصالحة اللهم أرزق
fofo2 وأخواتي daisy_hibo نور الشمس المصرية ماركو ام حمودي ليالي الريم نوفfifo3
فـــــــلانه توته احلى بنوته متلثمه بشماغ عدول malaak amkaled مدنونة حمود
Bint_ala9ayel بنت الكبيسي دموع حالمورد جوري ريم 81 الهزوم شما العيناويه عمة...الحسن كله أنوار الحب
دموع حالمه makeupartist مملكة حياتي دوده1 محاره سوسوgloria
باربي خنفوره يورو هيونه ريحانه desert_girl ام سدين الهنون اجمل نساء العالمة nadeem2003
لين وديم أحلا سعودية أم عبد الرحمن بحرينيه توتة العنكبوته ليدي^^عسل فديت أمي
طفوله ساجده كريستالة قطر alhanoon marmora alamora نواره2005
فووووفووو LoveCandle shery007 ام سليمان ام الوليد حرم زوجها بسمة شقا
اميـ بوظبي ـره سكر مملح آهات الليل أم موزان أحلام رند عبير2006 أم شهد
أم يسرى ثلاجه عروس قديمه ريد إيرث coffee 7aly فراشة فوشية dxbaii ahlameye
الهاشميه عقيله بنت الاصايل ميس_الريم تحلم rmal koon الامل77 زهرة الحب22
Blushing Bride camberlight Miss_UniGue نوني....طيوب..عيون وليد..الواحه
وثبت حمل خواتي الغاليات :
مجنونة قطر & ملاذ الطير79 هبه الرسول & & lean-I&
قصايد دبي الامل77
اللهم اغفر لي وعافني واعف عني واهدني الى صراطك المستقيم وارحمني يا أرحم
الراحمين برحمتك أستعين
سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله ، والله أكبر ولله الحمد ، وأستغفر
الله عدد خلقك ورضى نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك
اللهم اغفر للمسلمين جميعا الأحياء منهم والأموات وأدخلهم جناتك ، وأعزهم من
عذابك ، ولك الحمد ، وصلى اللهم على أشرف الخلق سيد المرسلين محمد صلى الله عليه وسلم
ق
12-02-2007 | 07:10 PM
مرحبا خواتي ...
شخباركم ...
و شخبار ملوذه ...
علومكم انتوا بعد ...
ان شاء الله تحملون عن قريب ...
ان شااااااااااااااااااااء الله ..
شخباركم ...
و شخبار ملوذه ...
علومكم انتوا بعد ...
ان شاء الله تحملون عن قريب ...
ان شااااااااااااااااااااء الله ..
ا
13-02-2007 | 02:42 AM
:shy: واخيرا طمنتينا عليكي يالامل..
الحمدلله على كل شي..
مسكين ابوالعيال هههههههههه خليته اشوي ويبكي.. الله يكون في عونه ان كان انتي زوجته :shy: امزح ولله ياحبيبتي يالامل.. الله يهنيكم انشالله..
وهالمره انتبهي على حالك :angry: لاتشيلي اشياء ثقيله فاهمه :angry: علشان يشرف النونو على خير :shy:
انا بعد ان شاء الله لين حملت ..بقول قصه حياتي كلها مو بس قصه كيف حملت هههههههه
الله يثبت لك حملك ياااااااارب.. وحمل باقي البنات..
شخباركم بناااات
حبيت ن اضع لكم وصله لاحدى مواضيعي..
دخلو هالموضوع ترااه يطلع منه غباار :shy: ههههههه
http://www.3roos.com/forums/showthread.php?p=3309207#post3309207
..تحياتي..
الحمدلله على كل شي..
مسكين ابوالعيال هههههههههه خليته اشوي ويبكي.. الله يكون في عونه ان كان انتي زوجته :shy: امزح ولله ياحبيبتي يالامل.. الله يهنيكم انشالله..
وهالمره انتبهي على حالك :angry: لاتشيلي اشياء ثقيله فاهمه :angry: علشان يشرف النونو على خير :shy:
انا بعد ان شاء الله لين حملت ..بقول قصه حياتي كلها مو بس قصه كيف حملت هههههههه
الله يثبت لك حملك ياااااااارب.. وحمل باقي البنات..
شخباركم بناااات
حبيت ن اضع لكم وصله لاحدى مواضيعي..
دخلو هالموضوع ترااه يطلع منه غباار :shy: ههههههه
http://www.3roos.com/forums/showthread.php?p=3309207#post3309207
..تحياتي..
.
13-02-2007 | 03:01 AM
ا
13-02-2007 | 01:44 PM
ماادري ليش اداره المنتدى حذفت موضوعي...
مو مشكله بعطيكم وصله الموضوع بس في منتدى ثاني...
http://go.3roos.com/nbXggIe0z3h
اعطوني رايكم الله يخليكم.. هم صح اغبار اشوي بس ماعليه
مو مشكله بعطيكم وصله الموضوع بس في منتدى ثاني...
http://go.3roos.com/nbXggIe0z3h
اعطوني رايكم الله يخليكم.. هم صح اغبار اشوي بس ماعليه
ك
13-02-2007 | 03:52 PM
بنات حبايبي ..
حابه أودعكم على الخير ..
وإن شاء الله كلكم تودعون هالقسم يارب ..
وأشوفكم في قسم الحوامل ..
وأبشركم إني حااااامل الحمد لله ..
وبكمل شهرين بعد كمن يوم إن شاء الله ..
ربي يتمم لي حملي ويثبته لي ويرزقني إياه ذرية صالحة إن شاء الله ..
والفال لكم كلكم يااااارب .. ربي يرزق كل من يتمنى ولا يحرم حد إن شاء الله ..
حابه أودعكم على الخير ..
وإن شاء الله كلكم تودعون هالقسم يارب ..
وأشوفكم في قسم الحوامل ..
وأبشركم إني حااااامل الحمد لله ..
وبكمل شهرين بعد كمن يوم إن شاء الله ..
ربي يتمم لي حملي ويثبته لي ويرزقني إياه ذرية صالحة إن شاء الله ..
والفال لكم كلكم يااااارب .. ربي يرزق كل من يتمنى ولا يحرم حد إن شاء الله ..
ب
13-02-2007 | 09:35 PM
الف الف مبروك يا الامل 77 ويا كريستالة قطر ويا رب الله يثبته لكم وتشوفونه يطلع عيونكم
ويا رب تكتب لنا الحمل جميعا وتقر عيوننا برؤياه
اللهم آمين
ويا رب تكتب لنا الحمل جميعا وتقر عيوننا برؤياه
اللهم آمين
ب
13-02-2007 | 09:41 PM
ما شاء الله يا الهاشميه
حناج واااااايد حلو
عند منو متحنيه وكم رقم تلفونها ؟؟؟ وعادي تروح البيوت او لا؟؟
حناج واااااايد حلو
عند منو متحنيه وكم رقم تلفونها ؟؟؟ وعادي تروح البيوت او لا؟؟
ف
13-02-2007 | 10:03 PM
اخووووواتي الي حملو الله يوفقكم ويثبت حملكم
والي لسا تنتظر الله يعينها الصبر مفتاح الفرح ان شاء الله ترزق وتفرح
اخواتي ان من الي يعانون من التكيسات بس الحمد لله حملت مرتين وارتزقت فيها ببنتين
الحمد لله الكبيرة الحين عمرها خمس سنين والصغيرة سنة ونص
علاجي كان عن طريق الجلوكفاج بس يبغالة شوي صبر لان مفعولة بطي يحتاج لة ستة اوتسعة شهور وكثرة الدعاء والالحاح فية والاستمرار في قراة سورة البقرة واهم شي فيها اليقين ان الشفاء بيد الله سبحانة وتعالى واخد ملعقة عسل طبيعي مع غذاء الملكة وحبة البركة كل صباح
واخرشي المساج في منطقة البطن والله الشافي المعافي .....
ربي يرزق كل اخواتي المحرومات ويعجل لهم الرزقبذرية الصالحة آآآآآآآآآآمين
والي لسا تنتظر الله يعينها الصبر مفتاح الفرح ان شاء الله ترزق وتفرح
اخواتي ان من الي يعانون من التكيسات بس الحمد لله حملت مرتين وارتزقت فيها ببنتين
الحمد لله الكبيرة الحين عمرها خمس سنين والصغيرة سنة ونص
علاجي كان عن طريق الجلوكفاج بس يبغالة شوي صبر لان مفعولة بطي يحتاج لة ستة اوتسعة شهور وكثرة الدعاء والالحاح فية والاستمرار في قراة سورة البقرة واهم شي فيها اليقين ان الشفاء بيد الله سبحانة وتعالى واخد ملعقة عسل طبيعي مع غذاء الملكة وحبة البركة كل صباح
واخرشي المساج في منطقة البطن والله الشافي المعافي .....
ربي يرزق كل اخواتي المحرومات ويعجل لهم الرزقبذرية الصالحة آآآآآآآآآآمين
ف
13-02-2007 | 10:09 PM
اخووووواتي الي حملو الله يوفقكم ويثبت حملكم
والي لسا تنتظر الله يعينها الصبر مفتاح الفرح ان شاء الله ترزق وتفرح
اخواتي ان من الي يعانون من التكيسات بس الحمد لله حملت مرتين وارتزقت فيها ببنتين
الحمد لله الكبيرة الحين عمرها خمس سنين والصغيرة سنة ونص
علاجي كان عن طريق الجلوكفاج بس يبغالة شوي صبر لان مفعولة بطي يحتاج لة ستة اوتسعة شهور وكثرة الدعاء والالحاح فية والاستمرار في قراة سورة البقرة واهم شي فيها اليقين ان الشفاء بيد الله سبحانة وتعالى واخد ملعقة عسل طبيعي مع غذاء الملكة وحبة البركة كل صباح
واخرشي المساج في منطقة البطن والله الشافي المعافي .....
ربي يرزق كل اخواتي المحرومات ويعجل لهم الرزق بذرية الصالحة آآآآآآآآآآمين
والي لسا تنتظر الله يعينها الصبر مفتاح الفرح ان شاء الله ترزق وتفرح
اخواتي ان من الي يعانون من التكيسات بس الحمد لله حملت مرتين وارتزقت فيها ببنتين
الحمد لله الكبيرة الحين عمرها خمس سنين والصغيرة سنة ونص
علاجي كان عن طريق الجلوكفاج بس يبغالة شوي صبر لان مفعولة بطي يحتاج لة ستة اوتسعة شهور وكثرة الدعاء والالحاح فية والاستمرار في قراة سورة البقرة واهم شي فيها اليقين ان الشفاء بيد الله سبحانة وتعالى واخد ملعقة عسل طبيعي مع غذاء الملكة وحبة البركة كل صباح
واخرشي المساج في منطقة البطن والله الشافي المعافي .....
ربي يرزق كل اخواتي المحرومات ويعجل لهم الرزق بذرية الصالحة آآآآآآآآآآمين
f
14-02-2007 | 12:21 AM
كريستالة قطر
ألف ألف مبرووووووووك:clap: بس ماقلتي لنا وش قصة حملك؟!!!!
الهاشميه
الصور وااااااايد حلــــــــــــــــوه
والله العظيم إنك قمر مشاءالله تبارك الله ... الله يحفظك من شر العين والحسد
بس والله خفت عليك
:sad: :sad:
اللهم يا حي يا قيوم ، يا ذا الجلال والإكرام ، أسألك باسمك الأعظم الطيب
المبارك ، الأحب إليك الذي اذا دعيت به أجبت ، وإذا استرحمت به رحمت ، وإذا
استفرجت به فرجت ، أن تجعلنا في هذه الدنيا من المقبولين والى أعلى درجاتك
سابقين ، واغفر لي ذنوبي وخطاياي وجميع المسلمين
وارزقني و ارزق جميع الاخوات بالذرية الصالحة اللهم أرزق
fofo2 وأخواتي daisy_hibo نور الشمس المصرية ماركو ام حمودي ليالي الريم نوفfifo3
فـــــــلانه توته احلى بنوته متلثمه بشماغ عدول malaak amkaled مدنونة حمود
Bint_ala9ayel بنت الكبيسي دموع حالمورد جوري ريم 81 الهزوم شما العيناويه عمة...الحسن كله أنوار الحب
دموع حالمه makeupartist مملكة حياتي دوده1 محاره سوسوgloria
باربي خنفوره يورو هيونه ريحانه desert_girl ام سدين الهنون اجمل نساء العالمة nadeem2003
لين وديم أحلا سعودية أم عبد الرحمن بحرينيه توتة العنكبوته ليدي^^عسل فديت أمي
طفوله ساجده alhanoon marmora alamora نواره2005
فووووفووو LoveCandle shery007 ام سليمان ام الوليد حرم زوجها بسمة شقا
اميـ بوظبي ـره سكر مملح آهات الليل أم موزان أحلام رند عبير2006 أم شهد
أم يسرى ثلاجه عروس قديمه ريد إيرث coffee 7aly فراشة فوشية dxbaii ahlameye
الهاشميه عقيله بنت الاصايل ميس_الريم تحلم rmal koon الامل77 زهرة الحب22
Blushing Bride camberlight Miss_UniGue نوني....طيوب..عيون وليد..الواحه
وثبت حمل خواتي الغاليات :
مجنونة قطر & ملاذ الطير79 هبه الرسول & & lean-I&
قصايد دبي الامل77 كريستالة قطر
اللهم اغفر لي وعافني واعف عني واهدني الى صراطك المستقيم وارحمني يا أرحم
الراحمين برحمتك أستعين
سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله ، والله أكبر ولله الحمد ، وأستغفر
الله عدد خلقك ورضى نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك
اللهم اغفر للمسلمين جميعا الأحياء منهم والأموات وأدخلهم جناتك ، وأعزهم من
عذابك ، ولك الحمد ، وصلى اللهم على أشرف الخلق سيد المرسلين محمد صلى الله عليه وسلم
ألف ألف مبرووووووووك:clap: بس ماقلتي لنا وش قصة حملك؟!!!!
الهاشميه
الصور وااااااايد حلــــــــــــــــوه
والله العظيم إنك قمر مشاءالله تبارك الله ... الله يحفظك من شر العين والحسد
بس والله خفت عليك
:sad: :sad:
اللهم يا حي يا قيوم ، يا ذا الجلال والإكرام ، أسألك باسمك الأعظم الطيب
المبارك ، الأحب إليك الذي اذا دعيت به أجبت ، وإذا استرحمت به رحمت ، وإذا
استفرجت به فرجت ، أن تجعلنا في هذه الدنيا من المقبولين والى أعلى درجاتك
سابقين ، واغفر لي ذنوبي وخطاياي وجميع المسلمين
وارزقني و ارزق جميع الاخوات بالذرية الصالحة اللهم أرزق
fofo2 وأخواتي daisy_hibo نور الشمس المصرية ماركو ام حمودي ليالي الريم نوفfifo3
فـــــــلانه توته احلى بنوته متلثمه بشماغ عدول malaak amkaled مدنونة حمود
Bint_ala9ayel بنت الكبيسي دموع حالمورد جوري ريم 81 الهزوم شما العيناويه عمة...الحسن كله أنوار الحب
دموع حالمه makeupartist مملكة حياتي دوده1 محاره سوسوgloria
باربي خنفوره يورو هيونه ريحانه desert_girl ام سدين الهنون اجمل نساء العالمة nadeem2003
لين وديم أحلا سعودية أم عبد الرحمن بحرينيه توتة العنكبوته ليدي^^عسل فديت أمي
طفوله ساجده alhanoon marmora alamora نواره2005
فووووفووو LoveCandle shery007 ام سليمان ام الوليد حرم زوجها بسمة شقا
اميـ بوظبي ـره سكر مملح آهات الليل أم موزان أحلام رند عبير2006 أم شهد
أم يسرى ثلاجه عروس قديمه ريد إيرث coffee 7aly فراشة فوشية dxbaii ahlameye
الهاشميه عقيله بنت الاصايل ميس_الريم تحلم rmal koon الامل77 زهرة الحب22
Blushing Bride camberlight Miss_UniGue نوني....طيوب..عيون وليد..الواحه
وثبت حمل خواتي الغاليات :
مجنونة قطر & ملاذ الطير79 هبه الرسول & & lean-I&
قصايد دبي الامل77 كريستالة قطر
اللهم اغفر لي وعافني واعف عني واهدني الى صراطك المستقيم وارحمني يا أرحم
الراحمين برحمتك أستعين
سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله ، والله أكبر ولله الحمد ، وأستغفر
الله عدد خلقك ورضى نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك
اللهم اغفر للمسلمين جميعا الأحياء منهم والأموات وأدخلهم جناتك ، وأعزهم من
عذابك ، ولك الحمد ، وصلى اللهم على أشرف الخلق سيد المرسلين محمد صلى الله عليه وسلم
آ
14-02-2007 | 02:34 AM
مبروك الامل وكرستالة قطر وان شاء الله يثبت حملكم ويرزق الجميع بالذرية الصالحة
الحمد الله على كل حال اخذت كورس ابر المدة عشر ايام لكن كانت الاستجابة ضعيفة اكبر يويضة كانت 14 وقالت الدكتورة انتظر الدورة الجاية واحاول مرة اخرى
فوفو شنهو قررتي تسوين المنظار او طفل الانابيب
اللهم يا حي يا قيوم ، يا ذا الجلال والإكرام ، أسألك باسمك الأعظم الطيب
المبارك ، الأحب إليك الذي اذا دعيت به أجبت ، وإذا استرحمت به رحمت ، وإذا
استفرجت به فرجت ، أن تجعلنا في هذه الدنيا من المقبولين والى أعلى درجاتك
سابقين ، واغفر لي ذنوبي وخطاياي وجميع المسلمين
وارزقني و ارزق جميع الاخوات بالذرية الصالحة اللهم أرزق
fofo2 وأخواتي daisy_hibo نور الشمس المصرية ماركو ام حمودي ليالي الريم نوفfifo3
فـــــــلانه توته احلى بنوته متلثمه بشماغ عدول malaak amkaled مدنونة حمود
Bint_ala9ayel بنت الكبيسي دموع حالمورد جوري ريم 81 الهزوم شما العيناويه عمة...الحسن كله أنوار الحب
دموع حالمه makeupartist مملكة حياتي دوده1 محاره سوسوgloria
باربي خنفوره يورو هيونه ريحانه desert_girl ام سدين الهنون اجمل نساء العالمة nadeem2003
لين وديم أحلا سعودية أم عبد الرحمن بحرينيه توتة العنكبوته ليدي^^عسل فديت أمي
طفوله ساجده alhanoon marmora alamora نواره2005
فووووفووو LoveCandle shery007 ام سليمان ام الوليد حرم زوجها بسمة شقا
اميـ بوظبي ـره سكر مملح آهات الليل أم موزان أحلام رند عبير2006 أم شهد
أم يسرى ثلاجه عروس قديمه ريد إيرث coffee 7aly فراشة فوشية dxbaii ahlameye
الهاشميه عقيله بنت الاصايل ميس_الريم تحلم rmal koon الامل77 زهرة الحب22
Blushing Bride camberlight Miss_UniGue نوني....طيوب..عيون وليد..الواحه
وثبت حمل خواتي الغاليات :
مجنونة قطر & ملاذ الطير79 هبه الرسول & & lean-I&
قصايد دبي الامل77 كريستالة قطر
الحمد الله على كل حال اخذت كورس ابر المدة عشر ايام لكن كانت الاستجابة ضعيفة اكبر يويضة كانت 14 وقالت الدكتورة انتظر الدورة الجاية واحاول مرة اخرى
فوفو شنهو قررتي تسوين المنظار او طفل الانابيب
اللهم يا حي يا قيوم ، يا ذا الجلال والإكرام ، أسألك باسمك الأعظم الطيب
المبارك ، الأحب إليك الذي اذا دعيت به أجبت ، وإذا استرحمت به رحمت ، وإذا
استفرجت به فرجت ، أن تجعلنا في هذه الدنيا من المقبولين والى أعلى درجاتك
سابقين ، واغفر لي ذنوبي وخطاياي وجميع المسلمين
وارزقني و ارزق جميع الاخوات بالذرية الصالحة اللهم أرزق
fofo2 وأخواتي daisy_hibo نور الشمس المصرية ماركو ام حمودي ليالي الريم نوفfifo3
فـــــــلانه توته احلى بنوته متلثمه بشماغ عدول malaak amkaled مدنونة حمود
Bint_ala9ayel بنت الكبيسي دموع حالمورد جوري ريم 81 الهزوم شما العيناويه عمة...الحسن كله أنوار الحب
دموع حالمه makeupartist مملكة حياتي دوده1 محاره سوسوgloria
باربي خنفوره يورو هيونه ريحانه desert_girl ام سدين الهنون اجمل نساء العالمة nadeem2003
لين وديم أحلا سعودية أم عبد الرحمن بحرينيه توتة العنكبوته ليدي^^عسل فديت أمي
طفوله ساجده alhanoon marmora alamora نواره2005
فووووفووو LoveCandle shery007 ام سليمان ام الوليد حرم زوجها بسمة شقا
اميـ بوظبي ـره سكر مملح آهات الليل أم موزان أحلام رند عبير2006 أم شهد
أم يسرى ثلاجه عروس قديمه ريد إيرث coffee 7aly فراشة فوشية dxbaii ahlameye
الهاشميه عقيله بنت الاصايل ميس_الريم تحلم rmal koon الامل77 زهرة الحب22
Blushing Bride camberlight Miss_UniGue نوني....طيوب..عيون وليد..الواحه
وثبت حمل خواتي الغاليات :
مجنونة قطر & ملاذ الطير79 هبه الرسول & & lean-I&
قصايد دبي الامل77 كريستالة قطر
أ
14-02-2007 | 07:13 AM
مبروووك كريستال والامل والله يثبت لكم الحمل ويارب تقر عيونك بشوفه البيبي وعقبالنا جميعا
انا عني مازلت على الجلوفاج والدوره متأخره شهرين ومافي حمل بنااات تكفون ادعو لي ان الله يحقق اللي ببالي
اللهم يا حي يا قيوم ، يا ذا الجلال والإكرام ، أسألك باسمك الأعظم الطيب
المبارك ، الأحب إليك الذي اذا دعيت به أجبت ، وإذا استرحمت به رحمت ، وإذا
استفرجت به فرجت ، أن تجعلنا في هذه الدنيا من المقبولين والى أعلى درجاتك
سابقين ، واغفر لي ذنوبي وخطاياي وجميع المسلمين
وارزقني و ارزق جميع الاخوات بالذرية الصالحة اللهم أرزق
fofo2 وأخواتي daisy_hibo نور الشمس المصرية ماركو ام حمودي ليالي الريم نوفfifo3
فـــــــلانه توته احلى بنوته متلثمه بشماغ عدول malaak amkaled مدنونة حمود
Bint_ala9ayel بنت الكبيسي دموع حالمورد جوري ريم 81 الهزوم شما العيناويه عمة...الحسن كله أنوار الحب
دموع حالمه makeupartist مملكة حياتي دوده1 محاره سوسوgloria
باربي خنفوره يورو هيونه ريحانه desert_girl ام سدين الهنون اجمل نساء العالمة nadeem2003
لين وديم أحلا سعودية أم عبد الرحمن بحرينيه توتة العنكبوته ليدي^^عسل فديت أمي
طفوله ساجده alhanoon marmora alamora نواره2005
فووووفووو LoveCandle shery007 ام سليمان ام الوليد حرم زوجها بسمة شقا
اميـ بوظبي ـره سكر مملح آهات الليل أم موزان أحلام رند عبير2006 أم شهد
أم يسرى ثلاجه عروس قديمه ريد إيرث coffee 7aly فراشة فوشية dxbaii ahlameye
الهاشميه عقيله بنت الاصايل ميس_الريم تحلم rmal koon الامل77 زهرة الحب22
Blushing Bride camberlight Miss_UniGue نوني....طيوب..عيون وليد..الواحه
وثبت حمل خواتي الغاليات :
مجنونة قطر & ملاذ الطير79 هبه الرسول & & lean-I&
قصايد دبي الامل77 كريستالة قطر
انا عني مازلت على الجلوفاج والدوره متأخره شهرين ومافي حمل بنااات تكفون ادعو لي ان الله يحقق اللي ببالي
اللهم يا حي يا قيوم ، يا ذا الجلال والإكرام ، أسألك باسمك الأعظم الطيب
المبارك ، الأحب إليك الذي اذا دعيت به أجبت ، وإذا استرحمت به رحمت ، وإذا
استفرجت به فرجت ، أن تجعلنا في هذه الدنيا من المقبولين والى أعلى درجاتك
سابقين ، واغفر لي ذنوبي وخطاياي وجميع المسلمين
وارزقني و ارزق جميع الاخوات بالذرية الصالحة اللهم أرزق
fofo2 وأخواتي daisy_hibo نور الشمس المصرية ماركو ام حمودي ليالي الريم نوفfifo3
فـــــــلانه توته احلى بنوته متلثمه بشماغ عدول malaak amkaled مدنونة حمود
Bint_ala9ayel بنت الكبيسي دموع حالمورد جوري ريم 81 الهزوم شما العيناويه عمة...الحسن كله أنوار الحب
دموع حالمه makeupartist مملكة حياتي دوده1 محاره سوسوgloria
باربي خنفوره يورو هيونه ريحانه desert_girl ام سدين الهنون اجمل نساء العالمة nadeem2003
لين وديم أحلا سعودية أم عبد الرحمن بحرينيه توتة العنكبوته ليدي^^عسل فديت أمي
طفوله ساجده alhanoon marmora alamora نواره2005
فووووفووو LoveCandle shery007 ام سليمان ام الوليد حرم زوجها بسمة شقا
اميـ بوظبي ـره سكر مملح آهات الليل أم موزان أحلام رند عبير2006 أم شهد
أم يسرى ثلاجه عروس قديمه ريد إيرث coffee 7aly فراشة فوشية dxbaii ahlameye
الهاشميه عقيله بنت الاصايل ميس_الريم تحلم rmal koon الامل77 زهرة الحب22
Blushing Bride camberlight Miss_UniGue نوني....طيوب..عيون وليد..الواحه
وثبت حمل خواتي الغاليات :
مجنونة قطر & ملاذ الطير79 هبه الرسول & & lean-I&
قصايد دبي الامل77 كريستالة قطر
ا
14-02-2007 | 09:50 AM
بشكركم كلكم وعقبالكم يارب لما نفرح بحملكم قريب جدا ان شاء الله ونقرا قصه حياتك يا اختي الهاشمية ويارب يارب يوفقكم كلكم وتكونوا حوامل قريببببببببببببب ان شاء الله
f
14-02-2007 | 06:41 PM
هلا آهات الليل
والله لين ألحين ماقررت وشو أسوي
جالسه أفكر .. وزوجي يفكر وهو يقول نبي نفكر على رواقه
والله يعين
:):):):):)
والله لين ألحين ماقررت وشو أسوي
جالسه أفكر .. وزوجي يفكر وهو يقول نبي نفكر على رواقه
والله يعين
:):):):):)
م
14-02-2007 | 10:27 PM
[mark=FFCC99]بناااااااااااات رجعت :)
مرحبا بناااااااااااااات عيزت وانا اقرى بس كل شي اقوم واريح كنت اخر صفحة قبل ما اروح 336ماشاءالله وصلت 349من المغرب وانا اقرى بس تعبت ،، عيني عليكم باردة
لانه الدكتورة قالتلي اهم شي الراحه ثم الراحه ثم الراحه
المهم انا رجعت اليوم واخيييييييييييييرا والله كلكم وحشتوووووووووني
ومشكورات خواتي كل وحده سألت عني ما قصرتو والله [/mark]
[mark=FF9966]وصدق وصدق انكم خوات واكثر من خوات
المهم بناااااااااااااات دعوااااااااااااتكم الله يتمملي على خير
والله يرزقني بمولود معافى ان شاءالله لانه احتمال يولدوني بالسابع
والله نفسيتي تعبت بس احاول ما افكر لانه ضغطي يرتفع على طول
وطبعا كل شي بإيد رب العالمين
والحمدالله على كل حال وعلى نعمه
وتصبحون على خير[/mark]
مرحبا بناااااااااااااات عيزت وانا اقرى بس كل شي اقوم واريح كنت اخر صفحة قبل ما اروح 336ماشاءالله وصلت 349من المغرب وانا اقرى بس تعبت ،، عيني عليكم باردة
لانه الدكتورة قالتلي اهم شي الراحه ثم الراحه ثم الراحه
المهم انا رجعت اليوم واخيييييييييييييرا والله كلكم وحشتوووووووووني
ومشكورات خواتي كل وحده سألت عني ما قصرتو والله [/mark]
[mark=FF9966]وصدق وصدق انكم خوات واكثر من خوات
المهم بناااااااااااااات دعوااااااااااااتكم الله يتمملي على خير
والله يرزقني بمولود معافى ان شاءالله لانه احتمال يولدوني بالسابع
والله نفسيتي تعبت بس احاول ما افكر لانه ضغطي يرتفع على طول
وطبعا كل شي بإيد رب العالمين
والحمدالله على كل حال وعلى نعمه
وتصبحون على خير[/mark]
ق
14-02-2007 | 10:35 PM
ملووووووووووووذه حبيبتي ..
الحمد لله عالسلامه ..
الحمد لله عالسلامه ..
ق
14-02-2007 | 10:39 PM
و الله انج دوم كنتي ع بالي ...
و كنت احاتيج وايد وايد ...
لدرجه اني قلت بسير مستشفى الوصل بس ما اعرف شو اقول ..
اقول وين ملووووذه اللي مظيعينها ..
يا بعد عمري يا ملووووذه ...
ما من شر الغاليه ... و نور المنتدى بوجودج ..
و ألف حمد و شكر على رجعتج البيت ...
المهم انتي ارتاحي ثم ارتاحي ثم ارتاحي ...
و لا تظغطين على عمرج او تتظايقين ..
و ادعي ربج و انا بعد بدعي انج تربين في التاسع ان شاء الله ..
و الله يثبت لج حملج و يسهل عليج ولادتج و يتمم لج الحمل على خيرر..
و ان شاء الله تقر عينج بشوفه بو الشباب و لا بنوته حلوة ان شاء الله ..
اختج ...
قصايددبي ...
:shy:
و كنت احاتيج وايد وايد ...
لدرجه اني قلت بسير مستشفى الوصل بس ما اعرف شو اقول ..
اقول وين ملووووذه اللي مظيعينها ..
يا بعد عمري يا ملووووذه ...
ما من شر الغاليه ... و نور المنتدى بوجودج ..
و ألف حمد و شكر على رجعتج البيت ...
المهم انتي ارتاحي ثم ارتاحي ثم ارتاحي ...
و لا تظغطين على عمرج او تتظايقين ..
و ادعي ربج و انا بعد بدعي انج تربين في التاسع ان شاء الله ..
و الله يثبت لج حملج و يسهل عليج ولادتج و يتمم لج الحمل على خيرر..
و ان شاء الله تقر عينج بشوفه بو الشباب و لا بنوته حلوة ان شاء الله ..
اختج ...
قصايددبي ...
:shy: