من اسبوع سويت تحليل وماطلع حمل ولله الحمد\\
وعطتني حبوب تنزل الدورة لمدة خمسة ايام 3مرات باليوم واستعملتها خمسة ايام والحين لي يومين من تركتها
ومانزلت
هل ااحدجرب هذه الحبوب وجاتهاالدورة بعداسبوع اوخمسة ايام ..
وهل في وحدة استخدمت ابرة منع الحمل ومانتايجها
ماعليشش طولت عليكم
انتو خواتي مالي غيركم يفيدني
حبوب تنزيل الدورة وابرة الحمل
ع
12-01-2014 | 01:14 AM
&
12-01-2014 | 12:10 PM
طيب ممكن يكون عشان الحمل اللى فات فأنتى الدورة ممكن ماتنزل
يعنى زى مابيقولوا بترضعى نظيف يارب تفهمينى
عشان كده مانزلت ..؟
انا اعرف ان الحبوب بتنزل الدورة على طول
بصراحه حاجة تحير ان شااء الله يكون خير
انتى راجعى دكتورة تانية وشوفى هاتقولك ايه وطمنينا..:f:.|~
يعنى زى مابيقولوا بترضعى نظيف يارب تفهمينى
عشان كده مانزلت ..؟
انا اعرف ان الحبوب بتنزل الدورة على طول
بصراحه حاجة تحير ان شااء الله يكون خير
انتى راجعى دكتورة تانية وشوفى هاتقولك ايه وطمنينا..:f:.|~
ع
12-01-2014 | 12:33 PM
اولا انا مابرضع من ولادتي لانها توفت البنت ...
الحمدلله احب اطمنكم
نزلت اليوم الضهر الدورة ..
الحمدلله احب اطمنكم
نزلت اليوم الضهر الدورة ..
&
12-01-2014 | 12:48 PM
حبيبه قلبي انا فاهمة والله الله يرحمها يارب ويعوضك خير عنها
انا بوصلك وجهة النظر بس مش اكتر انه كان ممكن يكون سبب
والحمد لله انها نزلت ..:f:.||~
انا بوصلك وجهة النظر بس مش اكتر انه كان ممكن يكون سبب
والحمد لله انها نزلت ..:f:.||~
ع
23-01-2014 | 03:43 AM
تسلميى على حضورك مواضيعي
الله يحفظك
الله يحفظك
أ
23-01-2014 | 01:44 PM
الحمدالله
والله يرزقك من واسع رزقه أن شاءالله ويعوض عن الي فقدتيه
والله يرزقك من واسع رزقه أن شاءالله ويعوض عن الي فقدتيه
ع
23-01-2014 | 04:30 PM
جزاك الله خير ياقلبي
ومشكورة على مرورك هنا
ومشكورة على مرورك هنا