حبوب تنزيل الدورة وابرة الحمل

عيون القطة 12-01-2014 6 رد 785 مشاهدة
ع
من اسبوع سويت تحليل وماطلع حمل ولله الحمد\\




وعطتني حبوب تنزل الدورة لمدة خمسة ايام 3مرات باليوم واستعملتها خمسة ايام والحين لي يومين من تركتها


ومانزلت




هل ااحدجرب هذه الحبوب وجاتهاالدورة بعداسبوع اوخمسة ايام ..


وهل في وحدة استخدمت ابرة منع الحمل ومانتايجها


ماعليشش طولت عليكم


انتو خواتي مالي غيركم يفيدني
&
طيب ممكن يكون عشان الحمل اللى فات فأنتى الدورة ممكن ماتنزل

يعنى زى مابيقولوا بترضعى نظيف يارب تفهمينى

عشان كده مانزلت ..؟

انا اعرف ان الحبوب بتنزل الدورة على طول

بصراحه حاجة تحير ان شااء الله يكون خير

انتى راجعى دكتورة تانية وشوفى هاتقولك ايه وطمنينا..:f:.|~
ع
اولا انا مابرضع من ولادتي لانها توفت البنت ...




الحمدلله احب اطمنكم


نزلت اليوم الضهر الدورة ..
&
حبيبه قلبي انا فاهمة والله الله يرحمها يارب ويعوضك خير عنها

انا بوصلك وجهة النظر بس مش اكتر انه كان ممكن يكون سبب

والحمد لله انها نزلت ..:f:.||~
ع
تسلميى على حضورك مواضيعي


الله يحفظك
أ
الحمدالله
والله يرزقك من واسع رزقه أن شاءالله ويعوض عن الي فقدتيه
ع
جزاك الله خير ياقلبي


ومشكورة على مرورك هنا
X