اهلا فيك دكتورة سوزي ..
نأمل طيب البقاء معنا ..
شكرا لك ..
إستضافة الدكتورة سوزي أمين ابراهيم
ا
28-11-2011 | 07:04 AM
ع
28-11-2011 | 05:01 PM
أهلا بك يا دكتورة , و إن شاء الله نكون حلويين و خفيفين دم على قلبك ههههههه
ب
30-11-2011 | 02:14 PM
ليس جديد على منتديات عروس هذا الابداع والتميز فهي معروفة بخدمة اعضاءها وتوفير الافضل بارك الله فيكم على جهودكم واهلا ومرحبا بالدكتور معنا عسى ان يجعله الله في ميزان حسناتها ولها كل حبي وتقديري
غ
01-12-2011 | 01:17 PM
هلا فيج دكتورتنا والله فرحنا فيج فيج كثييير نورتي منتدانا الغالي وجعله الله في ميزان حسناتك الله حنا محتاجينك كثير الله يوفقج
ن
02-12-2011 | 09:50 AM
شكن لكي يادكتورتنا الغاليةF:F:
f
02-12-2011 | 08:38 PM
السلام عليكم اذيك يا دكتورة ربنا يكرمك يارب انا عندى مشكلة والله انا بقالى سنة ونص متزوجة ومحصلش حمل حتى الان وعملت تحاليل بفضل الله ومنته كلها كويسة بس زوجى مش راضى يعمل تحليل وراح كشف عند دكتور حتى مش عايز يقولى اسمه وبيقول الدكتور قاله لازم عملية عشان عنده فتاء فأنا عايزة اعرف هل الفتاء يأخر الحمل واقوله ازاى شخصلك من غير ما يطلب تحليل قالى لازم عملية حتى مش عايز يفهمنى فتاء عبارة عن ايه وفين ؟ مش عارفة ومش عارفة اعمل ايه وايه الى المفروض يعمله ؟ياريت تفيدينى ربنا يجازيكى خير على فكرة انا بعتلك على الميل ؟؟؟؟؟
أ
24-12-2011 | 01:45 AM
اهلاً و سهلاً دكتوره
شكراً للإداره عالإستضافه
شكراً للإداره عالإستضافه
م
11-01-2012 | 09:11 PM
اعلا بيكى يادكتورة بس احنا هنسيب اسلتنا فيييييييييين
ح
27-09-2012 | 02:37 AM
اهلا وسهلا ومرحبا فيك يادكتورة:thumbs_up:
ل
16-10-2012 | 07:23 AM
دكتوره انا لي شهر استخدم كريم ارتن اي يعني
موشهر كامل يمكن عشرين يوم لتقشير الركب وكميه بسطه مره
والحين الدوره الشهريه متاخره عني سبعة ايام
وانا خايفه اني اكون حامل هل له تاثير قوي على الجنين
وكم المدة اللي لازم اسناها علشان يروح مفعول الكريم واحمل بدون ماياثر على
الجنين
والف الف شمر مقدما الله يجعله في موازين حسناتك يارب
موشهر كامل يمكن عشرين يوم لتقشير الركب وكميه بسطه مره
والحين الدوره الشهريه متاخره عني سبعة ايام
وانا خايفه اني اكون حامل هل له تاثير قوي على الجنين
وكم المدة اللي لازم اسناها علشان يروح مفعول الكريم واحمل بدون ماياثر على
الجنين
والف الف شمر مقدما الله يجعله في موازين حسناتك يارب