السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ان شاء الله تكون ولدت اناناسه وهدى وكاتو وكل اللى عليهم الدور وانا مش فاكره مين من كتر الحلوين الشهر ده :)
تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة
y
19-10-2009 | 09:05 PM
m
19-10-2009 | 09:23 PM
انا جيت هنا اهلين وسهلين
الحمدلله فتحتوا موضوع جديد
الحمدلله فتحتوا موضوع جديد
*
19-10-2009 | 09:27 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مبسووووووووطه انى اول واحده اشارك فى الموضوع اول مرة اعملها
سبقتينى يا يميم كنت لسه هنزل الموضوع
ازيك يا جميله وازى ملك وفرح
مبسووووووووطه انى اول واحده اشارك فى الموضوع اول مرة اعملها
سبقتينى يا يميم كنت لسه هنزل الموضوع
ازيك يا جميله وازى ملك وفرح
y
19-10-2009 | 09:30 PM
اهلا بكل الحلوين والله انا جيت ارجع في كلامى وافتح بتاع المهمهات بقى حيث انى مابقتش منكم خلاص
بس مانفعش
يللا مش مهم كلنا واحد ياعروس ياقمر
بس مانفعش
يللا مش مهم كلنا واحد ياعروس ياقمر
m
19-10-2009 | 09:33 PM
مين هنا
m
19-10-2009 | 09:35 PM
لاه يميم ايه المشكله كلنا في الهوا سوا
حوامل ماميهات كله واحد ههههه
حوامل ماميهات كله واحد ههههه
*
19-10-2009 | 09:42 PM
لا يايميم خليكى معانا ده احنا كلنا عيش وملح سوا اوعى تسيبينا ده انتى الخبرة بتاعتنا منسواش حاجه من غيرك هههههههه
ازيك يا ميكو ايه اخبار التوين
ازيك يا ميكو ايه اخبار التوين
y
19-10-2009 | 10:10 PM
الله يكرمكم والله
اخجلتم توضاعي :)
اخجلتم توضاعي :)
أ
19-10-2009 | 10:19 PM
جاية لكم أخلص بس اللي فاتني :)
l
19-10-2009 | 10:42 PM
هالوووووووووووووووووووز
h
19-10-2009 | 10:52 PM
بنسوووار يا حوامل
l
19-10-2009 | 11:01 PM
بنسوار ياقمر
h
19-10-2009 | 11:02 PM
عاملة اية يا ميرو وحشتينى
l
19-10-2009 | 11:05 PM
تمام ياموزه الحمد لله
انتي اللي عاملة ايه ياحبيبتي وحشاني والله جدااااااااا
انتي اللي عاملة ايه ياحبيبتي وحشاني والله جدااااااااا
h
19-10-2009 | 11:08 PM
انتى كمان
بس لية بتختفى كدة
بس لية بتختفى كدة
l
19-10-2009 | 11:12 PM
والله ساعات اليوم بيجري مبيبقاش فيه وقت اقعد علي النت يااما جوزي بيبقي معايا مش هقدر اسيبه طبعا
ده مسافر خلاص الاسبوع الجي وهياخد اللاب معاه ومش هعرف اكلمكوا خالص علي النت الا لما يرجع ان شاء الله
ده مسافر خلاص الاسبوع الجي وهياخد اللاب معاه ومش هعرف اكلمكوا خالص علي النت الا لما يرجع ان شاء الله
h
19-10-2009 | 11:13 PM
هههههههه احسن انة مش هيسيبهولك
l
19-10-2009 | 11:17 PM
طيب ليه بس منا هبقي زهقانه ومش هعرف اكلمكوا عااااااااااااااااااااااا
إ
19-10-2009 | 11:24 PM
السلاااام عليكم
ازيكوا يا ناس
عامله ايه يا هاله ؟
ازيك يا ميرو ؟
ازيكوا يا ناس
عامله ايه يا هاله ؟
ازيك يا ميرو ؟
إ
19-10-2009 | 11:30 PM
انا عندي كليه وبروح مهدوده وداخله ابص عليكوا وخلاص
بس لازم اقوم لاني عندي صداع جبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
سلام
بس لازم اقوم لاني عندي صداع جبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
سلام