شات بنات مصر لشهر شوال 1430 وكل سنة وانتوا طبيبن

الحب هو الحياة 21-09-2009 520 رد 23,787 مشاهدة
ا
كل سنة وانتوا طبيبن وعيد سعيد عليكم
القوانين



اتمنى الاخذ بعين الاعتبار للنقاط التالية


-
يمنع التعرض للمذاهب الدينية .. والمعروف أن منهج الموقع هو منهج أهل السنة والجماااعه

-
يمنع التطرق إلى الأمور السياسية أو الاستهتار بالحكام ورجال الدين أو المذاهب ..

-
يمنع التحدث في الأمور الخاااصة جدا من الأمور الزوجية وغيرها ....

-
ممنوع وضع روابط منتديات أخرى أو مواقع أو بريد الكتروني وأرقام الهواتف ..

-
ممنوع وضع صور مخالفة لقوانين الموقع ..

-
ممنوع الاستهزاء بالجنسيات او البلدان الاخرى

-
يمنع وضع مشاركات دعائيه لمنتجات معينه .. حيث يوجد ركن خاص للتاجرات

ن
احلى شات واحلى بنات
ق
كل سنه وانتم طيبين ياقمرات
ف
السلام عليكم
وكل سنة وانتم طيبين
وعيد سعيد
ف
قطره الندي;10298823:
كل سنه وانتم طيبين ياقمرات


وانتي طيبة
وعيد سعيد عليكي وعلى كل الامة الاسلامية
ع
كل سنة وانتي طيبة يا فرح
ف
علي خطي الحبيب;10298857:
كل سنة وانتي طيبة يا فرح


وانتي طيبة وبخير
ازيك عاملة ايه؟
وعيد سعيد عليكي
ع
الحمد لله تمام يا فرروحة

اخبار العيد ايه معااكي
&
بأسم بنآت اليمن آقولكم

ا
كل سنة وانتوا طبيبن وعيد سعيد عليكم
ح
ازيك يا عيااال عاملين اييه ادعووووووولى ابقى هاديه لانى حنتى بعد بكرررررررررره وانا متلخبطه خااااااااالص
ع
تسلمي يا قمري كل سنة وانتي بالف خير يا حبيبة قلبي
ع
وانتي طيبة يا توتي

حبيبة مادو مليوون مبروووك ربنا يتمم بخير
ي
الله شاات جامده الحركه دي:D
تسلي يا الحب هو الحياه على الدعوه(f):)
ا
حبيبة مادو حتكونى زى القمر فى حنتك ان شاء الله
اهلا يالوتس منورة التجمع
ربنا يخليكى ياقمر دائما انتى ذوق وعسل
s
تزيكم كلكم يا بنات يا حلوين
كل سنة وانتم طيبين وعيد سعيد على الجميع
S
ازيكم يا قمرات كل سنة وانتم طيبين
السنة الجاية تكونو في بيوتكم ان شاء الله
l
السلام عليكم ورحمه الله وبركااااااااااته
كل سنه وانتو طيبين يا بناااااااااااااااااااااااات
يارب يكون عيد سعييييييييييييييييييييييييييييييييييييد عليكووووو وتكونوا فرحانين دايما وايامكو كلها عيد *عيد:21_112:
:21_86:
ا
(f) كل سنه وانتم(f) (f) (f) طيبين ياأحلى بنات (f)
a
كل سنه وانتم طيبين
X