كل سنة وانتو طيبين وعيد مبارك علينا وعليكم ان شاء الله
ويارب نرجع نرغى مع بعض تانى بعد العيد ..
ربنا ميحرمناش من بعض ابدا يارب....
ومبروك الجزء الجديد
يلا
ابدأ الرغى...
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
&
19-09-2009 | 02:57 PM
ع
20-09-2009 | 01:20 AM
كل سنه وانتم طيبييييييين
m
20-09-2009 | 01:37 AM
كل سنة وانتم طيبين وعيد سعيد عليكم كلكم ويارب العيد الجاي ولادنا يبقوا بأتم صحة وعافية وسطنا يارب
&
20-09-2009 | 01:41 AM
مبروك الجزء الجديد يا بنانيت
m
20-09-2009 | 01:45 AM
هو في جزء جديد تاني ولا انا متهيألي
m
20-09-2009 | 02:03 AM
بمناسبة العيد هنزلكم لبس عيد بيرو وقولولي رأيكم بقى






ب
20-09-2009 | 02:16 AM
كل سنة وانتو طيبين وولادك بخير وبصحة وسعادة
وعيد سعيد ع كل المسلمين ياااااااااارب
ومبروك الجزء الجديد
وعيد سعيد ع كل المسلمين ياااااااااارب
ومبروك الجزء الجديد
ب
20-09-2009 | 02:17 AM
يا خلاصى يا خلاصى ماشاء الله ع اللبس العسل
يارب تلبسة وهيا ف احسن صحة ومبروك عليها
يارب تلبسة وهيا ف احسن صحة ومبروك عليها
ع
20-09-2009 | 02:21 AM
ما شاء الله يا موني تحفه بجد قوليل جيباه منين
انا فتحت جزء بس المشرفين قفلوه
سالي كان فاتحه الجزء قبلي
انا فتحت جزء بس المشرفين قفلوه
سالي كان فاتحه الجزء قبلي
ع
20-09-2009 | 02:21 AM
مها ازيييييك وازي توتا
أ
20-09-2009 | 02:22 AM
مبروك الجزء الجديد
راجعالكم بعد شوية
جوزي مش راضي يقعدني :(:(:(
راجعالكم بعد شوية
جوزي مش راضي يقعدني :(:(:(
m
20-09-2009 | 02:35 AM
ربما يخليكم ياقمرات معليش الصفحه عندي متاكل نصها فمش عارفه اقرأ اسماء
بصي يانودي ( اخدت الاسم من التوقيع ) الطقم الاول جايباه من المعادي جراند مول والتاني والرابع من جنينة مول مدينة نصر والثالت من محل في شارع السودان المهندسين شفتي اللفه بس انا سوسة جايبه اللبس من بدري من قبل رمضان بس مش لبستهولها لحد العيد قلت عشان الزحمة والعيد مش بينزلوا حجات حلوة فيه
بصي يانودي ( اخدت الاسم من التوقيع ) الطقم الاول جايباه من المعادي جراند مول والتاني والرابع من جنينة مول مدينة نصر والثالت من محل في شارع السودان المهندسين شفتي اللفه بس انا سوسة جايبه اللبس من بدري من قبل رمضان بس مش لبستهولها لحد العيد قلت عشان الزحمة والعيد مش بينزلوا حجات حلوة فيه
m
20-09-2009 | 02:43 AM
جبتكم هوبا وام توتا مش عارفه ايه حكاية الصفحه الي باين نصها دي مش لاقيالها صرفه
مي نيمي جوزك ننا وتعالي انا نفسي انيم بيرو بس هيهات هيهات
مي نيمي جوزك ننا وتعالي انا نفسي انيم بيرو بس هيهات هيهات
ش
20-09-2009 | 02:51 AM
كل عام وانتم الى الله اقرب
ربنا يجعله عيد مبارك عليكم وعالامة كلها
اللهم امين
ها هتصلو العيد وتخلو الكتاكيت يصلو معاكم؟
ربنا يجعله عيد مبارك عليكم وعالامة كلها
اللهم امين
ها هتصلو العيد وتخلو الكتاكيت يصلو معاكم؟
أ
20-09-2009 | 02:55 AM
أنا جيت تاني بس في الخباثة
جوزي بيجري عبدالله في الطرقة على أمل انه يتعب وينام
موني لبس بيرو تحفة ما شاء الله لا قوة إلا بالله
شوشو
أنا ناوية آخد عبدالله وأنزل الصلاة ... عمته قالت لي إنها تقدر تمسكه واحنا بنصلي علشان ميجريش
جوزي بيجري عبدالله في الطرقة على أمل انه يتعب وينام
موني لبس بيرو تحفة ما شاء الله لا قوة إلا بالله
شوشو
أنا ناوية آخد عبدالله وأنزل الصلاة ... عمته قالت لي إنها تقدر تمسكه واحنا بنصلي علشان ميجريش
ش
20-09-2009 | 02:58 AM
مونيتا
ماشاء الله لا قوة الا بالله حاجة بيرو روعه
انا فعلا حاجات عمر برضو جبتها من قبل رمضان ولسه نازله امبارح وللاسف الحاجه مش اد كده وكمان مش سهل تلاقي الحاجه اللى انتى عايزاها
انا شفت الاسلبر بتاع اللولى هووا هوا بالضبط بس مجبتهوش لانى اكتشفت انه من قدام نظام سكوتش وطبعا عمر مبيغلبش معاه ومن اول ما قستهولو قام قالعوه وجرى ههههههههههه
ماشاء الله لا قوة الا بالله حاجة بيرو روعه
انا فعلا حاجات عمر برضو جبتها من قبل رمضان ولسه نازله امبارح وللاسف الحاجه مش اد كده وكمان مش سهل تلاقي الحاجه اللى انتى عايزاها
انا شفت الاسلبر بتاع اللولى هووا هوا بالضبط بس مجبتهوش لانى اكتشفت انه من قدام نظام سكوتش وطبعا عمر مبيغلبش معاه ومن اول ما قستهولو قام قالعوه وجرى ههههههههههه
ش
20-09-2009 | 03:00 AM
ههههههههههههه
نفس اللى بنعمله مع عمر يا مى باباه بيفضل يلاعبه كورة وجري علشان يتعب بس على مين
حاليا انا بحطه في سريره ويفضل يعيط لحد ما ينام بيصعب عليا جدا بس اعمل ايه
نفس اللى بنعمله مع عمر يا مى باباه بيفضل يلاعبه كورة وجري علشان يتعب بس على مين
حاليا انا بحطه في سريره ويفضل يعيط لحد ما ينام بيصعب عليا جدا بس اعمل ايه
ع
20-09-2009 | 03:11 AM
ازيك يا شهيده عامله ايه
&
20-09-2009 | 03:37 AM
شهيدة انا ان شاء الله هاخد محمود وانا رايحة صلاه العيد انا هاخده ساعة الصلاة وباباه هياخده فى الخطبة
وهلبسه جلابية وقلنسوة صغننه يعنى الطاقية بتاعة الشيوخ دى علشان يبقى هو وباباه لابسين زى بعض ههههههههههههه
وان شاء الله هصوره وانزلكم الصور على طوووووول اول ما ارجع ان شاء الله..
مونيتا انا للاسف مشفتش لبس بيرو انتى مسحتي المشاركة دى ولا ايه؟
ياريت تنزليه تانى علشان عاوزة اشوفه..
وهلبسه جلابية وقلنسوة صغننه يعنى الطاقية بتاعة الشيوخ دى علشان يبقى هو وباباه لابسين زى بعض ههههههههههههه
وان شاء الله هصوره وانزلكم الصور على طوووووول اول ما ارجع ان شاء الله..
مونيتا انا للاسف مشفتش لبس بيرو انتى مسحتي المشاركة دى ولا ايه؟
ياريت تنزليه تانى علشان عاوزة اشوفه..
ف
20-09-2009 | 03:50 AM
كل سنه وانتم طيبيييييييييييييييييين
وحشتونى موووووووووووووووووووووووت كلكو
وحشتونى موووووووووووووووووووووووت كلكو