شات بنات مصر لشهر رمضان 1430 وكل سنة وانتوا طبيبن
a
02-09-2009 | 01:17 AM
انا كويسه الحمد لله وانتى عامله ايه يالوتس مش بشوفك تدخلى كتير
e
02-09-2009 | 01:17 AM
انا مدايقه اوى يا لوتس
امى وابويا مبهدلنى وحياتى زفت وكلام فى جنابى والله بعيط من الكلام الجارح
وكل ده عشان اخس :S
امى وابويا مبهدلنى وحياتى زفت وكلام فى جنابى والله بعيط من الكلام الجارح
وكل ده عشان اخس :S
a
02-09-2009 | 01:17 AM
بتدرسى ايه ياهاله
e
02-09-2009 | 01:18 AM
مونه الدلوعه;10209796:
انا متجوزه وانا عندى 19 سنه
مهعو انتى مش عايشه فى مصر يا مونه ولا ايه؟؟
ههههههههه
e
02-09-2009 | 01:18 AM
انا بدرس هندسه السنه دى اخر سنه ان شاء الله ربنا يعديها على خير واجيب تقدير حلو يااااااااااارب
a
02-09-2009 | 01:19 AM
حبيبة قلبى مش تضايقى نفسك الدنيا كلها كده وانتى صلى وادعى ربنا يهديهم لكى
e
02-09-2009 | 01:20 AM
طيب ربنا يهديهم ليا يارب
a
02-09-2009 | 01:21 AM
ربنا يوفقك يارب وتنجحى
انا اتجوزت وجيت عشت فى السعوديه من 4 سنين
انا اتجوزت وجيت عشت فى السعوديه من 4 سنين
e
02-09-2009 | 01:22 AM
اه ما شاء الله يعنى اتجوزتى هنا افتكرتك عايشه هناك
طيب انتى كنتى فى كليه؟؟اصل السن ده سن الكليه
اصل انا مينفعش اسيب الكليه يعنى
طيب انتى كنتى فى كليه؟؟اصل السن ده سن الكليه
اصل انا مينفعش اسيب الكليه يعنى
a
02-09-2009 | 01:24 AM
انا كنت فى كلية تجاره وقعدت منها
ودلوقتى رجعت تانى فى الجامعه المفتوحه
ودلوقتى رجعت تانى فى الجامعه المفتوحه
a
02-09-2009 | 01:26 AM
على فكره انا كنت تخينه وجوزى اللى كان يبهدلنى بالكلام لغاية لما خسيت ومازلت بعمل ريجيمات
e
02-09-2009 | 01:26 AM
ما شاء الله يللا الحمد لله
كويس انك رجعتى الجامعه المفتوحه التعليم مهم اوى
وانتى اتجوزى صغيره ربنا يعينك على البيت والتعليم
اكيد عندك ولاد صح؟؟
كويس انك رجعتى الجامعه المفتوحه التعليم مهم اوى
وانتى اتجوزى صغيره ربنا يعينك على البيت والتعليم
اكيد عندك ولاد صح؟؟
a
02-09-2009 | 01:27 AM
لاء لسه مش جبت اولاد
a
02-09-2009 | 01:28 AM
انتى منين فى القاهره
e
02-09-2009 | 01:28 AM
والله يا مونه انا مش تخينه والله بصراحه كمان مش رفيعه
انا قلبوظه كدا
انا طولى 165 او 170 كمان قسته كذا مره بيطلع دايما من 165 لحد 170 ووزنى 72
انا مليانه وماشى هخس بس بجد حرام الكلام الجارح ده
اعصابى تعبت والله
انا قلبوظه كدا
انا طولى 165 او 170 كمان قسته كذا مره بيطلع دايما من 165 لحد 170 ووزنى 72
انا مليانه وماشى هخس بس بجد حرام الكلام الجارح ده
اعصابى تعبت والله
e
02-09-2009 | 01:30 AM
ربنا يرزقك بالذريه الصالحه يارب انا اسفه
انا من المرج اخرررررررررر خط المترو
انا من المرج اخرررررررررر خط المترو
a
02-09-2009 | 01:30 AM
وزنك حلو مش تخينه ليه طيب يقولو كده
a
02-09-2009 | 01:30 AM
انا من ابو زعبل
e
02-09-2009 | 01:32 AM
وانتى كنتى ساكنه فين؟؟فى مصر؟
e
02-09-2009 | 01:35 AM
يااااااااه ابوزعبل دى جنبى اوى قريبه منى
وكنت بتدرب فيها فى شركه االاسمده والكيماويات
شوفى هو ده وزن حلو وانا بحب انى مكنش رفيعه بس انا جسمى متقسم اوى بشكل متخلف
يعنى مليانه من فوق ومن تحت وعندى بطن وزنى مركز فى المناطق دى
يابنتى دى ماما تقولى انى كانك متجوزه ومخلفه وعندك عيال كلام جارح والله
وتقعد تقولى شوفى بطنك؟؟وصدرك؟؟ولا هانشك يالهوى ايه كل ده
كلام بجد بعيط منه بحرقه
وكنت بتدرب فيها فى شركه االاسمده والكيماويات
شوفى هو ده وزن حلو وانا بحب انى مكنش رفيعه بس انا جسمى متقسم اوى بشكل متخلف
يعنى مليانه من فوق ومن تحت وعندى بطن وزنى مركز فى المناطق دى
يابنتى دى ماما تقولى انى كانك متجوزه ومخلفه وعندك عيال كلام جارح والله
وتقعد تقولى شوفى بطنك؟؟وصدرك؟؟ولا هانشك يالهوى ايه كل ده
كلام بجد بعيط منه بحرقه