شات بنات مصر لشهر رمضان 1430 وكل سنة وانتوا طبيبن
d
25-08-2009 | 09:51 AM
هوباز انا يا بنتي مخلصة و بشتغل كمان و انا عايشة في الكويت اصلا و لسه متجوزة من شهر و يومين عقبالك يا قمراية ان شاء الله
t
25-08-2009 | 10:42 AM
علي خطي الحبيب;10160209:
ربنا يخليكي
انا المطرية القاهرة
في مطرية في الدقهلية وفي في بورسعيد كمان
مش تقولى كده من الزمان احنا كده جيران انا فى عين شمس
H
26-08-2009 | 12:48 AM
دندونه مبروك يا حبيبتى ع الجواز وربنا يرزقك بولااااااااد وبنات عساسيل
ويسمع من بقك ربنا واتجوز عقبااااااالى يا رب
ويسمع من بقك ربنا واتجوز عقبااااااالى يا رب
d
26-08-2009 | 01:35 AM
ان شاء الله يا هوباز ربنا يرزقك بالذرية الصالحة ياااااااااااااااااارب
L
26-08-2009 | 05:31 AM
سلام عليكم كل سنة وأنتو طيبين كلكم كلكم واحده واحده وياريت تقبلوني صديقة وسطيكم ويارب مكونش مزعجه :)
L
26-08-2009 | 08:29 AM
صباح الخير مساء الخير هو مفيش حد لسه صحي طيب اروح انام انا بقى واجيلكوو باليل منا صحيح غتيته ياعني جايه والناس كلها نايمة طيب يلا حصل خيييييير
عموما انا ميس ايمان من القاهرة وعايشة بقالي كتير متعدوووش بقى :) ماعلينا ما علينا المهم ان الزهايمر موجود وده اهم علامه من علامات الصبااا :)
شكلي بخرف اروح انام احسن
يلا مستنية اتعرف عليكم كلكم يا احلى بنات عشان بجد شكلكم طيوب وعساسيل وامامير ودمكم خفيف وبجد بحب الروح المصرية دي اوي اوي اوي
تصبحوا على الف خييييير دايما يارب
عموما انا ميس ايمان من القاهرة وعايشة بقالي كتير متعدوووش بقى :) ماعلينا ما علينا المهم ان الزهايمر موجود وده اهم علامه من علامات الصبااا :)
شكلي بخرف اروح انام احسن
يلا مستنية اتعرف عليكم كلكم يا احلى بنات عشان بجد شكلكم طيوب وعساسيل وامامير ودمكم خفيف وبجد بحب الروح المصرية دي اوي اوي اوي
تصبحوا على الف خييييير دايما يارب
ق
26-08-2009 | 10:51 PM
heba 017;10161709:
السلام عليكم رمضان مبارك عليكم يا بنات
بالله عليكو تدعو لاتننين زمايلى وجيرانى توفوا ادعو ان ربنا يرحمهم ويغفر لهم ويثبتهم عند السؤااال ويغسلهم بالثلج والبرد يااااارب
ربنا يرحمهم ويغفر لهم يارب ويجعل مثواهم الجنه
hoboz اهلا بيكي منورانا انا كمان من المنصوره واسمك علي اسم اختي حبيبتي
ق
26-08-2009 | 10:57 PM
Lost Cat;10172281:
سلام عليكم كل سنة وأنتو طيبين كلكم كلكم واحده واحده وياريت تقبلوني صديقة وسطيكم ويارب مكونش مزعجه :)
اهلا بيكي ياميس ايمان معانا قوليلنا بقي انتي في ايه نورتينا
ع
27-08-2009 | 12:13 AM
مش تقولى كده من الزمان احنا كده جيران انا فى عين شمس
يا اهلا يا اهلا
كوويس والله
لقيت حد جااري
l
27-08-2009 | 12:52 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكووو يا بنااااااااات
وميس ايماااااااان اهلا بيكى معانا ..... كل سنه وانتى طيبه وابقى تعالى بدرى شويه علشان تلاقينا صاحيين:mad:
ولو اننا مش بنصحى كتييير هنااا :D:D
على العموم تنورينا يا قمررر انتى وكل البنات اللى هنااااااا (f)(f)
- سبحان الله وبحمده
- سبحان الله العظيم
ازيكووو يا بنااااااااات
وميس ايماااااااان اهلا بيكى معانا ..... كل سنه وانتى طيبه وابقى تعالى بدرى شويه علشان تلاقينا صاحيين:mad:
ولو اننا مش بنصحى كتييير هنااا :D:D
على العموم تنورينا يا قمررر انتى وكل البنات اللى هنااااااا (f)(f)
- سبحان الله وبحمده
- سبحان الله العظيم
t
27-08-2009 | 12:58 AM
ازيكم يا بنات عاملين اية كل سنة و انتوا طيبين
a
27-08-2009 | 01:01 AM
مساء الخير عليكم كلكم يابنات
كل سنه وانتم طيبين رمضان مبارك عليكم
ممكن تقبلونى صديقه معاكم
انا إيمان من مصر وعايشه بالسعوديه
كل سنه وانتم طيبين رمضان مبارك عليكم
ممكن تقبلونى صديقه معاكم
انا إيمان من مصر وعايشه بالسعوديه
t
27-08-2009 | 01:06 AM
مونه الدلوعه;10176370:
مساء الخير عليكم كلكم يابنات
كل سنه وانتم طيبين رمضان مبارك عليكم
ممكن تقبلونى صديقه معاكم
انا إيمان من مصر وعايشه بالسعوديه
هاى يا قمر ازيك شكلنا مفيش غيرى انا و انتى هنا:D
a
27-08-2009 | 01:44 AM
هاى ياقمر ازيك عامله ايه
a
27-08-2009 | 01:46 AM
tuleeb أسفه حبيبتى ماشوفتش الرساله غير دلوقتى
t
27-08-2009 | 01:46 AM
مونه الدلوعه;10176580:
هاى ياقمر ازيك عامله ايه
يااااااة انتى لسة هنا انا افتكرتك نمتى يا بنتى :D
انا الحمد للة تمام
ع
27-08-2009 | 01:48 AM
مين هنااااااااااا
t
27-08-2009 | 01:50 AM
علي خطي الحبيب;10176596:
مين هنااااااااااا
ازيك يا قمر عاملة اية؟
فاكرانى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
a
27-08-2009 | 01:50 AM
انا انشغلت فى المطبخ بجهز للسحور ورجعت تانى
ع
27-08-2009 | 01:50 AM
اهلا بيكي يا توليب
صراحة مش فاكرة اووي
بس انا شفت الاسم ده قبل كده
صراحة مش فاكرة اووي
بس انا شفت الاسم ده قبل كده