تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ص
طيب انا بقا عندى الناحيه الشمال من رجلى من فوق كدا فهمنى فى العضم نفسه بحسش بوجع جامد اوى الحمد لله
وساعات بحس بشد فى بطنى جامد داير ميدور
ق
بنات انا شفت كوفرتة حلوة قوى فى شاليمار اللى فى وسط البلد.. فيها حاجات بارزة وشكلها كميلة خاااالص وكانت ب140.. دى تعتبر كويسة ولا لأ؟
وكان فى سالوبيت نفس الاستايل بتاعها كان ب60

عايزة اعرف البيبيى بيستعمل الكوفرتة لحد عمر كام؟
ص
على فكره سالتكم قبل كدا فين لفلى ومحدش جاوبنى ها
ص
يلا نقوم نصلى الظهر وادعولى خير ان شاء الله يارب التحاليل يارب يارب يارب
b
صوت العيون;10194394:
الحمد لله اى حاجه راضيه الحمد لله
بس لانى لسه معملتش سونار فلسه معرفتش اقلك

بصى

بيقلك لو ولد ان شاء الله بيبقا مفرد زى الالف
اما لو بنت الحمد لله فبتبقا مستديره يعنى ملفوفه حولين نفسها والله اعلم
سبحان الله كانها مخبيه نفسها فهمتى

لا انااااااااا مرة اشوف متكعور ومرة نايم
كل مرة بوضععععععععع
بس مش باين الجهازالتناسلى خالص عشان الدكتور خايف بيقولى اعملى
اشعة خايف يكون عندى حاجة فى المشيمة

hoba555;10194395:
بوكي افكرك بيا انا هبه وعندي ندي سنتين عيد ميلادها كمان يومين
عبقالكم اولادكم يارب
ومش حامل ادعولي ربنا يرزقني قريب ان شاء الله

ربناااااااااااااا يخلى وربنا يرزقك بالذريه الصالحة عاجلا غير اجل يارب
ويكرررررررمك ويبقى ع السنة الخاية تجبيلها اخ او اخت زى القمررررررر
ياااااااااااااااارب

صوت العيون;10194399:
ان شاء الله تعرفوا
ادعولى لانى هروح اعمل تحاليل انهرده ان شاء الله يارب خير
وباليل هروح للدكتور ان شاء الله
يارب يارب يارب

ربنا يكرمك يارب هتعملى تحاليل ايه
د
بوكى يا قمر انا فى التاسع ممكن اولد فى اى وقت ادعيلى وعلى فكره انا حامل فى جومانا وربنا يطمنك على البيبى اللهم امين
b
قصة كبيرة;10194405:
ازيكم يا بنات عاملين

مبروك يا بوكى ربنا يرزقك الذرية الصالحة ان شاء الله


الف مبروووك يا قمر ربنا يثبت حملك ويتمملك على خير ان شاء الله
انا الوجع ده كان بيجيلى برضه وبدأ يخف من نص التانى كده.. ولما سألت الدكتورة ادتنى دوا عشانه بس انا ماخدتوش وقولت استحمل شوية وخلاص وفعلا الالم راح لوحده.

اية دة مين
ممممممممممممممممممممم
انا كمان الوجع دة جالى فى اخر الرابع وكنت بامووووووووووووووووووت
بجدددددددد وروحت للدكتور ادانى دوا وقالى نامى على ظهرك وقعدت يومين معملش حاجة خالص
انا مش عارفة مالى لحد دلوقتى ظغطى بيوطى اوى وبرجعععععععع
وحاجات غريبة كدة بتحصلى
د
هويدا انت اوف لاين
د
عادى يا بوكى انا لغايه دلوقتى برجه والضغط الواطى فضل معايا لغايه الثامن علشان كان عندى انميا
ق
انا بيبو يا بوكى

صوت.. لفلى اللى اعرفه فى المهندسين عند سور نادى الزمالك.
انتى لسة هتعملى التحاليل النهاردة ولا هتاخديها النهاردة؟ اصل التحاليل دى مش بتطلع فى نفس اليوم.

ميرفى ازيك وازى صحتك عاملة ايه؟

هوبا ازيك وازى ندى عاملة ايه؟ كل سنة وهى طيبة

ازيك يا هويدا عاملة ايه؟
L
الحمد لله يا بيبو النهارده كويسه
ع
الحمد لله يا بيبو تسلميلي يا رب
بصيي كنتي تسالي عن الكوفرته انا للاسف مش فاكره اي اسعار
بس الطفل وهو صغير بيستعملها كتير يعني قولي لغايه الشهر الخامس لانك بتكوني خايفه ياخد تيار هوا ولا حاجه خصوصا الشتا
وكمان وهونايم ده لازم منه انا لغايه الشتا اللي فات وانا بغطي ندي لونامت مني في الشارع وكان معايا شال كبير كده بغطيها بيه
ق
DodyCat;10194496:
الحمد لله يا بيبو النهارده كويسه

يارب دايما يا جميل
hoba555;10194526:
الحمد لله يا بيبو تسلميلي يا رب
بصيي كنتي تسالي عن الكوفرته انا للاسف مش فاكره اي اسعار
بس الطفل وهو صغير بيستعملها كتير يعني قولي لغايه الشهر الخامس لانك بتكوني خايفه ياخد تيار هوا ولا حاجه خصوصا الشتا
وكمان وهونايم ده لازم منه انا لغايه الشتا اللي فات وانا بغطي ندي لونامت مني في الشارع وكان معايا شال كبير كده بغطيها بيه

تسلمى يا هبه وعقبال ماتشوفى ندى عروسة يارب(f)
ع
يارررب يا بيبو ربنا يدينا العمر
بجد الواحد نفسه يفرح ليا زمان مفرحتش
الحمد لله علي كل شئ
ق
ايه يا بنتى
ربنا يفرحك دايما يا جميل
L
Good morning
b
صوت العيون;10194424:
على فكره سالتكم قبل كدا فين لفلى ومحدش جاوبنى ها

لفلى موجود فى عند مكرم بين مكرمومصطفى النحاس بس حاجتةغالية اوى
ممكن نلاقى برة حاجات حلوة وبسعر اقل شويتين عشان هو مستهبل فى الاسعار
انا هدور برة حاجيب غالى ورخيص والله شفت حاجات فى وسط البلد امورة اوى ومش غاليه خالص
L
رشا برضه لسه مدخلتش يارب يكون خير
ازيكم عاملين ايه وحشتوني
انا فاطرة النهارده اخخخخ :D:D
حسيت ان جوجو حركتها قلت وكمان انا بقيت مرهقة من الطبخ مع الصيام والحرررررررررررر
الحمد لله على كل شئ
L
garfeild;10194559:
Good morning

[,] جود مورنينج يا رايق
L
ميرفي حببتي انا قريت مشكلتك
اولا ربنا يعينك يارب انتي ناقصة يابنتي نكد وقرف مع الحمل
ثانيا لاااااااااااااااااازم موقف حازم في الموضوع ده لان ده يعتبر خيانه ولازم حد من اهلك يتدخل
متسكتيش وتعيطي لا ومادام هو مش حاسس اصلا انه غلطان هيتمادى في الموضوع
وانتي لازم تشوفي مين في اهلك هو بيخاف منه وبيحترمة ومش لازم انك تروحي عند مامتك وكده بس هو لازم الاهل يدخلوا والموقف ميعديش كده
يارب اهدينا جميعا واهدي ازواجنا يارب
ده احنا في شهر كله بركة وشهر فضيل والواحد بتكون روحانياته مرتفعه
يارب اهدي جميع المسلمين ورجااااااااااااااااااااااااااااال المسلمين
X