تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ب
18-09-2009 | 05:53 AM
طب الحقىىىىىىىى
y
18-09-2009 | 05:54 AM
ماهى لازم تصحى كل يومتعيط شويه وتاخدنى من رقبتى وتنام في حضنى ههههههههههه
ب
18-09-2009 | 05:54 AM
ابات واغنى اغنية محمد فؤاد
خدنى الحنين بعد السنين جبنى هنا
هنا ف المكا ن اللى اتولد ف حلمنا
وباقى الاغنية ههههههههههههههههه
خدنى الحنين بعد السنين جبنى هنا
هنا ف المكا ن اللى اتولد ف حلمنا
وباقى الاغنية ههههههههههههههههه
أ
18-09-2009 | 05:55 AM
om_tota;10288162:
هاااااااا انتى كمان
طب يااااااااااارب ملك تصحى
شكلك كده توتة صاحية ... حاسة إن عندك حقد كده ناحية الناس :tongue::tongue:
yomizo;10288163:
عاوزة اروح لامى
بس مش عارفه اروح بكره ولا بعده
زيارة ولا إقامة؟؟
om_tota;10288167:
مش بقولك عايزة تحصلينا ربنا يكتبهالك ان شاء الله الشهر اللى جاى ياااااااااارب
اللهم آمين يا رب استجب يا رب استجب (f)(f)(f)
يميم بالله عليكي وانتي بتولدي متنسيش اختك :)
y
18-09-2009 | 05:55 AM
ههههههكان غيرك اشطر
ده انا جوزى شغال اول يوم عيد
وعاوزنى افطر واتغدى مع اهله
وابقى اروح لامى وابويا بليل والله اعلم بقى هايخليني ابات ولا لا
ووالله اصلا انا مش قادره اتحرك خاااالص
ده انا جوزى شغال اول يوم عيد
وعاوزنى افطر واتغدى مع اهله
وابقى اروح لامى وابويا بليل والله اعلم بقى هايخليني ابات ولا لا
ووالله اصلا انا مش قادره اتحرك خاااالص
ب
18-09-2009 | 05:55 AM
تمام كدة
أ
18-09-2009 | 05:56 AM
أنا هخلع بقى
السلام عليكم
سي يو تومورو إن شاء الله
السلام عليكم
سي يو تومورو إن شاء الله
ب
18-09-2009 | 05:56 AM
مىىىىى بتول نايمة بالعند فيكى انتى وكل الاعدااااااااااااااء
بس باردو نفسى تحملىىىىى
بس باردو نفسى تحملىىىىى
y
18-09-2009 | 05:57 AM
من عينيا يا مى والله هادعيلكم كلكم
بس انا هاروح زياره
وللاسف لورحت بكره مش هاينفع ابات عندها وارجع بعده
لان عربيتنا بعافيه وهناخد عربيه حماتى فلازم العربيه تبات هنا ماينفعش تبات معانا
مع ان هو بياخدها منها ل يوم وبيرجع متاخر وكده كده ماهواش جاى عهلى الفطار بكره :(:(
بس انا هاروح زياره
وللاسف لورحت بكره مش هاينفع ابات عندها وارجع بعده
لان عربيتنا بعافيه وهناخد عربيه حماتى فلازم العربيه تبات هنا ماينفعش تبات معانا
مع ان هو بياخدها منها ل يوم وبيرجع متاخر وكده كده ماهواش جاى عهلى الفطار بكره :(:(
ب
18-09-2009 | 05:57 AM
ماهيا نفس المشكلة اننا بنكون اول يوم بنتغدى عند طنط
y
18-09-2009 | 05:58 AM
طب اعمل ايه بقى
اناكده كده هاقوم البس الاسدال وانشر غسيل البت توتى ( هدوم ملك سابقا )
اناكده كده هاقوم البس الاسدال وانشر غسيل البت توتى ( هدوم ملك سابقا )
ب
18-09-2009 | 06:00 AM
انا نشرت الحمد لله
هقوم اصلى
يمكن الصلاة تتطفى الحموضة اللى عندى دى
طب هتيجى تانى؟
هقوم اصلى
يمكن الصلاة تتطفى الحموضة اللى عندى دى
طب هتيجى تانى؟
y
18-09-2009 | 06:00 AM
طب اعملايه بجد
هو قالى زى ماتحبي ياتروحى بكره يابعده
وفي الحالتين هو بكره وبعده فطران برا في الشغل يعنى
هو قالى زى ماتحبي ياتروحى بكره يابعده
وفي الحالتين هو بكره وبعده فطران برا في الشغل يعنى
ا
18-09-2009 | 06:02 AM
ازيكم
مها
جربي تاكلى ايس كريم بجد بيضيع الحرقان خالص انا كنت بعمل كدة وان حامل
يميم ازيك ياحبيبتى انتى وملك وتوتى :)
مها
جربي تاكلى ايس كريم بجد بيضيع الحرقان خالص انا كنت بعمل كدة وان حامل
يميم ازيك ياحبيبتى انتى وملك وتوتى :)
y
18-09-2009 | 06:03 AM
يابت ردى عليا اعمل ايه الاول
y
18-09-2009 | 06:04 AM
تمام اقري كلامى اللى فاتوردي انت عليا طيب ياختى الله يكرمك عشان لو كده الحق انام انا صاحيه من 8 الصبح
ا
18-09-2009 | 06:07 AM
طيب يا يميم روحى عند مامتك لغاية العيد وجوزك يجى ياخدك اول يوم تقضي اليوم هناك ويرجعك بليل
y
18-09-2009 | 06:09 AM
مش هاينفع خااااااااااالص
انا بقول بس اروح بكره ولا بعده ؟؟
انا بقول بس اروح بكره ولا بعده ؟؟
ب
18-09-2009 | 06:10 AM
معلش معاكى اهو
بصى مش هتفرق انتى بتقولى كدة كدة مش هينفع تباتى
وطبعا مش هقولك روحى بكرة وارجعى بليل وارجعى روحى بعدة وبعدين تعالى بليل باردو
مش هتفرق شوفى انتى اية اللى يناسبك
ولو ينفع اليومين ماشى
بس دة هيبقى تعب عليكى كل يوم نزل وطلوع السلم وانتى بتقولى الدكتور قالك ارتاحى
بصى مش هتفرق انتى بتقولى كدة كدة مش هينفع تباتى
وطبعا مش هقولك روحى بكرة وارجعى بليل وارجعى روحى بعدة وبعدين تعالى بليل باردو
مش هتفرق شوفى انتى اية اللى يناسبك
ولو ينفع اليومين ماشى
بس دة هيبقى تعب عليكى كل يوم نزل وطلوع السلم وانتى بتقولى الدكتور قالك ارتاحى