تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
m
bright bride;10287467:
اسمى سارة يا ميكو و انتى؟

اسمي اميره فتحي علي اسم الممثله المشهوره ههههه
b
miko85;10287471:
هانبدء في الوسوسه انتي هاتعديتي من ندي ولا ايه


لأ و الله بس انا مستغربة و مش فاهمة
b
miko85;10287487:
اسمي اميره فتحي علي اسم الممثله المشهوره ههههه


ههههههههههه اكيد انتى احلى يا قمر ميكو هو انتى صيدلانية ولا كان حد تانى؟
m
kato;10287442:
انا نزلت فى 1/7 مع جوزى كانت اجازتة وكنت فى نص الخامس وعملوا مشكلة عشان اطلع الطيارة برغم انى كان معايا تقرير طبى لكن الدكتوره هناك فى المطار قالت ليا هعملك تقرير تانى انك 3 شهور واذا حد سالك قولى 3 شهور عشان يوافقوا تسافرى وكتبت تعهد على نفسى انا وجوزى عشان السفر ال يمنعونى من السفر كنت هقتل قتيل هناك يعنى حاولوا تنزلوا قبل ما تدخلوا السادس والسابع


انا عايشة فى عجمان وجوزى شغلة فى دبى

وفي ايه لو عديتي الشهر الخامس وانتي مسافره ايه المشكله
l
ههههههههههههههههههههههه

سيبيني اقلقها زي مانا قلقااانه يا شيخه ههههههههههههههه
ان شا ءالله خير بس يا حببتى عشان انا قعدت سنه وشويا ونفسي في الحمل فخايفه اي حاجه تنغص عليا فرحتي احيانا بيكون يف فعلا حمل في كيس حمل بس ومن غير جنين بس ده في حالات نادره يعني متحطيش في بالك انا اصلا مجنونه حبتين وربنا يفرحك قريب يارب وتشوفي قلب النونو وهو بينبض وتطمنى وعقبالي انا كمان ياااااااااارب
روحي لللدكتور واعملي سونا روانتى تطمنى اكتر


العييين انا حاسه انها عززبه بالنسبه لدبي والي سمعته عنها
كان نفسي اروح بس للاسف الاسبوع يال جوزي قرر يوديني فيه عشان اتفسح هناك حصلت مشاكل جامده مع الكفيل وساب الشغل وراح شغل تاني وحوارات كده ونزلنا مصر اضطراري وسبحان الله ده كله كان سبب اني اجي لدكتور هنا في مصر ويديني منشطات واحمل بيها بعد اذن ربنا طبعا
b
ليه كده يا ندى انا قلوقة خلقة
مشفتيش حكايتى مع الكبدة فى الكام صفحة اللى فاتو
ده انا كمان كنت محللة مرتين منزلى لحد مروح احلل و كل مرة يطلع ايجابى و لما رحت اجيب نتيجة التحليل كنت مرعوبة و قلبى هيقف برضه و زوجى مستغرب ايه اللى انا بعمله ده :)
(
miko85;10287503:
وفي ايه لو عديتي الشهر الخامس وانتي مسافره ايه المشكله



عشان ضغط الطيارة بيأثر على الحامل عشان مايحصلش شئ لا قدر الله وبعدين الشهر السابع شهر ولادة هتولد فى الطيارة يعنى هههههههههههههه
b
انا كمان يا ندى نزلت مصر اضطرارى بسبب الزمة الاقتصادية و قعدت 4 شهور فى مصر لوحدى لحد ما زوجى لقى شغل فى قطر و انا طلعتله من 3 شهور
b
ساكتين ليه؟ اتكلموا لحسن هنام خلاص
m
bright bride;10287489:
لأ و الله بس انا مستغربة و مش فاهمة

لاه ماستغربيش. وماتوديش نفسك باي حاجه خلاص ماقلنا وشي حلو عليكي وبعدين دعتيلك دعوتي مستجابه..لسه اول خمس اسابيع لما روحت عملت سونار كان واضح كيسين مافهومش جنين...والدكتوره والبابا قالو ممكن واحد فيهم يختفوا لكن بعد الاسبوع السادس ظهر فيهم نقطه
bright bride;10287498:
ههههههههههه اكيد انتى احلى يا قمر ميكو هو انتى صيدلانية ولا كان حد تانى؟

طبعا احلي انا فعلا صيدلانيه بس مين قللك
b
miko85;10287563:
لاه ماستغربيش. وماتوديش نفسك باي حاجه خلاص ماقلنا وشي حلو عليكي وبعدين دعتيلك دعوتي مستجابه..لسه اول خمس اسابيع لما روحت عملت سونار كان واضح كيسين مافهومش جنين...والدكتوره والبابا قالو ممكن واحد فيهم يختفوا لكن بعد الاسبوع السادس ظهر فيهم نقطه

طيب الحمد لله ربنا يتمملك على خير

طبعا احلي انا فعلا صيدلانيه بس مين قللك

مش فاكرة انتى قلتى فين تقريبا فى مجموعة البنات اللى خطيبها مسافر و طبعا لازم اخد بالى لانى انا كمان صيدلانية بصرة :)
l
لا متاكليش كبده وخدي بالك من نفسك وسيبك من كلامي انا يال بت موسوسه شويا
وربنا يخليكي انتى وجوزك لبعض وما يفرق بينكم ابداا
انا لولا الظروف كان زمانى لسا معاه هناك حتى لو كنت حملت قالي كنت هسيبك تكملي حمل وولاده هناك لكن مككوتب لنا بئا انا اكون يف مكان وهو يف مكان يلا الحمد لله يمكن ده خيير
ولما اشوف اخررتها مع زينهم الي في بطني ده هيظهر امتى بسلامته ده انا قربت اوولد
m
love_me_more307;10287513:
ههههههههههههههههههههههه

سيبيني اقلقها زي مانا قلقااانه يا شيخه ههههههههههههههه
ان شا ءالله خير بس يا حببتى عشان انا قعدت سنه وشويا ونفسي في الحمل فخايفه اي حاجه تنغص عليا فرحتي احيانا بيكون يف فعلا حمل في كيس حمل بس ومن غير جنين بس ده في حالات نادره يعني متحطيش في بالك انا اصلا مجنونه حبتين وربنا يفرحك قريب يارب وتشوفي قلب النونو وهو بينبض وتطمنى وعقبالي انا كمان ياااااااااارب
روحي لللدكتور واعملي سونا روانتى تطمنى اكتر


العييين انا حاسه انها عززبه بالنسبه لدبي والي سمعته عنها
كان نفسي اروح بس للاسف الاسبوع يال جوزي قرر يوديني فيه عشان اتفسح هناك حصلت مشاكل جامده مع الكفيل وساب الشغل وراح شغل تاني وحوارات كده ونزلنا مصر اضطراري وسبحان الله ده كله كان سبب اني اجي لدكتور هنا في مصر ويديني منشطات واحمل بيها بعد اذن ربنا طبعا

طيب كفايه كده من ساعه مادخلت هنا وندي قلقانه غيري المود وشوفتي سبحان الله نزولك مصر خير ليكي انتي ممكن تكوني حامل في توينز باه او تلاته علشان المنشطات بتعمل كده اقلقك باه ههه
kato;10287537:
عشان ضغط الطيارة بيأثر على الحامل عشان مايحصلش شئ لا قدر الله وبعدين الشهر السابع شهر ولادة هتولد فى الطيارة يعنى هههههههههههههه

يعني انا كده هاسافر قبل السابع لاحسن اولد ممكن في الطياره كمان انا توينز وكمان ولاده التوام مبكره ربنا يستر
l
بما انكم صيدلانيات
هل ادويه الكحه والسعال في اول شهر حمل تاثر على الحمل؟؟؟؟؟؟؟
b
love_me_more307;10287571:
لا متاكليش كبده وخدي بالك من نفسك وسيبك من كلامي انا يال بت موسوسه شويا
وربنا يخليكي انتى وجوزك لبعض وما يفرق بينكم ابداا
انا لولا الظروف كان زمانى لسا معاه هناك حتى لو كنت حملت قالي كنت هسيبك تكملي حمل وولاده هناك لكن مككوتب لنا بئا انا اكون يف مكان وهو يف مكان يلا الحمد لله يمكن ده خيير
ولما اشوف اخررتها مع زينهم الي في بطني ده هيظهر امتى بسلامته ده انا قربت اوولد


ماهو انا كلت الكبدة خلاص و اللى كان كان قبل معرف انى حامل
و ربنا يجمعك مع زوجك على خير ان شاء الله و زينهم يتربى و سطكم
l
كلهم قالولي هتجيبي 33333
والي يقولي هتجيبي 22222222
حصلي تنشيط بززياااده يا بنات ده انا كنت منفوخه نفففخه المنشطات فررطت من ايد الدكتور اضحككم انا كان عندي فوق ال 9 بويضات ينفع يتخصبواا وكل ماروح لدكتور يقولي اهي واحده فرقعت وطلعت اهه شكلك هتجيبي اكتر من 2
وسبحان الله رحت اشوف الكيس عند الدكتور لاقيته كيس واحد
مع ان كانيف واحده زي كده وحصلها التنشيط الزياده ده وطلعت حامل في 3 منهم 2 في كيس والتالت في كيس لوحده سبحان الله
l
الخلفه دي بجد رززززززززززززززززززززق
سبحانه قادر على كل شيئ لا بدكاتره ولا بعلاج
m
bright bride;10287569:
مش فاكرة انتى قلتى فين تقريبا فى مجموعة البنات اللى خطيبها مسافر و طبعا لازم اخد بالى لانى انا كمان صيدلانية بصرة :)

اه والله كنت قولت كده في خطيبها مسافر ده كانت ايام وحشه الحمدلله..انتي خريجه صيدله ايه وجوزك بردو صيدلي...انا وجوزي كليه واحده وجامعه واحده ودفعه واحده هههه هو بيشتغل ومش راضي يعترف بيه
love_me_more307;10287571:
لا متاكليش كبده وخدي بالك من نفسك وسيبك من كلامي انا يال بت موسوسه شويا
وربنا يخليكي انتى وجوزك لبعض وما يفرق بينكم ابداا
انا لولا الظروف كان زمانى لسا معاه هناك حتى لو كنت حملت قالي كنت هسيبك تكملي حمل وولاده هناك لكن مككوتب لنا بئا انا اكون يف مكان وهو يف مكان يلا الحمد لله يمكن ده خيير
ولما اشوف اخررتها مع زينهم الي في بطني ده هيظهر امتى بسلامته ده انا قربت اوولد

انتي هتسافري امتي لجوزك وهو فين دلوقتي وبعدين الحمدلله انتي بقيتي حامل خير
b
فعلا و الله يا ندى عندك حق
l
هو مدرس في الامارات
وان اهنا اهه في مصر رجعت شهر 7 الي فات
عشان جوزي كان بينقل من كفيل لكفيل والحمد لله ربنا يسر الامور
بس الي حازز فيا اننا بس بعيد عن بعض
X