تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ب
الحمد لله يارشا
b
انتوا ايه نشاطكم فى العيد ان شاء الله؟
ع
انا جييييييت النت بيفصل
b
انا الحمد لله شكلى هقضى العيد فى البيت زى باقى الايام
ب
فرح بنت خالى اول يوم ومعرفش هلبس اية
ع
انا بشوف لعبه الحياه
b
اهلا يا هوبة ازيك؟
l
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

حد هنا ارغي معاه ولا اكلم نفسي كالعاده

ازيكوا ياموزز ياحلوين يااللي عندكوا كرش زيي
s
bright bride;10286255:
هو التقل موجود لكن انا بتكلم عن الم حاد مفاجئ بيجى لثوانى و يروح و الدكتورة كتبتلى على بسكوبان و قالتلى تاخديه عند الضرورة القصوى بس فانا قررت مش هاخده اصلا و هستنى لما اروح المتابعة بعد العيد ان شاء الله


المغص دة طبيعى جدا فى اول الحمل بس مهما حصل متاخديش اى مسكن اول تلات شهور حتى لو بسكوبان و هتلاقى فى الروشتة مكتوب لا يفضل لاستخدامه اول تلات شهور و الدكتورة كتبتلى مسكن عشان كان بيجيلى الم مميت و قالتلى منصحكيش تاخديه نهائى و ادينى بستحمل فبجد بلاش من اى مسكن اول تلات شهور بس نستحمل

bright bride;10286390:
هو اكل الكبدة خطر فى الحمل؟


الكبدة فيها فيتامين (أ) عالى جدا و بسبب تشوهات لو اكلتيها فى الاول بس متقلقيش انتى قبل ما تعرفى انك حامل مكنش لسة جهازه العصبى اتكون بس متاكليهاش تانى يا سارة



يميم طمنينااااااااااااا عملتى ايةةةةة؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ع
النتي لسه مخترتيش حاجه
طيب ما تروحي تاجري وريحي دماغك
l
انا بقي فرح اخويا تالت يوم ومش عارفه هلبس ايه من الكرش الي عندي ده
ههههههههههه

بس هو هيبقي كتب كتاب بس وهيروح بيته
b
sweet_toota;10286781:
المغص دة طبيعى جدا فى اول الحمل بس مهما حصل متاخديش اى مسكن اول تلات شهور حتى لو بسكوبان و هتلاقى فى الروشتة مكتوب لا يفضل لاستخدامه اول تلات شهور و الدكتورة كتبتلى مسكن عشان كان بيجيلى الم مميت و قالتلى منصحكيش تاخديه نهائى و ادينى بستحمل فبجد بلاش من اى مسكن اول تلات شهور بس نستحمل



الكبدة فيها فيتامين (أ) عالى جدا و بسبب تشوهات لو اكلتيها فى الاول بس متقلقيش انتى قبل ما تعرفى انك حامل مكنش لسة جهازه العصبى اتكون بس متاكليهاش تانى يا سارة



يميم طمنينااااااااااااا عملتى ايةةةةة؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ربنا يطمنك يارب و يتمملك على خير
ب
بتفرج ع لعبة الحياة
s
اميييييييييين يارب

انتى عملتى سونار ولا لسة يا سارة؟
ب
مش عارفا لية معنديش حماس يا هوبا


ازيك يا ميرو مبروك لاخوكى
نيفو مش بتدخل لية؟
انتى ف الشهر الكام
r
اهم جم يا توت بربطة المعلم الظاهر ان انا ماكنتش مالية عينك ههههههههههههه

ازيكم يا قمرات

sweet_toota, ‏smily547, ‏hoba555, ‏loveway, ‏CuTie KaTkOoTa, ‏yomizo
ع
شفتي اللي كان معاها جنيه صعبت عليا اوي
ب
هوبا انا وانتى نفس العمل وزنفس الجملة سبحان الله
ماشوفتش بتاعتك الا لما كتبت جملتى
توراد افكار

عقبال الحمل يااااااااااارب
ع
خلاص طيب شوفي حد من صحابك معاه حاججه تمشي عليكي
s
روشى منورة يا قمر عاملة اية.؟
X