تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
M
31-08-2009 | 11:50 AM
دموع ربنا يبارك في عبد الرحمن.و يجعله ذرية صالحه ان شاء الله
L
31-08-2009 | 11:51 AM
UMM MOAZ;10200465:
دودي شفاكي الله و عفاكي.......بصي و الحر بيعمل هبوط للحامل .انتي صايمة؟
اه الحمد لله صايمة وبفكر أفطر بس ده لو أستأذنت من شغلى بدرى
L
31-08-2009 | 11:52 AM
دموع وأم معاز بما أنكم خبرة سابقه عايزة أسألكو هم الرجالة بيتغيرو بعد ما بيجى ولاد وبيتغيرو أزاى؟
M
31-08-2009 | 11:53 AM
طيب خالي بالك لان الصيام مشدايما يكون كويس للحامل و للبيبي.....و حاولي تشربي عصاير كتير
د
31-08-2009 | 11:54 AM
انا اسمي ايمان دودي انا بيني وبينك يومين بس
معرفش والله بيتغيروا ازاي لاني لما جبت بودي كان هوه مسافر ومكنتش معاه
معرفش والله بيتغيروا ازاي لاني لما جبت بودي كان هوه مسافر ومكنتش معاه
ف
31-08-2009 | 11:57 AM
صباح الخير
M
31-08-2009 | 11:59 AM
بصي الوضع بيكون جديد عليهم شوية......فممكن تحسي انه مش مهتم بالبيبي يعني مش بيشيلوا .ده لانه بيكون خايف انه يعفصوا .بس بيكونوا فرحانين جدا بالبيبي .........طبعا انتي بعد فترة النفاس لازم تظبطي نفسك...و تحاولي تنزلي من الوزن الزاد.كمان حاولي تهتمي بزوجك شوية زايده لان في منهم بيعتقد انك اهملتي عشان البيبي و البيبي اخدك منه...........و في نصيحه بقي ماما قالتهالي و انا عملت بيها.........و كمان لما كنت بايطاليا كانوا الايطاليين بيعملوا بيها...........انك تخلي زوجك يشارك في شيل البيبي و لما تحمي البيب يكون معاكي........تعدوا انتوا التلاته تلعبوا البيبي .......كده يعني.......المهم يشاركك عشان الحمل ميكونش عليكي بس
د
31-08-2009 | 11:59 AM
صباح النور يا فراشه اخبارك؟؟؟
د
31-08-2009 | 12:14 PM
مبتكتبوش ليه
M
31-08-2009 | 12:16 PM
انتوا نيمتوا و لا اية
د
31-08-2009 | 12:26 PM
صباح الخير
د
31-08-2009 | 12:30 PM
صباح النور يا جميل
ص
31-08-2009 | 12:33 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم
مبروك يا ياسمين انتى وميرو على الحمل الف مبروك وسلامتك يا دموعى الف سلامه
ازيك يا ميرو التانيه ومبروك على الحمل رغم انها متاخره بس لما عرفت بقا
وبسبس ازيك حددى مواعيدك يا جميله عشان اكلمك
وبالنسبه للكركديه عشان بحبه اووووووووووووووى
هو ينفع لاى حد طلاما ساقع ومسكر اوى ولا فى حالات معينه ان شاء الله
لان البنات هنا خوفونى منه وبنسى اسأل الدكتور ايه الى ينفع وايه لا
واول مره قاسلى الضغط كان عالى كان 130 / 75 الحمد لله
والمره دى كان 110 على مش فاكره كام بس قالى كويس الحمد لله
وباخد دوا للقئ الحمد لله منع الاحساس دا عندى خالص الحمد لله
ازيكم
مبروك يا ياسمين انتى وميرو على الحمل الف مبروك وسلامتك يا دموعى الف سلامه
ازيك يا ميرو التانيه ومبروك على الحمل رغم انها متاخره بس لما عرفت بقا
وبسبس ازيك حددى مواعيدك يا جميله عشان اكلمك
وبالنسبه للكركديه عشان بحبه اووووووووووووووى
هو ينفع لاى حد طلاما ساقع ومسكر اوى ولا فى حالات معينه ان شاء الله
لان البنات هنا خوفونى منه وبنسى اسأل الدكتور ايه الى ينفع وايه لا
واول مره قاسلى الضغط كان عالى كان 130 / 75 الحمد لله
والمره دى كان 110 على مش فاكره كام بس قالى كويس الحمد لله
وباخد دوا للقئ الحمد لله منع الاحساس دا عندى خالص الحمد لله
د
31-08-2009 | 12:37 PM
انا جبت الشايه بتاعت بيبى كلب عايزة اعرف هو فى منها مقاسات اصل بعد ما جبتها لاقيتها نيو بورن وسالت الراجل قالى كلها مقاسات واحده وعايزة اعرف حاجه كمان هى الشايه دى بيتلبس تحتيها فانله كت ولا لوحدها
ص
31-08-2009 | 12:39 PM
ايه الشايه دى معلشى
ق
31-08-2009 | 01:08 PM
الكركديه الساقع المسكر ده بيوطى الضغط.. انا ضغطى كان 160/95 وقعدت اشرب كركديه ساقع لحد ماضغطى اتعدل.
الكركديه السخن هو اللى بيرفع الضغط
الكركديه السخن هو اللى بيرفع الضغط
د
31-08-2009 | 01:10 PM
بصى يا مورو الشايه دى عباره سالوبيت بكباسين وفيها مكان للبمبرز
m
31-08-2009 | 01:15 PM
هااااااااااااى على كل الماميهات القمرات
انا لمحت البت بوكى هنا وكنت عايزه اقولها ميس يو اوووووووووووووووووووووووى
انا لمحت البت بوكى هنا وكنت عايزه اقولها ميس يو اوووووووووووووووووووووووى
L
31-08-2009 | 01:18 PM
meshmesh_romio;10200718:
هااااااااااااى على كل الماميهات القمرات
انا لمحت البت بوكى هنا وكنت عايزه اقولها ميس يو اوووووووووووووووووووووووى
انتى فين يا هانم أمبارح مكنتيش موجوده
m
31-08-2009 | 01:19 PM
هههههههههههه جوزى بقاله يومين اجازه وانا امبارح كنت اجازه ومعرفتش ادخل من البيت