toty858;10177343:
ازيك انتى يانونة عاملة ايةة
ازيك يا توتى يارب تكون مايا بخير
ماشاء الله عليها بجد زى القمر ربنا يباركلك فيها ويحفظهالك يارب وتشوفيها احلى عروسه فالدنيا
كل سنه وانتى طيبه
قصة كبيرة;10178660:
ازيك يا أناناسة انتى عاملة ايه؟
عايزة اجيب بنطلون بنطلوناتى بقت بتكبس على نفسى
ازيك يا بيبو يارب تكونى بخير يارب
فى بناطيل حمل فى حريه مول وفى موندينى اللى جمب سينما نورماندى
ومحل هاله فروكسى
وفى فمدينه نصر لفلى فى مكرم عبيد قبل التوحيد والنور وفى كام محل بعد التوحيد اكنك ريحه السراج عاليمين اسمهم تشيلد مول وكيدز بارك
والاسعار عموما من 78 ل 160
d.aml86;10180020:
ازيكم يابنات انا كنت معكم فى التجهيزات يارب تكونو فاكرينى انا الحمد لله دلوقتى حامل وفاضل 3 ايم واخلص الشهر الاول يارب تقبلونى معاكم اخت معاكم فى التجمع الجميل ده
انا روحت للدكتوره وعملتلى سونار وعملت كل التحاليل الحمدلله بس الدتوره مش عايزانى اصوم خالص وان صومت ال يومين وتعبت ومصرفتش ادويه غير الفوليك اسيد بس ويارب تقومو كلكو بالسلامه(f)(f)(f)
الف مبروك وربنا يكملك على خير يارب وربنا معاكى ومنورانا
مدام قالتلك متصوميش متصوميش انا الدكتوره بتعتى كاتبه ورقه ممنوع صوم جميع الحوامل فى رمضان وربنا مديكى العذر لكدا وربنا يكملك على خير
صوت العيون;10180042:
بقلكم هو احساس الشد فى البطن دا حولين السرة ولفوق كدا يعنى مكان المعده كدا دا يعنى ايه
ان شاء الله
عادى يا بنتى ومتفكريش فى اى حاجه بتحصلك لان طبيعى تحسى بتغيرات كل شويه لان المكان جوه بيستعد للبيبى وبيتغير مدام مفيش حاجه جامده ومستمره فتره طويله خلاص ماتقلقيش وان شاء الله ربنا ميجبش حاجه وحشه
وخالى بالك كل شهر وليه تغيراته وحاجات جديده
والحمد لله انك روحتى للدكتور
ايه يا بنات محدش رد عليا ليه