تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ف
ازيك يا دودو واحشانى كتير والله انا وريم الحمد لله بخير كل سنه وانتى طيبه
&
انا طابخة شعرية بالخضار ولحمة بصوص المشروم وشوربة ...( من غير محد يسالنى)
هدى...انتى ساكنة فى الرحااااااااااب مش كدة؟؟؟
اصل بيقولو عليها تحفة...فانتى لما تولدى حاجى ازورك ان شاء الله وابات يومييين.. ماشى؟؟
أ
وانتى طيبة يا توتو ...

انتى مش هتطبخى لجوزك النهاردة ولا ايه ..؟؟؟
ف
انا طبخت وعملت بط ورز وهل اقوم عشان اعمل الملوخيه

ندى واحشانى وانتى مش بتسالى عليا


مواااااااااااااااه
أ
lifedrop;10159342:
انا طابخة شعرية بالخضار ولحمة بصوص المشروم وشوربة ...( من غير محد يسالنى)
هدى...انتى ساكنة فى الرحااااااااااب مش كدة؟؟؟
اصل بيقولو عليها تحفة...فانتى لما تولدى حاجى ازورك ان شاء الله وابات يومييين.. ماشى؟؟



انا ساكنة فى الرحاب يا نودى

وهى تحفة الحمد لله

بس من غير حد تعرفيه كئيبة و رخمة فطبعا طبعا تنورينى انتى و جوجو .. و عندنا اوضة فاضية زيادة :)

و فيها سريرين كمان

:D
&
توتو حبيبتى....
كل سنة وانتى وريم وابوها طيبين ...
وحشتيييييييينى ...
أ
بالف هنا و شفا يا توتو

انا بمووووووووووووووت فى الملوخية
&
ايه الشطااارة دى يا توتو... ما شاء الله.
صليتى التروايح امبااارح؟؟؟
ف
وانتى طيبه يا قمر

لو كنت وحشتك كنتى سألتى عليا:mad:

ريمى بتسلم على لولى وجوجو وبتقولهم اسمعو الكلام:D

سلام عشان جوزى وصل
ف
أجمل ايام العمر;10159352:
بالف هنا و شفا يا توتو

انا بمووووووووووووووت فى الملوخية



تشرفينى والله يا هدى لومش هاتقدرى تيجى ابعتهالك ديليفرى:D
lifedrop;10159354:
ايه الشطااارة دى يا توتو... ما شاء الله.
صليتى التروايح امبااارح؟؟؟



انا امبارح صليت فى البيت وانهارده ان شاء الله هارح المسجد
أ
تقبل الله يا توتو باذن الله متنسيش تدعيلنا و انتى بتصلى
أ
مدفع الافطااااااااااااااااااااار

اضررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررب
د
انا فطرت قبليكوااااااااااااااااااااا
&
أجمل ايام العمر;10159400:
مدفع الافطااااااااااااااااااااار

اضررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررب


ايوة يا عم فاطر ولا مستنى الاكل ولا حاجة وقاعد على الكمبيوتر تغيظنا:wink:
أ
,؛.انا جييييييييييت ومفطرتش انهارده عاااااااااااااا
&
كوباية مايه;10159648:
,؛.انا جييييييييييت ومفطرتش انهارده عاااااااااااااا



ازيك يا بسبس ... كل سنة وانتى طيبة يا قمر.:D
يعنى ايه بقى مفطرتيش؟؟؟
كنتى صايمة يعنى؟؟؟
أ
,؛.لا قصدى انى كنت صايمه الصبح وجيت على الفطار ومفطرتش اكلت السلطه وبجد تعبانه اوى اوى عاااااااااااااااااا

,؛.بفكر اقوم اعمل طبق سلطه تانى
&
ومكلتيش ليه؟؟؟
انتى مش عارفة يا انسة انك حامل؟؟؟؟
ولازم تاكلى كويس عشان فى كائن فى بطنك بينمو...
قومى كلى كويس وبلاااااااااااا ش دلع يا انسة
أ
,؛.ههههههههههههههههههههه انسه هههههه دا كان زمان هههههههههههههههههههههههه لا بجد والله يا بنتى لو اكلت برجع ومش عارفه فى ايه وكمان مليش نفس فى اللحوم خالص ولا الفراخ ومليش نفس غير للخس والخيار والطماطم والجزر وكدا فا بعملهم سلطه واكلهم احسنلى يعنى

,؛.امبارح كنت صايمه بردو ووانا واقفه مع حماتى فى المطبخ حسيت بدوخه ومش قادره اتنفس والله وكنت هقع روحت خارجه من المطبخ

,؛.بس كنت تعبانه اوى امبارح
أ
,؛.يلا انا همشى بقى عشان جوزى زمانه راجع من التراويح وعايز يشتغل على الكمبيوتر وهتوحشونى جدااااااااا
X