تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ع
http://www.forums.3roos.com/t382631.html
شوفي تالرابط ده في تسريحات تعقد بجد حلوه اوي
والطقم مش عجبني عشان كان نفسي الاقي حاجه احلي بس هوكويس بش مش زي اللي كان نفسي فيه
ب
ساكتين لية
ماتصلوا ع النبى
بتجيبوا كحك ولا مامتكو بتجبلكو
ع
ماما خبزت بس بسكوت احنا مش بنحب الكحك خالص
ب
ايوة انا دخلت ع دة من شوية بس معرفتش اجيبهولك

بس التسريحات دى عايزة شعر ناعم
بتول شعرها حلو بس فية كسرة وناشف من قدام
ب
ماما كانت زمان بتعمل وكنت بسعدها انا واختى بس خلالالالاص بح اتجوزنا
بقينا بنجيب جاااااهز
ع
ماما هتجيب بيتفور جاهز وغريبه تقريبا اخويا بيتةحم عليها
ب
هههههههههههههه

جوزى باردو بيمووووت ف البيتفور
ي
انا حماتى بتعملنا الكحك والبسكوت بنجيبه جاهز من بسكو مصر
b
انا كمان هجيب جاهز اصلى مش بعرف اعمل كحك و انا فى بيت بابا كنا بنعمل زمان بس بعد كده بقينا بنجيب جاهز
ع
ندي الحمد لله شعرها ناعم بس جربت عليها تسربحه منفعش بتسيب مني ومش باينه الضفريه في شعلرها عشان اسود ونفسي اعملها حاجه حلوه مش لاقيه
وهي اصلا بتجنن عشان اسرحلها وبكره نفسي والله من الخناقه اللي بنعملها كل مره
b
هو اكل الكبدة خطر فى الحمل؟
ب
وبعدييييين
ب
ايوة يا سارة غلط

خناقة احنا يا هبة المنصورة كلها بتسمع صوتناواحنا بنسرج
b
اصل انا اكلت كبدة مرتين قبل معرف انى حامل
ب
http://forums.3roos.com/t484171.html#post10286397

شوفوا دة
ب
طب خلاص ياسارة معنتيش تاكلى
b
لأ خلاص مش هاكلها تانى خالص بس انا خايفة
m
om_tota;10286399:
ايوة يا سارة غلط

خناقة احنا يا هبة المنصورة كلها بتسمع صوتناواحنا بنسرج

هههه انا كمان كنت كده بردو وانا صغيره
b
طيب ايه تانى غلط انى اكله؟
ب
اللحوم المجمدة مشمضمونة
هبورجر سجق كدة يعنى
X