تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
د
كل سنه وإنتم طيبين يارب تكونو كلكم بألف خير'أنا الحمدلله صمت النهارده ومحستش بدوخه ربنا يعينا جميعا ونصوم رمضان كلو بإذن الله
أ
crazy ananas;10149278:
بسم الله الرحمن الرحيم

كل سنه وانتم بخير والى الله اقرب

والسنه اللى جيه نوناتكم تكون بتجرى فالبيت ان شاء الله

وربنا يديم علينا الموده ونفضل مع بعض لحد مندخلهم المدرسه :D

(y)(y)(y) يله ابدء الرررررررررغى :wink:























ياريت كل واحده تقول يوم الولاده عشان نعمل ليسته جديده لحد ما هدى تيجى لانها هى كانت عمله واحده قبل كدا (f)


ازييييييييييييييييكم كلكم وحشتوووووووووووووووووووووونى

انا الحمد لله رجعت امبارح الفجر من الساحل بس رحنا على جدة جوزى و فرنا عندها و رجعت بليل تعبانة و هلكانة نمت

انا الحمد لله احسن كتييييييييييييييير

بس للاسف مصومتش عشان الدكتور مانعنى من الصيام و جوزى راااااااااااافض تماما

الحمد لله على كل حال



كوباية مايه;10150471:
,؛.ازيكم يا بنات كل سنه وانتوا طيبين يا قمرات واشوفكم بقى بعد رمضان ان شاء الله لانى فى رمضان مش هدخل غير يوم او يومين طول الشهر دا لو حصل اصلا ان شاء الله



ربنا معاكى يا بسبس و يطمننا عليكى يارب


قصة كبيرة;10153221:
لو هتعملوا ليستة ميعادى ان شاء الله 26 مارس



من عنيا حاضر يا بيبو انا هحط اللستة الجديدة و هضيفك فيها من عنيا


hoba555;10154387:
هدي اين انتي وحشتيني :(
مش المفروض تكون جيتي



انا جييييييييييييييييييييييت

نورت البييييييييييييييييييييت

كل سنة و انتوا طيبين و فى صحة دايما و طاعة


crazy ananas;10156075:
كل سنه ووانتم بخير بجد فرحانه بيكم قوى
ربنا يتقبل منكم
مين بئا صامت ومين فطرت

انا الحمد لله صومت النهارده والحمد لله عدى على خير وربنا يعنا



الحمد لله يا انوووس ربنا يتقبل منك يارب


دارين د;10156846:
كل سنه وإنتم طيبين يارب تكونو كلكم بألف خير'أنا الحمدلله صمت النهارده ومحستش بدوخه ربنا يعينا جميعا ونصوم رمضان كلو بإذن الله



الحمد لله :)
أ
ماميهات شهر5:
1/5/2009 نوران20105 ( أم ملك)
marwete 10/5/2009 ( أم رفيدة )
22/5/2009 kataketo
bandon 24/5/2009 ( أم ياسين )
maha211 25/5/2009 ( أم علي)
26/5/2009 فراشة فى بيتها ( أم ريم )




ماميهات شهر6:
danosha 6/6/2009 ( أم آدم )
laly_3mr 9/6/2009 ( أم ضى )
toty858 20/6/2009 ( أم مايا )
salad 23/6/2009 ( أم زياد )




ماميهات شهر 7:
6/7/2009 ريم الصحراء ( أم علا)
23/7/2009 اينا ( ولد باذن الله )
fazloka 25/7/2009 ( أم عبد الرحمن )


ماميهات شهر 8:
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )


ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( ولد باذن الله )
15/9/2009 ميرفى50 ( بنوتة باذن الله )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( ولد باذن الله )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( ولد باذن الله )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )


ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوت باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )



ماميهات شهر 1:
19/1/2010 DodyCat


ماميهات شهر 2:
25/2/2010 katkoot48
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )




ماميهات شهر 3:

26/3/2010 قصة كبيرة





ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها
L
أزيكو وحشتونى قوىىىىىىىىىىىىىىى
انا الحمد لله خفيت بس معملتش تحاليل السكر قلت لما اروح للدكتورة بتاعتى هى اللى تقرر
وصومت امبارح بس كنت عطشانه والنهارده بقى صاحيه تعبانه عضمى بيوجعنى لأنى بقالى يومين مش باخد الكالسيوم ولا الماترنا بنسى والله
أ
DodyCat;10157551:
أزيكو وحشتونى قوىىىىىىىىىىىىىىى
انا الحمد لله خفيت بس معملتش تحاليل السكر قلت لما اروح للدكتورة بتاعتى هى اللى تقرر
وصومت امبارح بس كنت عطشانه والنهارده بقى صاحيه تعبانه عضمى بيوجعنى لأنى بقالى يومين مش باخد الكالسيوم ولا الماترنا بنسى والله



ازيك يا دودى و حمد الله على سلامتك

بس يا دودى بلاش تصومى طالما تعبانة لان كدة غللللللللط

ربنا مديكى رخصة و اان كمان مش بصوم لانى اصلا مع الاكل و الشرب على طوووووووول هبطانة نفسى مكتوم جداااااااا

ربنا يخفف عنا و يطمنك يارب

انتى معادك امتى عند الدكتورة بتاعتك ..؟؟؟
L
أزيك يا دودو وحشانى جدا انا معادى يوم الأربع ان شاء الله مع دكتورتى يا رب تطمنى
د
اشهد ان لا اله الا الله اخيرا عرفت اوصلكم كل سنه وانتم طيبين ويارب رمضان يتقبل فيه صيامنا ودعواتنا ونقوم كلنا بالسلامه احنا والعفاريت اللى جوه اللهم امين
د
صباح الخير يا هدى عامله ايه والله يا بنتى ليكى واحشه جامده
وصباح الخير يا دودى عامله ايه خالى بالك من نفسك وخدى الكالسيوم والماترنا وربنا يكملك على خير اللهم امين
د
انا بقى صومت امبارح بس تعبت اوى بعد الفطار وفطلت نايمه لغايه السحور باقيت بصحى وانام عالمه زى اله رنا يعينا هى الدكتورة قالتى بلاش صيام علشان انت كده كده هتكسرى الشهر فبلاش صيام خالص بس انا بردوا صمت اصل علشان افطر 30 يوم كتير هاعوضهم دول ازاى انا معادى معها يوم الاربعاء هشوف هتقولى ايه لما تعرف انى صمت وعلى فكره يا هدى هى قالتلى انى ان شاء الله اخرى 10/09 ادعولى يا بنات علشان انا بجد خايفه جدا
L
ربنا يقومك بالسلامة يا ميرفى بس بلاش صوم انتى محتاجه قوتك للولاده
انا كمان تعبت بعد الفطار والمشكلة انى كنت معزومة عند خالة جوزى وكان شكلى تحفه نعسانه خالص
m
كل سنه وانتم طيبين
ورمضان كريم عليكم يااااااااااااااااااااارب
L
مشمش أزيك طمنينا عليكى رجلك خفت ؟
د
مشمش عامله ايه يا قمر ورجلك عامله ايه دلوقت
مش هاقدر افطر والله يا دودى نفسي مش جيبانى خالص ربنا يستر
m
الحمد لله احسن كتير يادودى كنت عند الدكتور امبارح وقاللى اكمل الدوا كمان 5 ايام يعنى كده عشان الورم يختفى خالص
m
ب يادودى انا عايزه طريقة ال كلير اللى انتى عملتيه
ص
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكم
m
اهلا مورو كل سنه وانتى طيبه
ص
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

وانتى طيبه يا جميله

ازيك
وسلامتك الف سلامه
L
مورو طمنينى روحتى للدكتور وقالك ايه
مشمش هدور عليها واكتبهالك
m
اوك مستنياها يادودى
X