تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
b
18-09-2009 | 03:07 PM
ربنا يتمملك على خير يارب و تجيبى احلى بنوتة فى الدنيا
m
18-09-2009 | 03:07 PM
ماذا يرى الجنين وهو نائم في رحم امه ؟؟!!
ثبت علمياً .. أن الجنين في فترة نومه في بطن أمه
يرى دورة حياته منذ الولاده وحتى مماته ،
لذلك في أثناء ممارسة الحياة الطبيعية ، يصادف المرء مواقف يظن أنه قد رآها سابقاً
ولكن لا يذكر أين ؟؟ ومتى ؟؟
وكثيراً ما تتكرر
فسبحان الله
والله اعلم
منقووووووووووووووول
ثبت علمياً .. أن الجنين في فترة نومه في بطن أمه
يرى دورة حياته منذ الولاده وحتى مماته ،
لذلك في أثناء ممارسة الحياة الطبيعية ، يصادف المرء مواقف يظن أنه قد رآها سابقاً
ولكن لا يذكر أين ؟؟ ومتى ؟؟
وكثيراً ما تتكرر
فسبحان الله
والله اعلم
منقووووووووووووووول
m
18-09-2009 | 03:10 PM
عايزه طريقة حلو لكفتة الحاتى حرام عليكوا ردوا عليا
b
18-09-2009 | 03:12 PM
انا الحمد لله معرفش اعملها كل خبراتى المطبخية جايباها اصلا منكوا
b
18-09-2009 | 03:16 PM
انا هروح اريح شوية لحسن ضهر ابتدا يوجعنى سلام يا حلوين
y
18-09-2009 | 03:18 PM
معرفش العيال مانوا كاتبين طريقه حلو في موضوع الاكل
m
18-09-2009 | 03:18 PM
هههههههههههههه
y
18-09-2009 | 03:19 PM
يللا انا كمان نازله رايحه لماما
ارجعوا ا صفحهخ ورا هتلاقوا كلام بتاعى على الدكتور اصله كان كتير وبصراحه ماليش خلق عيد كتابته تانى ههههههههههههههههههه
ارجعوا ا صفحهخ ورا هتلاقوا كلام بتاعى على الدكتور اصله كان كتير وبصراحه ماليش خلق عيد كتابته تانى ههههههههههههههههههه
m
18-09-2009 | 03:20 PM
طب ماتقولى يايميم
m
18-09-2009 | 03:21 PM
ماشى ياست يميم نرجع ندور احنا وانتى اخرجى واتفسحى
y
18-09-2009 | 03:21 PM
فشتك عايمه ليه يابت انت
y
18-09-2009 | 03:22 PM
اتفسح ههههههههههههه
ده انا رايحه لامى
بقالى اسبوعين ماشفتهاش
ده انا رايحه لامى
بقالى اسبوعين ماشفتهاش
m
18-09-2009 | 03:27 PM
هو انتى صعبا علليكى انى اضحك شويه ماشى ياستى ادينى هعيط عااااااااااا
د
18-09-2009 | 03:58 PM
DodyCat;10282703:
النهارده كان يوم عجيب وانا مروحه من الشغل كان عندى مغص زى بتاع البريود
وعلى المغرب لقيت نقط بنى وبعد ما فطرت جسمى كله بقى يتهز المهم كلمت جوزى يأكد حجز الدكتورة
قالى ماشى وبعد الفطار مقدرتش خالص نمت جوزى جه من المسجد عشان يودينى للدكتورة المهم قالى اجهزى وانا هنزل أققربلك العربيه قدام العمارة المهم انا دخلت أخد دوش لقيت الأستاذ جوزى طلع من تحت وبيرن الجرس نسى مفتاحه طبعا طلعت جرى من تحت الدش ولبست بسرعه وطالعه من الحمام عشان أفتحله قمت أتزحلقت ووقعت على جنبى ودراعى واقعه جامده لدرجة صرخت وقمت بالعافيه فتحتله طبعا هو سمع صريخى واتخض ودراعى ازرق وجنبى واجاعنى وجالى مغص فظيع بصراحه قلقت على النونو
روحت للدكتورة وكتلها طلعتنى على السونار والحمد لله طمنتنى وقالتلى الرحم مقفول وكله تمام
قولتلها على النقط البنى أداتنى لبوس مهبلى لمدة 5 اياام
هويدا الف سلامه عليكى خالى بالك من نفسك الله يكرمك وريحى نفسك وربنا يعدى حملك على خير اللهم امين
ع
18-09-2009 | 04:28 PM
حد هنا يا بنات ؟؟
أ
18-09-2009 | 05:38 PM
meshmesh_romio;10289307:
عايزه طريقة حلو لكفتة الحاتى حرام عليكوا ردوا عليا
أنا برضه
جوزي بيحبها ومش عندي أي فكرة بتتعمل إزاي
l
18-09-2009 | 06:01 PM
لحمه مفرومه وبصله ناعمه وبهارات لحمه وافرمي مع بعضه
ونعميها وبعد كده صبعيهااااا وحطي حته سمنه صغننه يف صينيه
وصبعي الكفته طويل وحطيها في الصينيه رص
ودخليها الفرن اوو سويها على النار من فوق عشان متكونش ناشفه واما تخلص طياب وتحم رمن الجنبينن وتنزل ميتها وتنشف
تكونى مسخنه فحمايه وتجيبي ورقه فوويل ووسط الكفته تحطي الورقه وفيها الفحمايه وعليها نقطه زيت هتلاقيها دخنت جامد تروحي قافله على الصينيه على طول في ساعتهااا عشان تدخن هي كمان
ونعميها وبعد كده صبعيهااااا وحطي حته سمنه صغننه يف صينيه
وصبعي الكفته طويل وحطيها في الصينيه رص
ودخليها الفرن اوو سويها على النار من فوق عشان متكونش ناشفه واما تخلص طياب وتحم رمن الجنبينن وتنزل ميتها وتنشف
تكونى مسخنه فحمايه وتجيبي ورقه فوويل ووسط الكفته تحطي الورقه وفيها الفحمايه وعليها نقطه زيت هتلاقيها دخنت جامد تروحي قافله على الصينيه على طول في ساعتهااا عشان تدخن هي كمان
l
18-09-2009 | 06:02 PM
اي خووودعه
أ
18-09-2009 | 06:29 PM
شكرا يا ندى :)
ربنا يتمم لك على خير وتفرحي بالبيبي قريب إن شاء الله
ربنا يتمم لك على خير وتفرحي بالبيبي قريب إن شاء الله
ر
18-09-2009 | 06:55 PM
طيب انا عندي قرفة غربيه من الاكل مش طايقة رايحة الاكل ولا حتى جوزى مش عارفة ده عادي