تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ع
انوسه ازيك وازي اناناسه الصغيره
ندي اتفرجحت امبارح علي بوجي وطمطم بس شويه صغنتتين
ع
ربنا يكون في عونكم والله يا نوسه وربنا يقويكم ان شاء الله
ع
دودي الله يكون في عونك
بس مفيش مكان فاضي كونتي قدرتي تاكلي حاجه
c
مش عجبنى قوى بوجى انا عجنى العرايس انها زى ماكانت كل ماشوفها افتكر زمان
يا سلام بئا لو كان فى النينجا وله نيلى وشريهان مع ونيس الواحد يحس انه صغر 15 سنه هههههههههههه
ياااااه احنا كبرنا قوى ههههههههههههه
c
صحيح يا هوبا ايه رايك فى اسم هنا
ع
اسم هنا جميل اووووي ورقيق يا نوسه
انا فعلا نفسي ترجع حاجالت زمان بوجي وطمطم وبور رينجرز
ومازنجير وبابار فيل خرطومه طويل هههههههههه فين ايام زمان
c
يله اهو بما ان مفيش حاجه بترجع زى زمان مفيش غير اننا نعيش طفولتنا مع عيالنا وخلاص وتقريبا هنطلع احنا اعيل منهم هههههههههههه

يعنى اتكل عالله واسمى اناناسه هنا
د
حبايب قلبيييييييييييييي
c
ازيك يا دموع وازاى البيبى
ع
والله جميل انا كان عجبني بس كان اعتراضي عليه انا ممكن حد من الناس الكبيره يقولها هناء
لكن هو حلو اوي ومعناه حلو وان شاء الله تكون هنا ليكم ديما
ع
ازيك يا ايمان عامله ايه انتي وبودي بدا يغير
c
ربنا يكرمك يا هوبا انا اصلا موضوع الاسامى ده جننى كل ماافكر فيه احسن ان مفيش اسامى اصلا
ع
فعلا هو محير باذات اسماء البنات لانهم كتير وكمان تحسي ان مفيش اي حاجه منسباكي من كتر الاسماء اللي ملهاش معني
ع
انا هقوم اصلي العصر واجي
د
اه يا جميل الحمد لله بودي شغال شلاليت بعيد عنك
c
تقبل الله يا هوبا

ربنا يفرحك بيه دايما يا ايمان
ع
تقبل الله منا جميعا
ايمان بودي ف حضانه ولا لسه
c
ندى منوره
د
بودي يا ستي عنده 3 سنين ونص بس هنا فسعوديه انفلونزا الخنازير بلهبل بعيد عنك فمودتهوش خفت الصراحه
ع
اااااه صحيح ربنا يحفظه ويحفظ اطفالنا جميعا
طيب لما يكمل 4 سنين هتعملي ايه في المدرسه ولا هتكوني نزلتي مصر
سلفتي كانت مسافره لجوزها السعوديه منعو الزياره لان معاها اطفال اقل من 12 سنه
X