DodyCat;10162305:
انا صومت امبارح كمان بس دوخت قبل الفطار ب 5 دقايق لأنى كنت واقفه فى المطبخ من ساعة ما روحت
وضهرى بيوجعنى قوى لما بقف كتير ده طبيعى ولا ايه
وبعدين فطرت ومكنش ليا نفس كنت حاسه انى هرجع بس طبعا جوزى قاعد مراقبنى فأكلت بسيط على قد ما أقدر وعملت كيكة باباز بسرعه وقلت اسيبها تخمر ساعه وانام وجوزى قال هيريح لغاية أدان العشا ويقوم ينزل عشان صلاة التراويح وانا قلتله انا مش هقدر انزل
المهم نمنا بنفتح عنينا لقينا الساعه 11 بالليل روحنا كملنا نوم ل 3 ومش قادرين نقوم أصلا وحضرت سحور بالعافيه
الف سلامة عليكى يا دودى ... وجع الضهر ده عاااااااااااااااادى
انا بقى ضهرى يوجعنى لو وقفت اكتر من خمس دقايق جدااااااااااااااااااااااااااااا
بس لازم تفطر يا حبيبتى طالما بتدوخى :)
ميرفى50;10162615:
صباح الخير
صباح الفل يا قمرة
ميرفى50;10162620:
الف سلامه عليكى يا روشا ربنا يعفو عنكى اللهم امين
يا امهات المستقبل مى بقلها كتير ما دخلتيش
مى تلاقيها مشغولة فى رمضان بس انا شفتها فى تجمع الامهات قريب و هى كويسة الحمد لله :)
hoba555;10162621:
ازيكم يا بنات اخبار نونهاتكم ايه؟
ازيك انتى يا هوبا و ازاى ندى ...؟؟
ميرفى50;10162750:
تعبانه الحمدلله عل كل حال وامبارح بعد الفطار بساعتين رجعت وبعد صلاه الفجر رجعت ربنا يستر
ده بقى بخلاف ان حالتى النفسيه زفت متخانقه مع ابو العيال ومش بكلم بعض عير فى اضيق الحدود متغاظه منه جدا ربنا يهديه وحياه ربنا بلاش حد يقولى تعالى على نفسك وكلميه انت
:D ماهو انتى هتكلميه هتكلميه
مفيش حل تانى
للاسف هم كل الرجالة كلللللهم صنف واحد
ربنا يهديهم يارب
roshy&hany;10162764:
ازيكم يا بنات عاملين ايه وحشتونى اوى اوى .. شكرا للى سالوا عنى ماتحرمش منكم ابدا
انا فعلا نزلت امبارح الساعة 1 بليل رحت المستشفى اخدت محلول تانى وابرة مسكنة للألم والدكتورة قالتلى استمرى على الانتينال والفلاجيل وقالتلى ريحى على السرير وخلى جمبك اربع خمس ازايز ماية وعصاير كتير وطول ما انتى قاعدة اشربى فى عصاير مش مهم الاكل المهم الماية والعصاير
والحمد لله دلوقتى المغص بيروح ويجى بس احسن بكتير من الاول الحمد لله ..
الحمد لله يا روشى
خللى بالك من نفسك و كترى من الوسايل و اسمعى كلام الدكتورة
DodyCat;10162824:
جوزى بيتخانق معايه وعايزنى أفطر وانا مش هاين عليا بس عطشانه قوى
لازم تفطرى يا دودى
الدكتور قاللى العطش مش حلو فى الحمل
ولازم تشربى3 لتر مية فى اليوم
ضروررررررررررررررررررررررى
DodyCat;10162828:
طب أعملها ايه ما هو أستحالة تفضل مسلوقه
حمريها :D
roshy&hany;10162919:
حتفطروا ايه النهاردة انا فاطرة عشان باخد الدوا بس عندى فراخ مشوية حعمل جمبها رقاق بالحمة المعصجة وحعمل رز بالسعرية وبطاطس صينية وسلطة خضرا .. والخشاف ومش عارفة حلحق ابل كركدية او عرقسوس ولا مش حيلحق يسقع
يالا قولوا حتفطروا ايه عشان لو عشنا وكان لينا عمر اخاد افكار لبكرة
احنا هنفر ان شاء الله رز و ملوخية و حمام و طاجن فريك فى الفرن و سلطة خضرا و شوربة لسان عصفور
و كنافة و قطايف
و تمر هندى و قمر الدين
عمايل ماما طبعا ربنا يخليهالى و يديها الصحة يارب
ميرفى50;10162988:
هدى يا حببتى عامله ايه انا نفسي اديلك رقمى بس المشكله بقى انى بدخل المنتدى من وراء جوزى الغالى اوى لانه محرج عليا انى اشترك فى اى منتدى خالص فالو عرف هتبقى الحياه بمبى ع الاخر مامش عارفه اعمل ايه
معللش يا ميرفى انا كمان جوزى صعب قوى فى موضوع الرقم ده
طيب وصى حد من اصحابك القريبين يدخل يبلغنا لو ولدتى و يطمننا عليكى لان كدة هنبقى قلقانين قووووووووووووووى
DodyCat;10163025:
ماتدخاليش حد بينكو تانى وروحى أنت صالحيه وبعد ما تتصالحو عاتبيه براحه انه أهملك
انا جوزى طول ما أحنا مش بنكلم بعض بيبقى قاسى جدا بردو لكن لما بنتصالح بيبقى حنين
هم الرجالة كده غالبا مش بيعرفو يصالحو جربى ولو صدك خدى موقف جامد
بس صدقينى هو مستنى تمديله أيدك هم الرجالة كده والله
(y) (y) (y)
البرج اليسر;10163030:
كنت عايزة اسالكم هل حسيتو بفرق في حركة البيبي في الصيام عن قبل الصيام؟ اصل انا حساها قليلة وضعيفة وله ده تهيات
انا لما اقعد فترة طويلة ماكلش الحركة بتقل جدا و بحس انها مش موجودة اصلا
بس اول ما آكل حاجة مسكرة او تمر الاقى الحركة رجعت تانى بس مش قوى
هو اخو جوزى دكتور و قاللى حركة البيبى بتقل مع الوقت من اخر الشهر السادس عشان الكان بيضيق على البيبى و مش بيكون واخد حريته
هقوم نص ساعة كدة اشوف ماما و المطبخ و ارجع ان شاء الله:D