كاتو تسلمى يا قمر انا بخير الحمد لله
ميرو ألف مبروك ربنا يتمم حملك على خير ويعينك على الوحم
دموع أو ايمان ألف سلامة يا حبيبتى ربنا يشفيكى خدى بالك من نفسك وعموما الأسهال منتشر قوى وبدون سبب
ندى أنجزى يا بنتى انتى نزلتى وخرجتى على شاية واحده ههههه بغلس عليكى ان شاء الله البيبى يتهنى بيهم
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
L
31-08-2009 | 09:47 AM
L
31-08-2009 | 10:02 AM
boky2010;10197164:
علطوووووووووووووووووووووووووول علطوووووووووووووووووووووووووووووووووول علطوووووووووووووول
وبذات كعوب رجعلى هتموتنى مبقدرش جبت كرسى حطيتة فى المطبخ عشان كل مااقف كتيرشوية توجعنى وجنابى كمان
أنا جنابى وضهرى بيوجعونى من الوقفه قوليلى زدتى فى الوزن قد ايه
L
31-08-2009 | 10:05 AM
boky2010;10197237:
انا باموت فى ويندوز بالجبنة متفكرنيش بيه دنا باكل بالخمسة منة
بتفكرونا ليه خلونا ساكتين ومؤدبين هتجنن على كيس ويندوز وبما انى عند ماما اليومين دول هجيبه منورا جوزى سامحنى يا رب
L
31-08-2009 | 10:40 AM
sweet_toota;10199899:
ميرو تسلمى على الموقع و المعلومات المفيدة ربنا يرزقك بطفل معافى بار بوالديه ياااارب
بنات كنت عايزة اسأل حد جاله غازات فى اول الحمل؟؟؟؟؟ اصلى من اقل حاجة اكلها و تكون خفبفة خالص احس ان بطنى منتفخة و فيها غازات مش عارفة دة طبيعى ولا لا
طبيعى جدا الحمل بيعمل أنتفاخ
ق
31-08-2009 | 11:00 AM
صباح الخير يا بنات عاملين ايه
ميروووو الف مبرووووك يا جميل ربنا يتملك على خير ان شاء الله
ميروووو الف مبرووووك يا جميل ربنا يتملك على خير ان شاء الله
د
31-08-2009 | 11:32 AM
صباح الخير حدهنا
د
31-08-2009 | 11:33 AM
دودي الله يسلمك يا قمر
M
31-08-2009 | 11:34 AM
السلام عليكم.......ازايكم يا قمرات.......؟
M
31-08-2009 | 11:37 AM
محدش هنا و لا ايه
د
31-08-2009 | 11:38 AM
انا معاكي اهه اخبارك ايه عرفيني بيكي
L
31-08-2009 | 11:42 AM
دموع عاملة ايه النهارده يا جميل؟
M
31-08-2009 | 11:43 AM
انا من اليكس و عندي معاذ و حامل و لله الحمد و ان شاء الله هدخل بعد اسبوع في التاسع
L
31-08-2009 | 11:43 AM
ميرفى طمنينى عليكى عاملة ايه النهارده
M
31-08-2009 | 11:44 AM
دودي و ميرفي ازايكم عاملين ايه........اول مره من ساعه رمضان ما بداء ادخل و القي حد.......البامبينو عاملين ايه معاكم؟
L
31-08-2009 | 11:44 AM
UMM MOAZ;10200439:
انا من اليكس و عندي معاذ و حامل و لله الحمد و ان شاء الله هدخل بعد اسبوع في التاسع
أنتى حملتى على طول بعد معاذ ليه مش أستنينتى شوية ربنا يقويكى يا حبيبتى
L
31-08-2009 | 11:47 AM
أم معاذ الحمد لله انا بدأت أحس بالحركة
انا زهقانه وعندى هبوط ومش عندى شغل وبفكر أستأذن وأروح
انا زهقانه وعندى هبوط ومش عندى شغل وبفكر أستأذن وأروح
د
31-08-2009 | 11:47 AM
انا من القاهره بس مقيمه برياض عندي عبد الرحمن وحامل ربنا يعينا جميعا يارب
دودي الحمد لله انا الان احسن
ام معاذ ربنا يقومك بسلامه يارب
دودي الحمد لله انا الان احسن
ام معاذ ربنا يقومك بسلامه يارب
M
31-08-2009 | 11:48 AM
عشان انا بحب الاطفال و نفسي يكون عندي اطفال كتير ان شاء الله .......و الرسول علية الصلاة و السلام قال "تكاثروا تناسلوا فاني اتبهي بكم يوم القيامة" و كمان ده رزق و لله الحمد
M
31-08-2009 | 11:49 AM
دودي شفاكي الله و عفاكي.......بصي و الحر بيعمل هبوط للحامل .انتي صايمة؟
L
31-08-2009 | 11:50 AM
UMM MOAZ;10200462:
عشان انا بحب الاطفال و نفسي يكون عندي اطفال كتير ان شاء الله .......و الرسول علية الصلاة و السلام قال "تكاثروا تناسلوا فاني اتبهي بكم يوم القيامة" و كمان ده رزق و لله الحمد
ربنا يعينك وينولك اللى فى بالك