تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ص
لسه مرحتش يا دودى كنت مسافره الحمد لله
L
مورو أسمحيلى انت أختى وبحبك فى الله بس انت كده بتهرجى جامد وكده غلط
ص
منا مش لاقيه دكتور بس ان شاء الله هروح قريب بس احجز لانى تعبت نفسيا فعلا الحمد لله
L
صوت العيون;10157907:
منا مش لاقيه دكتور بس ان شاء الله هروح قريب بس احجز لانى تعبت نفسيا فعلا الحمد لله

روحى لأى حد وبعد كده أبقى غيرى ونقى براحتك
ولازم جوزك يروح معاكى
L
بقولكو ايه فى رمان فى السوق ولا مش وقته؟
L
ازيكم يابطيخات وحشتووووووووووووووووووووووووووووني
كل سنة وانتم طيبين
انا الحمد لله بقيت كويسه
وصمت امبارح وبعد الفطار تنحت ومكنتش قادرة اخد نفسي بس لاننا اول حاجة شربت مياه كتيييير وبعدها عصير:D كنت عطشانه موت ومقدرتش اكل بس كنت جعانه جدا فضلت اكل غصب عني لاني جعاااااااانه :D:D ومش قادرة اقاوم الاكل وبعد ماخلصت الاكل مقدرتش اقوم من على السفرة :D الحمد لله
بس النهارده مش هعمل كده تاني حرمت يابوجي
ادعولي اقدر اكمل باقي اليوم لاني حاسة بدوخة بسيطة ربنا يستر
أ
DodyCat;10157631:
أزيك يا دودو وحشانى جدا انا معادى يوم الأربع ان شاء الله مع دكتورتى يا رب تطمنى


ان شاء الله تطمنك و كل حاجة تبقى تمام باذن الله

انا معادى عند الدكتور ان شاء الله بكرة :)



ميرفى50;10157635:
اشهد ان لا اله الا الله اخيرا عرفت اوصلكم كل سنه وانتم طيبين ويارب رمضان يتقبل فيه صيامنا ودعواتنا ونقوم كلنا بالسلامه احنا والعفاريت اللى جوه اللهم امين



آميييييييييييييييييييين


ميرفى50;10157643:
صباح الخير يا هدى عامله ايه والله يا بنتى ليكى واحشه جامده
وصباح الخير يا دودى عامله ايه خالى بالك من نفسك وخدى الكالسيوم والماترنا وربنا يكملك على خير اللهم امين



معللش يا ميرفى هتعملى ايه يعنى ...؟؟؟

انا كمان بفطر غصب عنى بس مضطرة و خايفة على البنت عندى انى اعوض ال 0 يوم عن انى اضر بنتى طالما انا مش قادرة و ربنا مدينى رخصة


ميرفى50;10157664:
انا بقى صومت امبارح بس تعبت اوى بعد الفطار وفطلت نايمه لغايه السحور باقيت بصحى وانام عالمه زى اله رنا يعينا هى الدكتورة قالتى بلاش صيام علشان انت كده كده هتكسرى الشهر فبلاش صيام خالص بس انا بردوا صمت اصل علشان افطر 30 يوم كتير هاعوضهم دول ازاى انا معادى معها يوم الاربعاء هشوف هتقولى ايه لما تعرف انى صمت وعلى فكره يا هدى هى قالتلى انى ان شاء الله اخرى 10/09 ادعولى يا بنات علشان انا بجد خايفه جدا



ربنا معاكى يا ميرفى يارب و ياريت تبعتيلى نمرتك على الخاص لو ينفع عشان ابقى اطمن عليكى


meshmesh_romio;10157724:
كل سنه وانتم طيبين
ورمضان كريم عليكم يااااااااااااااااااااارب



و انتى طيبة يا مارى

الله اكرم


ميرفى50;10157751:
مشمش عامله ايه يا قمر ورجلك عامله ايه دلوقت
مش هاقدر افطر والله يا دودى نفسي مش جيبانى خالص ربنا يستر



:) معلللش يا ميرفى كله يهون عشان خاطر البنوتة


meshmesh_romio;10157764:
الحمد لله احسن كتير يادودى كنت عند الدكتور امبارح وقاللى اكمل الدوا كمان 5 ايام يعنى كده عشان الورم يختفى خالص



الحمد لله يا مارى و انتظمى على الدوا و ربنا معاكى يارب


صوت العيون;10157800:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكم



و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

ازيك يا مورو ...؟؟؟

و ازاى البامبينو ...؟؟


صوت العيون;10157907:
منا مش لاقيه دكتور بس ان شاء الله هروح قريب بس احجز لانى تعبت نفسيا فعلا الحمد لله



على فكرة يا مورو انتى بجد بتهرجى ...

ماهو انتى تروحى لاى دكتور و بعد كدة تجربى .. انا جربت اربع دكاترة على ما ارتحت للدكتور بتاع لكن انتى كدة بتضيعى فى الوقت و كدة غلللللللللللط :)
ص
ان شاء الله هروح قريب ان شاء الله يارب يارب يارب
فى رمان فى السوق بس شفته فى مطروح بس الكيلو بخمسه جنيه تقريبا والله اعلم
L
DodyCat;10157919:
بقولكو ايه فى رمان فى السوق ولا مش وقته؟


ازيك يادودي وحشتني
اه في رمان كتير يابنتي في السوق
ولو ملقتيش عند اي فكهاني وانتي جاية للدكتورة ادخلي من شارع العياده هتلاقي فكهاني على اول الشارع عنده كتير اوي وشكله تحفة احمر كده ومقلبظ:D
أ
DodyCat;10157915:
روحى لأى حد وبعد كده أبقى غيرى ونقى براحتك
ولازم جوزك يروح معاكى


(y) (y) (y)

DodyCat;10157919:
بقولكو ايه فى رمان فى السوق ولا مش وقته؟



مش عارفة والله يا دودى ...

انتى بتتوحمى ولا ايه ..؟؟؟

بس على العموم الرمان مفيييييد جدااااااااااااااااا

ومليان حدييييييييييييييد


garfeild;10157931:
ازيكم يابطيخات وحشتووووووووووووووووووووووووووووني
كل سنة وانتم طيبين
انا الحمد لله بقيت كويسه
وصمت امبارح وبعد الفطار تنحت ومكنتش قادرة اخد نفسي بس لاننا اول حاجة شربت مياه كتيييير وبعدها عصير:D كنت عطشانه موت ومقدرتش اكل بس كنت جعانه جدا فضلت اكل غصب عني لاني جعاااااااانه :D:D ومش قادرة اقاوم الاكل وبعد ماخلصت الاكل مقدرتش اقوم من على السفرة :D الحمد لله
بس النهارده مش هعمل كده تاني حرمت يابوجي
ادعولي اقدر اكمل باقي اليوم لاني حاسة بدوخة بسيطة ربنا يستر



ازيك يا سيمو وحشتينا

انا كمان تعبت قوى وقت الفطار امبارح مع انى كنت فاطرة بس جوزى ملالى الطبق و اكلت غصب عنى و تعبت جدا فى النوم بليل مش هعمل كدة تانى خالص

البنات اللى فى السادس وا لسابع عايزة اسالهم حاجة ...

هو انتوا حسيتوا انكم نفسكم مسدودة و اقل اكل بيتعبكم ...؟؟؟؟
L
garfeild;10157931:
ازيكم يابطيخات وحشتووووووووووووووووووووووووووووني
كل سنة وانتم طيبين
انا الحمد لله بقيت كويسه
وصمت امبارح وبعد الفطار تنحت ومكنتش قادرة اخد نفسي بس لاننا اول حاجة شربت مياه كتيييير وبعدها عصير:D كنت عطشانه موت ومقدرتش اكل بس كنت جعانه جدا فضلت اكل غصب عني لاني جعاااااااانه :D:D ومش قادرة اقاوم الاكل وبعد ماخلصت الاكل مقدرتش اقوم من على السفرة :D الحمد لله
بس النهارده مش هعمل كده تاني حرمت يابوجي
ادعولي اقدر اكمل باقي اليوم لاني حاسة بدوخة بسيطة ربنا يستر

سيمو وحشانى انا كمان تنحت قوى وكنت معزومة عند ناس يعنى فضايح وجوزى جه قالى تعالى معايا نصلى التراويح فى المسجد حسيت برغبه شديدة فى البكاء وبصتله بعين مكسورة وقلتله لألألألألألألألألألأ مش قادرة اتحرك
ص
الحمد لله مقدرتش اصوم لانى بيجيلى وقت فجأه بحس انى هرجع لو مكلتش ومش بقدر اتحمل الحمد لله
فباكل وفطرت الحمد لله
بس بقيت كسوله اوى بشكل ينرفز الحمد لله
m
مورو لاااااااااااااااااااااااازم تروحى لدكتور دى حاجه ضروريه
أ
بالنسبة لموضوع الصلاة مين فيكم بتصلى و هى قاعدة ...؟؟؟
L
أجمل ايام العمر;10157949:
(y) (y) (y)




مش عارفة والله يا دودى ...

انتى بتتوحمى ولا ايه ..؟؟؟

بس على العموم الرمان مفيييييد جدااااااااااااااااا

ومليان حدييييييييييييييد





ازيك يا سيمو وحشتينا

انا كمان تعبت قوى وقت الفطار امبارح مع انى كنت فاطرة بس جوزى ملالى الطبق و اكلت غصب عنى و تعبت جدا فى النوم بليل مش هعمل كدة تانى خالص

البنات اللى فى السادس وا لسابع عايزة اسالهم حاجة ...

هو انتوا حسيتوا انكم نفسكم مسدودة و اقل اكل بيتعبكم ...؟؟؟؟


دودو انا فى الخامس وبقالى أسبوع نفسى مسدوده
أ
صوت العيون;10157964:
الحمد لله مقدرتش اصوم لانى بيجيلى وقت فجأه بحس انى هرجع لو مكلتش ومش بقدر اتحمل الحمد لله
فباكل وفطرت الحمد لله
بس بقيت كسوله اوى بشكل ينرفز الحمد لله


متصوميش يا مورو ... الدكتور اكدلى ان الصوم اول شهور و اخر شهور خطر جداااااااااااااااااااااااااااااااا

و بالنسبة للكسل ده حاجة طبيعية جدا فى الحمل



meshmesh_romio;10157970:
مورو لاااااااااااااااااااااااازم تروحى لدكتور دى حاجه ضروريه



(y) (y) (y)
L
ازيك ياهدى وحشتيني والله انتي وكل البنات
بصي انا بتعب من اكل اي كمية حتى لو صغيرة مش عارفه ليه
بس نفسي مش مسدوده يعني بكون جعانه اوي وعايزة اكل ولما باكل كمية صغيرة مبقدرش اكمل وبتعب من اي كمية بس بكون لسه جعانه:D
L
أجمل ايام العمر;10157972:
بالنسبة لموضوع الصلاة مين فيكم بتصلى و هى قاعدة ...؟؟؟

أنا بصلى وانا قاعدة وجوزى قالى انتى ليكى عذرك انا بحس بتقل فى بطنى من تحت لو وطيت
ص
فى اوقات بصلى فيها وانا قاعده لانى مش بقدر اقوم واركع واسجد واقوم الحمد لله
ان شاء الله يا مشمشه هروح ان شاء الله يارب يارب يارب
L
أجمل ايام العمر;10157972:
بالنسبة لموضوع الصلاة مين فيكم بتصلى و هى قاعدة ...؟؟؟


انا ياهدى
انا بصلي اول ركعة وانا وقفة بعد كده بكمل الصلاة وانا قاعدة مبقدرش اقف خاااااااااااالص وامبارح صليت 4 ركعات قيام ليل وانا قاعدة
X