تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
y
البت رانيا فريد شوقي في حيلهم بينهم ناو
عامله شعرها احمر ناري زى مايكون لابسه بوريك
او عروسه باربي ههههههههههه
ع
اه اهه شوفتها يا يميم
اوفر اوي ايه ديه
m
yomizo;10293916:
البت رانيا فريد شوقي في حيلهم بينهم ناو
عامله شعرها احمر ناري زى مايكون لابسه بوريك
او عروسه باربي ههههههههههه

ماعجبنيش اللون ده عايزه تعملي زيها يايميم
y
لا طبعا اعمل زيها ايه بس ياميكو وانز اشتغل رقاصه بقى هههههههههه

لا يابت انا جايبه اصلا واحده على اشقرات بنيات كده يعنى افتح من قشر البندق على مصفر مش عارفه اقولك ازاى بس درجات بنيات
m
yomizo;10293951:
لا طبعا اعمل زيها ايه بس ياميكو وانز اشتغل رقاصه بقى هههههههههه

لا يابت انا جايبه اصلا واحده على اشقرات بنيات كده يعنى افتح من قشر البندق على مصفر مش عارفه اقولك ازاى بس درجات بنيات

مانا بقول كده...مش عارفه ازاي هاتعمليها هو ناس بتعرف بس حسب قدرتك علي مسك الفرشاه ودهان كل خصله طبعا
m
حد سمع عن ربط عنق الرحم
&
كل عاااااام وانتم بخييييييييير .....
عيد سعيد يا معلمين :)
ع
ازيكو يا بطيخات كل سنة و انتو طيبين ، يا ريت حد يقولي على مكان هدوم للحمل كويس ، يميم اخبار حملك ايه يا جميل ربنا يطمنا عليكي و على كل البطيخات
ع
حلوة معلمين ديه و انتي طيبة ، ايه ربط عنق الرحم ده وسيلة للتنظيم؟؟
ع
يميم انا عايزة اعمل اللون بتاعك ده انتي جايبة ماركة ايه؟
ع
هوا محدش بيرد ليه يا اخوانا؟؟ ألو ألو ألوووو
m
عروسة نعومة;10293976:
حلوة معلمين ديه و انتي طيبة ، ايه ربط عنق الرحم ده وسيلة للتنظيم؟؟

كل سنه وانتي طيبه..ربط عنق الرحم علشان البيبي ماينزلش لما البيبي يكير بابا عايزني اعملها
أ
miko85;10293968:
حد سمع عن ربط عنق الرحم


بت يا ميكو اهمدي الساعة دي وصلي على النبي

محدش هيربط لك حاجة

صاحبتي ولدت عادي من غير ربط ولا بتاع ... الموضوع ملوش علاقة اللي في بطنك واحد ولا اتنين بس فيه ناس الرحم بيفتح عندهم من أي حاجة حتى لو حامل في نص بيبي ربنا يعافي الجميع
أ
lifedrop;10293971:
كل عاااااام وانتم بخييييييييير .....
عيد سعيد يا معلمين :)


عيد سعيد يا ريس حنيييييرة وبعودة عليكم لايام


عروسة نعومة;10293979:
يميم انا عايزة اعمل اللون بتاعك ده انتي جايبة ماركة ايه؟


يميم جايبة ريفلون



انتي اسمك ايه بقى وحامل في الشهر الكام وقاعدة فين

من الآخر عايزين كشف هيئة :):)





يا شباب بسبس غطسانة بقى لها مدة يا ريت اللي يعرف رقمها يطمنا عليها
m
أمةالله;10293996:
بت يا ميكو اهمدي الساعة دي وصلي على النبي

محدش هيربط لك حاجة

صاحبتي ولدت عادي من غير ربط ولا بتاع ... الموضوع ملوش علاقة اللي في بطنك واحد ولا اتنين بس فيه ناس الرحم بيفتح عندهم من أي حاجة حتى لو حامل في نص بيبي ربنا يعافي الجميع

بابا كل شويه يقولي اعمليها...وانا مش عارفه مافيش حد متخصص هنا...
وكمان قلي ان اربع حالات جم سقطوا في الشهر السادس والخامس وكان حاملين بتوام رحمهم ماستحملش
أ
miko85;10294009:
بابا كل شويه يقولي اعمليها...وانا مش عارفه مافيش حد متخصص هنا...
وكمان قلي ان اربع حالات جم سقطوا في الشهر السادس والخامس وكان حاملين بتوام رحمهم ماستحملش


مش عارفة الصراحة يا ميكو

أنا الوحيدة اللي جابت توأم أعرفها مربطتش حاجة وكانت زي عادي لحد التاسع وولدت في نص التاسع كمان

بس أعتقد الموضوع مفيهوش افتكاس

أكيد القيصري أصعب من الربط فلو عندك حد بيولد قيصري يبقى أكيد هتلاقيهم بيربطوا

بس صحيح انتي المفروض أبوكي يولدك إزاي ... المفروض إن الكلام ده ممنوع ولا ايه؟؟
ع
أنا اسمي بوسي و حامل في الشهر الاول و ساكنة في التجمع الخامس اللي نفسي الاقي حد فيه ، ربنا يثبتلك حملك يا ميكو
د
عروس اخبار الرياض فلعيد ايه ههههههههههههههههههههههههههه
انا هتشل
د
اه افتكرتك عروس حبيبي سوري
ع
عايزة حد يقولي على لبس الحمل بتلبسو ايه و منين ربنا يخليكو
X