تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
s
امين يارب العالمين تسلمى يا هوبا ربنا يرزقك بالذرية الصالحة عاجلا غير اجلا يارب
c
miko85;10290730:
يارب يخلص بسرعه..ويخليك ندي انا كمان بقعد لوحدي كتير

ناس كتير سمته ...عايزه اعرف معني اسم مايا

بيتهيئلى شوفت مره انه اله حاجه عند اليونان تقريبا حاجه كدا
kato;10290789:
سلامة سنانك يا انوسة الف سلامة معلش يا قمر الكالسيوم كلة واخدة منك اناناسة ان شاء الله تيجى بالسلامة ونطمن عليكى وعليها يارب خالص هانت يا قمر حاولى تقعدى فاردة رجلك انا كمان رجلى ورامة وايدى والدبلة خلاص مش بتدخل فى صوابعى بتزنق عليا ماما بتقولى تخنتى وانا اقولها لالالالا عشان ايدى وارمة حجج :D

الله يسلمك يا كاتو ربنا يكرمك ويكملك على خير يارب :) (f)
اه يا بنتى ست اناناسه مخلصه على الكاسيوم بتاعى مانا بقول لماما هى بتاخد الكالسيوم بتاعى اللى انا وخداه منك هههههههههههههه ناس بتخلص لناس ههههههههههههه
ربنا يكملنا على خير يارب
هو انتى رجلك بتورم علطول وله ساعات بتخف وتورم
انا الدبله فى صوباعى مش بتتحرك من مكنها خالص ههههههههه
m
sweet_toota;10290833:
ميرسى يا ميكو ربنا يخليكى..انا عملت مجهود شغل البيت العادى و بعد الفطار دخلت الحمام لقيت افرزات بني شبه اللى بتيجى قبل البريود او وهى بتخلص وانا اصلا كان عندى قبلها مغص البريود و كنت بقول عادى عشان معظم الحوامل جالهم نفس المغص فى الاول يارب استر يارب

انا بردو عندي مغص بيريود علشان كده هاكلم بابا
بصي المغص ده عندك علي طوول ولا بيروج ويجي
s
لا بيروح و يجى بس امبارح كان عندى طول اليوم قلت يمكن عشان البريود معادها قرب
m
crazy ananas;10290864:
بيتهيئلى شوفت مره انه اله حاجه عند اليونان تقريبا حاجه كدا

الله يسلمك يا كاتو ربنا يكرمك ويكملك على خير يارب :) (f)
اه يا بنتى ست اناناسه مخلصه على الكاسيوم بتاعى مانا بقول لماما هى بتاخد الكالسيوم بتاعى اللى انا وخداه منك هههههههههههههه ناس بتخلص لناس ههههههههههههه
ربنا يكملنا على خير يارب
هو انتى رجلك بتورم علطول وله ساعات بتخف وتورم
انا الدبله فى صوباعى مش بتتحرك من مكنها خالص ههههههههه

هو امتي اكل حاجات فيها كالسيوم
وبعدين حلو اسم اناناسه انتي خلاص هاتسميها اناناسه ولا ايه
وعجباني اوي البنوته ال حطاها في التيكر قمر ياخواتي
(
اة يا انوسة ناس بتخلص لناس فعلا ولسة ان شاء الله بعد الولادة ماما بتقولى هدوقى يعنى اية سهر وتعب عشان انا بقولها انا بنتى هتطلع مأدبة زى ماماتها كانت مريحة امها تقولى اة مريحانى قوى قالتلى انا مش هقولك بكرة تشوفى

انا رجلى 24 ساعة وارمة والله برغم انى عطول قاعدة فردها وخلاص مش لاقية حاجة مقاسى ههههههههه
والغريبة انى لما بقوم من النوم بتكون ورامة ومش بعرف ادوس عليها خالص وبقوم اعرج يلا ربنا يسهل الحال ونولد بالسلامة
m
sweet_toota;10290886:
لا بيروح و يجى بس امبارح كان عندى طول اليوم قلت يمكن عشان البريود معادها قرب

انا حصلي كده في ميعاد البيريود بس بابا قلي علي دوا بيثبتوبيهدي تقلصات الرحم
بس خلي بالك ماتعمليش اي حاجه خالص...والله بعد الشر عليكي وعليا وعلي كل البنات واحده صاحبتي كانت مسافره معايا للسعوديه وسقطت النهارده علشان وقفت في المطبخ بلاش مجهود خالص ...يارب يتمملنا علي خير..
وادعو لصاحبتي
s
ربنا يعوضها خير يارب و يتمملنا حملنا على خير يارب بحق الايام المفترجة دى
ي
sweet_toota,انتى حسيتى باعراض الوحم فى الحمل ده والا لا
m
sweet_toota;10290925:
ربنا يعوضها خير يارب و يتمملنا حملنا على خير يارب بحق الايام المفترجة دى

سويت توتا انا سالتلك بابا وقلي كلام مش فاهماه بس يعني لازم تخدي مثبت لان كده غلط..
اسمه duphaston ...ده بيحتوي علي بروجسترون...
c
hoba555;10290834:
ربنا يكرمك يا نوسه علي الدعوه دي يارب وسلامه سنانك انا سناني لغايه دلوقتي بايظه اصلا المفروض الواحده بعد ما تولد برده تكمل كالسيوم بس هتقولي لمين

الف سلامه يا هوبا بس لزم تخدى بالك منه بجد عشان لو حصل حمل تانى ان شاء الله
ومتستهتريش بجد بالكالسيوم وربنا ميجبش حاجه وحشه لحد يارب

miko85;10290890:
هو امتي اكل حاجات فيها كالسيوم
وبعدين حلو اسم اناناسه انتي خلاص هاتسميها اناناسه ولا ايه
وعجباني اوي البنوته ال حطاها في التيكر قمر ياخواتي

اكل الحاجات اللى فيها كالسيوم ملهاش وقت
لكن على الخامس او السادس المفروض الدكتور او باباكى قصدى يديكى كالسيوم
وانتى المفروض تزودى اكل اللى فيه كالسيوم من السابع بس انتى يا ميكو توينز يا حبيبتى يعنى ماتستنيش اديها لبن وزبادى بمعلقه عسل اسود ومتكسليش بجد وربنا معاكى
اما اناناسه ده كان اسمى من الاول بس من ساعه مالانسه جت وانا تنازلت عنه ليها ههههههههههه احنا لحد دلوقتى متفقين على نور ان شاء الله
عقبال ماتعرفى التوينز العساسيل ايه ان شاء الله
kato;10290904:
اة يا انوسة ناس بتخلص لناس فعلا ولسة ان شاء الله بعد الولادة ماما بتقولى هدوقى يعنى اية سهر وتعب عشان انا بقولها انا بنتى هتطلع مأدبة زى ماماتها كانت مريحة امها تقولى اة مريحانى قوى قالتلى انا مش هقولك بكرة تشوفى

انا رجلى 24 ساعة وارمة والله برغم انى عطول قاعدة فردها وخلاص مش لاقية حاجة مقاسى ههههههههه
والغريبة انى لما بقوم من النوم بتكون ورامة ومش بعرف ادوس عليها خالص وبقوم اعرج يلا ربنا يسهل الحال ونولد بالسلامة

اه فعلا يا كاتو احنا هيطلع علينا اللى اكلنا بط بط هيطلع وز وز ههههههههههههه
بس يجوا ويحصل اللى يحصل بئا ربنا يجبهم بالسلامه يارب

وانتى الف سلامه عليكى معلش هانت كله عشان خاطر هااااايدىىىىى ههههههههههه
مع انى مكدبش عليكى التامن ده طوييييل وممل قوى ومش بيخلص
ربنا يعديها علينا على خير يارب

ندى ياريت لما تدخلى تطمنينا عليكى :)
b
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
علي اجمل حوامل مصر
b
كل سنه وانتوا طيبين يا بنات
وربنا يقومكوا كلكوا بالسلامه يارب
s
ميكو ميرسى ربنا يخليكى انا متشكرة اوى ليكى و لباباكى ربنا يكرمه يارب .. طيب دة عادى الدوا دا اخده من غير ما الدكتورة تكتبلى ولا الافضل اروح بكرة و هى تكتبهولى؟



ياسمين اة جالى وحم غثيان و ترجيع خفيف و نوم كتييييييييير بس غمامان النفس اكتر حاجة
l
هالوز
m
sweet_toota;10291068:
ميكو ميرسى ربنا يخليكى انا متشكرة اوى ليكى و لباباكى ربنا يكرمه يارب .. طيب دة عادى الدوا دا اخده من غير ما الدكتورة تكتبلى ولا الافضل اروح بكرة و هى تكتبهولى؟



ياسمين اة جالى وحم غثيان و ترجيع خفيف و نوم كتييييييييير بس غمامان النفس اكتر حاجة

لو هاتروح بكره روحي ...بصي حاولي تكلميها احسن دلوقتي علشان كده غلط...انا مش عايزه اقلقلك...هي الافرازات لونها بني اوي ونزلت تاني
s
بصى اول مانزلت كانت بنى غامق و دلوقتى قلت عن الاول و لونها بنى فاتح بس قوليلى قالك اية بصراحة يا ميكو عشان انا معيش رقم دكتورتى و هروح لدكتور تانى خالص لسة بكرة
m
sweet_toota;10291111:
بصى اول مانزلت كانت بنى غامق و دلوقتى قلت عن الاول و لونها بنى فاتح بس قوليلى قالك اية بصراحة يا ميكو عشان انا معيش رقم دكتورتى و هروح لدكتور تانى خالص لسة بكرة

بابا قلي غلط...كده في حركه في الرحم ,,مش عارفه مافهمتش لاني حصلي كده وداني مثبت...لو مش عايزه تاخديه بكره روحي صبح لدكتور علشان بردو غلط
c
http://www.forums.3roos.com/t482017-25.html
عيال ماتنسوش ده

وحتى المهماهات تدخل عشان تدينا المفيد
s
ربنا يستر انا هصبر لبكرة ان شاء الله و هقلك الاخبار ادعولى كلكم امانة عليكم
X