تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏yomizo, ‏hoba555
حلو تغيير الاماكن دة
ب
باردو تلج اعقلى بقى انتى هتولدى اهو

بنتك هتنزل متلجة ع فكرة
هههههههههههههههه
y
انا اللى بقللت خالص انا لما بعد على البارجير بلاقي بطنى لزقت في الشلته ههههههههههههههههههه
ب
يميم عمرك اديتى لبتول فايتمن من نفسك
اصل بتول انا شايفاها ضعيفة غير دور الوز اللى بتاخد 4 مرات ف السنة والدكاترة بيوصفلها مضدات حيوية وخلاص
لكن انا عايزة فيتامن تمشى علية يقويها ويفتح نفسها ع الاكل ضعيفة ومناعتها زيروووووووووو
y
احسن تنزل والجو طراوه عندها
بس انا خايفه من الكحه لانى ساعات بتنتابننى كحه فظيعه بحس ان بكنى بتبوز منها البت من كتر الكحه وخايفه من العمليه والغرز لا تفك من الكحه وفي نفس الوقت كل يوم اخد قرار انى ابطل اكل تلج وارجع تانى اكله هههههههههه
ب
صحيح انتى قولتلى احط اية ع سلطة الزبادى
حاجة كدة وسالتك عليها مردتيش
y
بتول دى بنتك انت يادلعدى
انا بنتى اسمها مللللللللللللللك
:)


ومش بديها اى فيتامين عشان اى حاجه من دى زى ملابيبقى لها جانب ايجابي بيبقى ليها سلبيات وحشه عليهم لما يكبروا كمان

انت عارفه انا وانا صغيره كنت باخد فيتامين كده كتير وده كان سبب رئيسي ان سنانى كلها طلعت مخوخه
فبلاش احسن
ب
انا عايزة قبل مااولد ان شاء الله

تطمنينى وتقوليلى ان العملية التانية بتكون سهلة
وتقوليلى بيفتحوا نفس المكان ولا مكان تانى
هعيييييط والله
كانها سوستة
ب
ايوة كان قصدى اكتب ملك خلاص حصل خير متزقيش عشان مش قادرة ومكسرة

طب يعنى بلاش اجتهد من نفسى

طب اية حل المناعة الضعيفة؟
ب
ااااااافففففففففففففعاااااااااا

اضرب غطس ههههههههههههههه
ب
انتى نمتى ولا اية
أ
om_tota;10288040:
ههههههههههههههههههههههههههه
هههههههه
امال هيكون ف قفاياااااااااا
ههههههههههههههههههه

طب يارب ابنك يصحى ازا كان نايم


:mad::mad::mad::mad::mad:
ليه بس الكلام اللي ملوش لازمة ده


om_tota;10288041:
واحدة صحبتى لبست النقاب اول امبارح


ما شاء الله لا قوة إلا بالله ربنا يبارك لها يا رب ويثبتها (f)(f)(f)


yomizo;10288048:
انا كنت بقراللى فات وكنت باكل بلح
وبشرب سفن وباكل تلج هههههههههههههههههههههه


أنا ملحقتش آكل النهاردة:confused::confused::confused:


om_tota;10288064:
يميم عمرك اديتى لبتول فايتمن من نفسك
اصل بتول انا شايفاها ضعيفة غير دور الوز اللى بتاخد 4 مرات ف السنة والدكاترة بيوصفلها مضدات حيوية وخلاص
لكن انا عايزة فيتامن تمشى علية يقويها ويفتح نفسها ع الاكل ضعيفة ومناعتها زيروووووووووو


بابا الله يرحمه كان بيقول الطفل اللي اللوز عاملة له مشاكل يشيلها بس بتول أعتقد صغيرة على إنها تشيل اللوز ... إسألي الدكتور أحسن


om_tota;10288077:
صحيح انتى قولتلى احط اية ع سلطة الزبادى
حاجة كدة وسالتك عليها مردتيش


أنا بحط خيار وجزر مبشوري ... أعصرهم من الماية وأحطهم على الزيادب مع حتة توم صغننة وملح وفلفل وخل قلييييييل وطبعا نعناع
ب
الله ها الله
y
سوماء
دى بتاع كده من انواع لتوابل لونه فوشيا كده على موف بس بيدى طعم حاو للاكل ومفيد كمان
ب
ملحقتيش تاكلى لية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ها قولى كنتى بتعملى اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الدكتور قالى فعلا صغيرة ومش قبل 4 سنين عشان تتعمل
ب
يعنى من العطار ولا من ماركت؟

واية مكوناتة؟
y
والله يابنتى انا مرات اخويا بتدى الواد ابنها مضادات بالهبل وفيبتامينات وحركات والواد ياعين امه وابوه وعيلته كلها على طول خيبان وحاله بالبلى
عيان ومش بياكل كويس وحالته كرب وانابقول كده محدش يدى حاجه من نفسه ولو حصل ماتبقاش لفترات متصله يعنى فتره وتتوقف وياخهد غيره عشان جسمه مايعملش مناعه منه ومايبقاش بيحوء فيه
ب
الحمووووووووووووووووووووووووووووووووضاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏yomizo
ب
طب ماحد يعقلها ويقولها بلاش كدة وبعدين هيا م ش شايفة ابنها ترحمة شوية

ولا العقل زينة ف البترينا
X