تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ا
yomizo;10287134:
لا ياندى انا من الشهر السابع الحمد لله عندى مايسمى بعرق النسا :)
الى هو ايه بقى
بتبقى الرحم والبطن كبرت وزنقت على الفقرات القطنيه في اخر العمود الفقري فبيزنق على العصب المغزى للرجل اليمين ويخليها تقف بس كده

انا كمان بيجيلي الوجع ده
m
bright bride;10287141:
حاضر يا يميم هتبط الظاهر انى فاضية و مش لاقية حاجة اعملها بكرة لما يبدأ الوحم و الغثيان هقول فين ايام مكنت خايفة من الكبدة :)

اه والله اول ماعرفت اني حامل قولت ازاي ماجاليش اعراض حمل وبعدها باسبوع عينك ماتشوف ال النور غثيان ودوخه وترجيع ويمكن الله اعلم تاجيلك من غير اعراض الوحم
sweet_toota;10287149:
يميم الحمدلله انك اتطمنتى و معلش ممكن مامتك تبقى تجيب لملوكة طقم العيد و الف سلامة عليكى يا حبيبتى ربنا يرزقك بساعة سهلة وولادة ميسرة يارب

توتا يابنتي بسالك والله علي طوول عليكي خف الالم ال كان عندك ولا ايه
l
بلاش تتقلي علي نفسك يايميم بقي
l
في ناس بتجيلها من غير غثيان ياجماعه مش كل الناس
l
برايت برايد انتى حامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جديد ؟؟؟؟؟؟؟
اقول الف مبروك ؟؟؟ اصل انافاكره الاسم من المتاخرات معايا هناك لو كده يبئا الف مبروك يا حببتى وربنا يتمملك بالف خيررر


كاتوا لسا مرحتش للدكتور بس قررت انفض عشان الايام تعدي بسرعه واروح اطمن
قوليلي مش لو هرمون الحمل بيزيد ده مؤشر خير بردو مش كده؟؟


يلا ربنا يجبرنا كلنا ويقومنا كلنا بالسلامه
m
bright bride;10287166:
الحمد لله كويسة و قوليلى اسم تانى اسهل اندهلك بيه

انتي في قطر دلوقتي واسمك ايه
وانتي ال كنتي لسه مسافره قطر ومجوزه بقالنا 9 شهور
l
فعلا
انا اهه مش حاسه باي حاجه خالص مش عارفه ليه وعشان كده شاكه في روحي
b
يا جماعة انا نفسى احط تيكر الحمل فى التوقيع حط يعطف علية و يقولى ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
m
loveway;10287183:
في ناس بتجيلها من غير غثيان ياجماعه مش كل الناس

صحيح انا اكتر واحده حاسه بالغثيان والترجيع علشان الاعراض مضاعفه ههههه ادعولي يقويني...
وصح في ناس كتير من غير غثيان
l
دوسي علي اللي عاجبك عند اي حد مننا وهيدخلك عللي موقع اكتبي البيانات
هيعملك لينك خديه كوبي

بصي واحده واحده ونفهمك
b
love_me_more307;10287185:
برايت برايد انتى حامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جديد ؟؟؟؟؟؟؟
اقول الف مبروك ؟؟؟ اصل انافاكره الاسم من المتاخرات معايا هناك لو كده يبئا الف مبروك يا حببتى وربنا يتمملك بالف خيررر


كاتوا لسا مرحتش للدكتور بس قررت انفض عشان الايام تعدي بسرعه واروح اطمن
قوليلي مش لو هرمون الحمل بيزيد ده مؤشر خير بردو مش كده؟؟


يلا ربنا يجبرنا كلنا ويقومنا كلنا بالسلامه


ايوة الحمد لله حامل لسة محللة امبارح و فعلا انا كنت بشارك فى المتأخرات الله يبارك فيكى يا جميلة
l
ربنا معاكي ياميكو انتي في الكام؟؟
b
miko85;10287188:
انتي في قطر دلوقتي واسمك ايه
وانتي ال كنتي لسه مسافره قطر ومجوزه بقالنا 9 شهور


ايوه انا فى قطر و اسمى سارة ايوة انا اللى لسة مسافرة قطر و متجوزة من 9 شهور :)
l
الف الف ال مبروووووووووووك يا قمر وعقبال ما تفرحي بشوفته ان شاء الله فرحتلك والله
دلوقت انا وانتى وبيبوو ربنا الحمد لله جبرنا عقبال باقي البنات اللهم امييين
هااا كده انتى حامل كم اسبوع؟
y
هاجيلكم تانى معلش انا اصلي لسه حجايه من تحت من ساعه مانزلت الصبح ورجلى وارمه اوى ونفسيي اريح شويتين تلاته عشره وكمان جوزى لسه جاى
اصلي رجعت من اللف ده على طنط تحت ولسه طالعه اول ماطمنتكم
يللا اشوفكم تانى على خير بقى ان شاء الله
b
loveway;10287208:
دوسي علي اللي عاجبك عند اي حد مننا وهيدخلك عللي موقع اكتبي البيانات
هيعملك لينك خديه كوبي

بصي واحده واحده ونفهمك


اخد لينك الصفحة و لا الكود اللى بيطلع؟ و احطه فى انى مربع فى تعديل التوقيع؟
y
بت يابرايداوعى تكونى من النوع اللي بيقفش من كلامى لااجى ارزعك على البوبو بتاعتك :)

انا شكلى هاعمل كده فعلا هاقول لماما تجيبلي حاجتى بتاعت الولاده
البجامتتو قمصان نوم المستشفى والغيارات والحاجات االى ناقصانى وربنا يسهل بقى او ممكن اجيبها في العيد قبل الولاده على طول ان شاء الله
وملك ربنا يسهل بقى باباها يبقى يظبطها
r
الف سلامة عليكى يا يميم .. نوم العوافى يا اوخه هههههههههههههههه

خدى الكود وحطيه فى تعديل التوقيع
b
love_me_more307;10287220:
الف الف ال مبروووووووووووك يا قمر وعقبال ما تفرحي بشوفته ان شاء الله فرحتلك والله
دلوقت انا وانتى وبيبوو ربنا الحمد لله جبرنا عقبال باقي البنات اللهم امييين
هااا كده انتى حامل كم اسبوع؟


الله يبارك فيكى يا جميلة ربنا يخليكى انا و الله مش عارفة احسبها انا اخر بيريود كانت عندى من 4 اسابيع و 5 ايام فمش عارفة احسب من اول يوم لاخر بيريود و لا ازود 7 ايام و لا من ساعة التبويض
y
برايد ممكن تاخدى كوبي من الصوره بتاعت التوقيع اللى عملتيه نفسه
X