تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ب
لا مشفتهاش اصل مش بشوفة كل يوم
ع
ههههههه يارب يا موها يارب
s
هويا ربنا يرزقك بالذرية الصالحة عاجلا غير اجلا
b
sweet_toota;10286800:
اميييييييييين يارب

انتى عملتى سونار ولا لسة يا سارة؟


انا لسة عاملة اختبار الحمل امبارح و دخلت للدكتورة كتبتلى بسكوبان و فوليك اسيد بس و لسة مواعيد متابعة الحمل من يوم الحد اللى بعد العيد ان شاء الله هو السونار المفروض بيتعمل امتى؟
l
ازيك ياام توته الحمد لله تمام ونيفو كويسه ومش بتدخل علشان بتشتغل دلوقتي وبترجع تعبانه وتقضيها نوووم

انا في السادس ياموزة
ع
انا هقوم عشان ماما نامت وندي وحدها سلااام
b
loveway;10286786:
انا بقي فرح اخويا تالت يوم ومش عارفه هلبس ايه من الكرش الي عندي ده
ههههههههههه

بس هو هيبقي كتب كتاب بس وهيروح بيته


الف مبروك يا قمر
ع
ربنا يكرمك يا توتا يارب سلام
b
سلام يا هوبا
s
السونار من تانى مرة تقريبا و فى ناس بتعمله من اول مرة بس على حسب انتى فى الاسبوع الكام عشان يبان كيس الحمل اصلا
s
مع السلامة يا هوبا و ادى دى لندى موااااااااااااااااه
b
بصى انا اخر مرة جاتلى فيها البيريود كان يوم 15-8 يعنى بقالى 4 اسابيع و 5 ايام يبقى كده انا ماشية فى الاسبوع الخامس ولا ايه؟
ب
ماشى يا هوبا سلام
l
ربنا يخليكي ياحبيبه قلبي
l
انا مش عارفه الدكاتره بيحسبوها ازاي من اخر يوم بريود ولا بعدها بكام يوم؟؟؟
ب
رقاااااااااااصة
r
sweet_toota;10286822:
روشى منورة يا قمر عاملة اية.؟


ده نورك ياقمر .. جزاكى الله خيرا
s
اة يا سارة تقريبا كدة ان شاء الله .. انا عملت سونار وانا داخلة على الاسبوع السادس عشان كنت تعبانة و مبانش فى السونار غير الكيس و مفيش جنين ولا نبض و فى ناس ماشاء الله بتسمع النبض فى الاسبوع الخامس و فى ناس فى الاسبوع التامن بس روحى اطمنى على كيس الحمل و يمكن تسمعى النبض يارب و ربنا يطمنا جميعا
m
sweet_toota;10286850:
السونار من تانى مرة تقريبا و فى ناس بتعمله من اول مرة بس على حسب انتى فى الاسبوع الكام عشان يبان كيس الحمل اصلا

سويت توتا ازيك روحتي تاني ولا ايه عند الدكتوره..والالم ال عندك خف ولا لسه
bright bride;10286870:
بصى انا اخر مرة جاتلى فيها البيريود كان يوم 15-8 يعنى بقالى 4 اسابيع و 5 ايام يبقى كده انا ماشية فى الاسبوع الخامس ولا ايه؟

زودي علي ميعاد البيريود 7 ايام وعدي باه مثلا يوم 22\8 هاتكون كملت شهر
l
ياهلا ياهلا

منورين كلكوا ياموزز
X