تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
m
أمةالله;10294021:
مش عارفة الصراحة يا ميكو

أنا الوحيدة اللي جابت توأم أعرفها مربطتش حاجة وكانت زي عادي لحد التاسع وولدت في نص التاسع كمان

بس أعتقد الموضوع مفيهوش افتكاس

أكيد القيصري أصعب من الربط فلو عندك حد بيولد قيصري يبقى أكيد هتلاقيهم بيربطوا

بس صحيح انتي المفروض أبوكي يولدك إزاي ... المفروض إن الكلام ده ممنوع ولا ايه؟؟

لاه بابا هيةلدني لما انزل مصر...بس معرفش الدكتوره ال هنا تقولي تعمليها ليه مدام ماحصلش اجهاض قبل كده...بابا قلي هي اكيد مافاتش عليها حالات وبعدين هانستني لما يحصل اجهاض...
أ
هدى اللي هي أجمل أيام العمر ساكنة في الرحاب أعتقد ده قريب منك

بس هي قاعدة عند مامتها الأيام دي
ع
عادي يا توتة و لا يهمك ، أنا اتكلمت معاكي مرة برضه انا أهلي كلهم دلوقتي في الرياض انتو مالكوش صحاب هناك و لا ايه؟
m
عروسة نعومة;10294027:
أنا اسمي بوسي و حامل في الشهر الاول و ساكنة في التجمع الخامس اللي نفسي الاقي حد فيه ، ربنا يثبتلك حملك يا ميكو

يارب ادعيلي
دموع اشتياقي;10294031:
عروس اخبار الرياض فلعيد ايه ههههههههههههههههههههههههههه
انا هتشل

انتي في السعوديه
أ
عروسة نعومة;10294039:
عايزة حد يقولي على لبس الحمل بتلبسو ايه و منين ربنا يخليكو



مقدرش أفيدك للأسف ... أنا منتقبة ففي الحمل بلبس هدومي العادية :)

توفير مفيش أحسن من كده

والأحلى من كده ايه إنك ممكن تبقي حامل وتلاقي حد يقول لك يا آنسة:D
(
كل سنة وانتى طيبة يا ندى

ميكو كل سنة وانتى طيبة يا قمر انتى عايزة تعملى ربط للرحم لية يا حبيبتى

مى كل سنة وانتى طيبة انتى وعبدلله وعقبال يارب ما نباركلك على الحمل عن قريب يارب عاجل غير اجل ياقمر

عروسة نعومى كل سنة وانتى طيبة

انا شوفت رانيا فريد شوقى هى عاملة اية اللون وحش جدا جدا عاملة زى الساحرات و الشريرات هههههههههههه :D
y
اناعارفه نمره بسبس عند طنط وممن اكلمها بس انا ورايا حاجات كتير ولو كلامتها دلوقتىمش هنقفلفي سنتنتا ههههههههههههههههه
اتنا رايحه انشر باقي الغسيل وامسح الشقه :(
ع
أمة الله ابنك شكله عسول خالص ربنا يحميه ، انتي حامل تاني؟
ع
اسيكم يا حوامل كل سنه وانتم طيبين
ع
هههههه و الله الحمل بالنقاب ده لذيذ ادعيلي جوزي يوافق البسه بس حتى هدوم البييت ماغيرتيهاش انا حماتي عمالة تقولي هاتي جلاليب بقى و حاجات واسعة

ايه يميم اللي بتمسح في التاسع ديه ؟؟!

كل سنة و انتي طيبة يا كاتو
ع
ازيك يا هوبا ... و الله هاعيطلكو بقى حد يقولي بتلبسو ايه في الحمل
m
kato;10294052:
كل سنة وانتى طيبة يا ندى

ميكو كل سنة وانتى طيبة يا قمر انتى عايزة تعملى ربط للرحم لية يا حبيبتى

مى كل سنة وانتى طيبة انتى وعبدلله وعقبال يارب ما نباركلك على الحمل عن قريب يارب عاجل غير اجل ياقمر

عروسة نعومى كل سنة وانتى طيبة

انا شوفت رانيا فريد شوقى هى عاملة اية اللون وحش جدا جدا عاملة زى الساحرات و الشريرات هههههههههههه :D

ازيك ياكاتو ياختي...وانتي طيبه ياقمر
بصي بابا عايزني اعمله علشان بيقولوا ان التوينز وكمان خصوصا اني بكريه يعمل بوش في اي وقت...وكمان بيقولي ان في اربع حالات جم مسقطين في الشهر السادس والخامس علشان بيكونا كبروا والرحم مش بيستحملهم..ز
الدكتوره ال روحت عندها قالت مش لازم مدام ماحصلش اجهاض قبل كده...بابا قلي احنا لسه هاستني كمان علشان المغص ال علي طوول والدم كمان...
(
miko85;10294088:
ازيك ياكاتو ياختي...وانتي طيبه ياقمر
بصي بابا عايزني اعمله علشان بيقولوا ان التوينز وكمان خصوصا اني بكريه يعمل بوش في اي وقت...وكمان بيقولي ان في اربع حالات جم مسقطين في الشهر السادس والخامس علشان بيكونا كبروا والرحم مش بيستحملهم..ز
الدكتوره ال روحت عندها قالت مش لازم مدام ماحصلش اجهاض قبل كده...بابا قلي احنا لسه هاستني كمان علشان المغص ال علي طوول والدم كمان...



لا يا قمر بعد الشر عليكى يا حبيبتى لو انتى عايزة تعملى ربط عشان تكونى مطمنة اعمليها وان شاء الله ربنا يكملك على خير ويثبت حملك وتولدى بالسلامة احلى توينز يا قمر (f)
m
kato;10294112:
لا يا قمر بعد الشر عليكى يا حبيبتى لو انتى عايزة تعملى ربط عشان تكونى مطمنة اعمليها وان شاء الله ربنا يكملك على خير ويثبت حملك وتولدى بالسلامة احلى توينز يا قمر (f)

يارب يخليكي ياكاتو ياقمر.....ان شاء الله يعدي العيد وروح اسال
أ
أنا جيت تاني

معلش أصل اللاب توب اتعته



yomizo;10294053:
اناعارفه نمره بسبس عند طنط وممن اكلمها بس انا ورايا حاجات كتير ولو كلامتها دلوقتىمش هنقفلفي سنتنتا ههههههههههههههههه
اتنا رايحه انشر باقي الغسيل وامسح الشقه :(


طيب كلميها وقت ما تقدري يا يميم وطمنينا عليها



عروسة نعومة;10294054:
أمة الله ابنك شكله عسول خالص ربنا يحميه ، انتي حامل تاني؟


ربنا يكرمك يا قمر عقبال ما نشوف النونو بتاعك ... لا يا قلبي أنا عايزة أحمل تاني بس ربنا ييسر لنا


عروسة نعومة;10294065:
هههههه و الله الحمل بالنقاب ده لذيذ ادعيلي جوزي يوافق البسه بس حتى هدوم البييت ماغيرتيهاش انا حماتي عمالة تقولي هاتي جلاليب بقى و حاجات واسعة

ايه يميم اللي بتمسح في التاسع ديه ؟؟!

كل سنة و انتي طيبة يا كاتو


لا مغيرتهاش ... أصلي متخنتش كتير في الحمل خالص ... بس جيت من بعد السابع كده وابتديت أجيب توبات طويلة شوية من المحلات العادية علشان البديهات بتاعتي بقت قصيرة ... وجبت بنطلون وجيبة باين مش بكمر لأ بأستك أو دكة كده علشان بقيط أنزل الأستك بس تحت بطني ... أصلي بطني كانت ملمومة لدرجة إن وأنا في آخر التاسع واحدة طانط بتقول لي انتي في السابع؟؟!!!!!!!!!!:ss::ss:
c
عروسة نعومة;10294027:
أنا اسمي بوسي و حامل في الشهر الاول و ساكنة في التجمع الخامس اللي نفسي الاقي حد فيه ، ربنا يثبتلك حملك يا ميكو

الف مبروك يا بوسى وعقبال ما توصلى للتاسع ربنا معاكى يارب
بس عندى سؤال هو انتى بوسى اللى كانت بتسئلنى على ايمى الكاشف او كان اسمك غير قبل كدا بوسى بالانجليزى
m
كتكوت هنا منوره....فين بسبس وفين البت بوكي وفي مورو
J
يابوسى انا جاوبت عليكى فى تجهيزات الحوامل وبنلبس ايه انا بلبس بنطلونات حمل عليها بلوزات امبير او اللى هى عامله زى البنشو
J
انا مبسوطه اوى كلمت واحده صاحبتى ولدت من شهر واخدت الابيديورال وبتشكر فيها خالص وبتقول الحمد لله محصلش معاها اى مضاعفات او وجع فى الضهر زى ما بنسمع
انا قررت انى اخدها ان شاء الله لو ربنا كرمنى وهولد طبيعى بس هعمل استخاره الاول
أ
استخيري يا قمر وربنا يكتب لك اللي فيه الخير

اخترتي اسم للنونو؟؟
X