أنا جيت تاني
معلش أصل اللاب توب اتعته
yomizo;10294053:
اناعارفه نمره بسبس عند طنط وممن اكلمها بس انا ورايا حاجات كتير ولو كلامتها دلوقتىمش هنقفلفي سنتنتا ههههههههههههههههه
اتنا رايحه انشر باقي الغسيل وامسح الشقه :(
طيب كلميها وقت ما تقدري يا يميم وطمنينا عليها
عروسة نعومة;10294054:
أمة الله ابنك شكله عسول خالص ربنا يحميه ، انتي حامل تاني؟
ربنا يكرمك يا قمر عقبال ما نشوف النونو بتاعك ... لا يا قلبي أنا عايزة أحمل تاني بس ربنا ييسر لنا
عروسة نعومة;10294065:
هههههه و الله الحمل بالنقاب ده لذيذ ادعيلي جوزي يوافق البسه بس حتى هدوم البييت ماغيرتيهاش انا حماتي عمالة تقولي هاتي جلاليب بقى و حاجات واسعة
ايه يميم اللي بتمسح في التاسع ديه ؟؟!
كل سنة و انتي طيبة يا كاتو
لا مغيرتهاش ... أصلي متخنتش كتير في الحمل خالص ... بس جيت من بعد السابع كده وابتديت أجيب توبات طويلة شوية من المحلات العادية علشان البديهات بتاعتي بقت قصيرة ... وجبت بنطلون وجيبة باين مش بكمر لأ بأستك أو دكة كده علشان بقيط أنزل الأستك بس تحت بطني ... أصلي بطني كانت ملمومة لدرجة إن وأنا في آخر التاسع واحدة طانط بتقول لي انتي في السابع؟؟!!!!!!!!!!:ss::ss: