تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
DodyCat;10157977:
دودو انا فى الخامس وبقالى أسبوع نفسى مسدوده



انا بقالى 3 اسابيع نفسى مسدودة جداااااااااااااااااااااااااا

و باكل غصب انا النهاردة الحمد لله اول يوم فى السابع
m
هدى انتى هتحسى انك جعانه بس مش ليكى نفس ده طبيعى
بس الاكل مهم جدااااااااااااااا فى السابع والثامن لسه الدكتور قايلى كده امباااااااارح قالى ازل ماندخل السابع لازم تاكلى كويس اووووووووووووووووووووووووى وتاخدى كالسيوم وقالى الكالسيوم اللى فى اللبن بيبقى قليل وقاللى كمان ان اللبن البودره فيه كالسيوم اعلى من اللبن الحليب
L
انا هقوم انام شويه
ص
هقوم كمان لانى تعبت الحمد لله
m
تصبحى على خييييييييييييييييييييييييييييييير
L
انا فى الشغل ومصدعه
m
ميرسى يادودى عالوصفات متحرمش منك
L
meshmesh_romio;10158090:
ميرسى يادودى عالوصفات متحرمش منك

ويلكم يا قمر جربى بقى وقليلى عملتى ايه
m
الف سلامه عليكى
ا
حمدلله علي السلامة يا هدي يعني محكتيش عملتي ايه في الساحل
L
هتفطرو ايه ؟
كل واحده تقول هتفطر ايه؟
ع
ازيكم يا بنات عاملين ايه
البنات اللي مش قادره علي الصيام تفطرررررر حرام عليكم نوناهتكم
&
السلاااااااااااااااام عليكم
كل سنة وانتو كلكم طيبييييييييين..
وحمدلله على سلامتك يا هدهود..مواااااااه
دودى وسيمووهبة ومورو ومشمش ومنى وميرفى........ وحشتوووونى
مواااااااااااااااااااه
ع
ازيك يا ندي انتي كمان وحشتينا اوي
L
ندى انتى كمان وحشتينى مواه مواه
هوبا انا تعبانه وعايزة افطر بس المشكلة انى فى الشغل
L
كريزى خلصتى طبيخ ولا لسه؟
(
صباح الخير يا حوامل ازيكم عاملين اية فى رمضان

انا بصراحة مش صايمة عشان انا تعبانة وكمان باخد حقن ومش عارفة بدأت ارجع تانى وماليش نفس للاكل خالص والضغط عالى وعندى صداع جامد وكمان من امبارح وانا مش حاسة بحركة كتير الحركة قليلة خالص وقلقانة ان شاء الله رايحة لدكتور بكرا اطمن النهاردة مافيش وقت ربنا يستر الله المستعان

هدى حمدلله على السلامة يا قمر ازيك يا قمر اخبارك اية واخبار لولى اية مبروك دخولك السابع خلاص هانت يا قمر وان شاء الله تقومى بالسلامة ان شاء الله انا كمان يومين وادخل فى السابع
وبالنسبة للصلاة انا لغاية الخامس وربنا كان مقدرنى وبصلى عادى بس كنت بتعب فى الركوع والسجود بس من اول السادس وبالذات لما بدأت بطنى تكبر شوية مش بعرف اوطى او اضغط عليها فبصلى وانا قاعدة على كرسى وربنا ان شاء الله يتقبل
L
كاتو ربنا يطمنك يا قمر ويا ريت تبقى تطمنينا
c
lifedrop;10156185:
ربنا يعينا يا انوس....
قوليلى جبتى ايه لاناناسة الصغيرة؟؟؟
اصل انا لايصة خالص

معلش يا ندى طلعت علطول امبارح
بصى انا كنت جبت حاجات فالسادس وبقالى فتره مجبتش عشان مستنيه الحاجات اللى بكم
بصى انا جبت 4 شايات بنص و4 كات و2 سلوبيت بكم واتين بنص وواحد كات دول داخلى
وجبت 3 جلابيات قطن وسلوبيت قطيفه بكم
وجبت 3 سلوبيتات بنص ومن غير رجلين للاسف هبئا البسهم فالبيت وخلاص والبسها بنطلون بئا
وجبت 7بناطيل و3 بافيتات وهجيب واحده كمان
وجبت كوفيرته قطن وجبت كوفيرته للخروج مقفوله وهجيب واحده يا قطن يا بيكه للبيت تانى
وجبت الشامبو الشاور من سانوسان وصابونه سانوسان برضو
وجبت قصافه وببرونه 140مل وحلمتها صغيره والمناديل المبلله من ماكس تتش
والمقاس على فكره كلهم من 0 - 3
ولو جبت حاجه تانيه هقولك

DodyCat;10157551:
أزيكو وحشتونى قوىىىىىىىىىىىىىىى
انا الحمد لله خفيت بس معملتش تحاليل السكر قلت لما اروح للدكتورة بتاعتى هى اللى تقرر
وصومت امبارح بس كنت عطشانه والنهارده بقى صاحيه تعبانه عضمى بيوجعنى لأنى بقالى يومين مش باخد الكالسيوم ولا الماترنا بنسى والله

الف سلامه عليكى يا دودى ربنا معاكى
بس انتى غلطانه جدا انتى المفروض الماترنا والكالسيوم تعتبريهم روتين يومى زى المايه كدا عشان هما مهمين ليكى وللبيبى متكسليش عنهم وحطيهم فى اى حته قريبه منك انا حطاهم عالتربيزه اللى قدام التليفزيون

ميرفى50;10157664:
انا بقى صومت امبارح بس تعبت اوى بعد الفطار وفطلت نايمه لغايه السحور باقيت بصحى وانام عالمه زى اله رنا يعينا هى الدكتورة قالتى بلاش صيام علشان انت كده كده هتكسرى الشهر فبلاش صيام خالص بس انا بردوا صمت اصل علشان افطر 30 يوم كتير هاعوضهم دول ازاى انا معادى معها يوم الاربعاء هشوف هتقولى ايه لما تعرف انى صمت وعلى فكره يا هدى هى قالتلى انى ان شاء الله اخرى 10/09 ادعولى يا بنات علشان انا بجد خايفه جدا

لا كدا غلط عليكى يا ميرفى انتى خلاص تتعتبرى اليومين دول بتحضرى للولاده ولزم تاكلى كويس معلش انا عارفه انها حاجه رخمه بس انتى مش بتصومى عشان حاجه مهمه جدا وعظيمه عشان البنوته اللى جواكى تكون بخير ولزم تضحى عشان وربنا مرخصلك كدا انتى بئا مش راضيه بالرخصه ديه
ربنا معاكى ويعينك يا رب وتقومى بالسلامه
صحيح هو انتى هتولدى فين ان شاء الله

DodyCat;10157900:
مورو أسمحيلى انت أختى وبحبك فى الله بس انت كده بتهرجى جامد وكده غلط

دودى معاكى حق طبعا لزم يا مورو ترووووووووووووووحى لى اى دكتور ان شالله فى مستوصف عشان تطمنى على نفسك وابئى شوفى دكتور تكملى معاه برحتك انتى فى اهم 3 شهور يا بنتى

garfeild;10157931:
ازيكم يابطيخات وحشتووووووووووووووووووووووووووووني
كل سنة وانتم طيبين
انا الحمد لله بقيت كويسه
وصمت امبارح وبعد الفطار تنحت ومكنتش قادرة اخد نفسي بس لاننا اول حاجة شربت مياه كتيييير وبعدها عصير:D كنت عطشانه موت ومقدرتش اكل بس كنت جعانه جدا فضلت اكل غصب عني لاني جعاااااااانه :D:D ومش قادرة اقاوم الاكل وبعد ماخلصت الاكل مقدرتش اقوم من على السفرة :D الحمد لله
بس النهارده مش هعمل كده تاني حرمت يابوجي
ادعولي اقدر اكمل باقي اليوم لاني حاسة بدوخة بسيطة ربنا يستر

ازيك يا سيمووووووووووووو وحشانى يا بنت بجد يارب تكونى بخير انتى والبيبى
ربنا يعينك وبرضو اسئلى الدكتوره هتكملى صيام وله لا باقى الشهر
انا برضو امبارح بعد الفطار حسيت انى عوزه اقعد فى وسط الاكل واكل كل حاجه حتى لو ملهاش علاقه ببعض ههههههههههههه لدرجه ان جوزى بئا بيضحك عليا وخايف لاكله :D

أجمل ايام العمر;10157949:

البنات اللى فى السادس وا لسابع عايزة اسالهم حاجة ...

هو انتوا حسيتوا انكم نفسكم مسدودة و اقل اكل بيتعبكم ...؟؟؟؟

هدى وحشانى بجد ولولى عمله ايه اناناسه بتسلم عليها كتير
انا النهارده اخر يوم فالسابع بس محستش ان نفسى مسدوده
بس لو اكلت اكل تقيله بليل بيتعبنى
وبعدين كل واحده غير التانيه تقريبا

أجمل ايام العمر;10157972:
بالنسبة لموضوع الصلاة مين فيكم بتصلى و هى قاعدة ...؟؟؟

انا امبارح وانا بصلى لما خلصت حسيت ان عضلاتى شدت عليا فشكلى كدا هصلى وانا قاعده بعد كدا

DodyCat;10158324:
هتفطرو ايه ؟
كل واحده تقول هتفطر ايه؟

انا النهارده عند مامتيشى
وحسه ان باقى الشهر هقضي معظمه عندها لان مبقتش عندى نفس اعمل اى حاجه ومعنديش خلق اعمل حاجه

hoba555;10158447:
ازيكم يا بنات عاملين ايه
البنات اللي مش قادره علي الصيام تفطرررررر حرام عليكم نوناهتكم

ازيك يا هوبا وحشانى وندى بتشوف بوجى وطمطم رغم انه مش زى بتاع زمان
ربنا يعنا ادعلنا
c
كاتو الف سلامه عليكى وربنا يطمنك عالبيبى يارب
ومتزعليش انك فطرتى كله عشان صحتك والبيبى
X